وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری نیکاراگوئه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن حضور در محل وزارت خارجه عربستان سعودی با همتای خود دیدار کرد و به گفت‌وگو نشست.
وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز سه‌شنبه با آقای بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان گفتگوی تلفنی داشت.
وزیر امور خارجه الجزایر که شب گذشته وارد تهران شده بود، صبح امروز با حضور در وزارت امور خارجه با امیرعبداللهیان دیدار و گفتگو کرد.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس در حاشیه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو دیدار و گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به امارات متحد عربی با وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز (چهارشنبه) در جریان سفر به کویت با وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با همتای عمانی خود دیدار و گفتگو کرد.
در ملاقات وزیر خارجه کشورمان با همتای نیکاراگوایی خود آخرین روند تحولات دوجانبه و مسائل بین المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در ملاقات وزیر خارجه کشورمان با همتای نیکاراگوایی خود آخرین روند تحولات دوجانبه و مسائل بین المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در دومین روز از سفر خودبه لبنان با وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.
در تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان و همتای سعودی، ضمن تبریک عید سعید فطر، وزیر خارجه کشورمان دیدار اخیر وزرای خارجه ایران و عربستان و از جمله تبادل هیات‌های فنی ایران و عربستان را خوب ارزیابی کرد و افزود: همکارانم در وزارت امور خارجه و تیم اعزامی به ریاض و جده تلاش می‌کنند در موعد مقرر و قبل از ایام حج سفارتخانه و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در عربستان بازگشایی شود.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه در آنکارا دیدار کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان که در رأس هیأتی سیاسی در ماناگوآ پایتخت نیکاراگوئه حضور دارد، با دانیل اورتگا رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان که در رأس هیأتی سیاسی در ماناگوآ پایتخت نیکاراگوئه حضور دارد، با دانیل اورتگا رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
امیرعبداللهیان در دیدار با وزیر خارجه نیکاراگوئه همکاریهای تجاری و اقتصادی را یکی از موضوعات اولویت دار دو کشور دانست که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.
وزیر امور خارجه کشورمان برای دیدار و گفتگو با مقامات ونزوئلا،به نیکاراگوئا سفر کرد.
وزیر امور خارجه ایران با انتقاد از اظهارات مداخله جویانه برخی مقامات فرانسوی گفت: ایران همواره مسیر مذاکره و دیپلماسی را ترجیح می‌دهد، اما همانگونه که شاهدید در رویکرد تقابلی، اقدام ما نیز فوری، موثر و‌ متقابل است.
یک هیات ۶ نفره بانوان از وزیران و رئیسان سازمان ها و وزارت خانه های مختلف نیکاراگوئه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و در زمینه مسائل مختلف و از جمله همکاری های دوجانبه گفتن وگو کردند.
سومین مجمع گفتگوی تهران صبح دوشنبه (۲۸ آذر ۱۴۰۱) با حضور «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه، اندیشمندان، پژوهشگران و فعال سیاسی از ۳۶ کشور در مرکز مطالعات سیاسی وزارت امورخارجه برگزار شد. «دنیس مونکادا» وزیر خارجه نیکاراگوئه، «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر سابق عراق و «کمال خرازی» رییس شورای راهبردی روابط خارجی به عنوان میهمانان ویژه در این مجمع سخنرانی کردند.
وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره آخرین وضعیت تحولات مرزی و درگیری‌های نظامی بین دو کشور ترکیه و سوریه بحث و تبادل نظر کردند.
وزیر امور خارجه سوریه ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در وزارت امور خارجه کشورمان با حسین امیرعبداللهیان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه ایران با «دنیس مونکادا» وزیر امور خارجه نیکاراگوئه دیدار و گفتگو کرد.
وزرای امور خارجه ایران و کویت با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
وزرای امور خارجه ایران و کویت با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ