وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه در آنکارا دیدار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ترکیه پیش از عزیمت به محل مأموریت با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کرد.
امیرعبداللهیان در تماس تلفنی با «هاکان فیدان»، وزیر امور خارجه جدید ترکیه، با دعوت از همتای خود برای سفر به تهران، لزوم شتاب بخشیدن به برنامه گسترش مناسبات دوجانبه را مورد تاکید قرار داد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ، انتخابات «هاکان فیدان» به عنوان وزیر امور خارجه جدید ترکیه را به وی تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز (سه شنبه) به منظور شرکت در نشست چهارجانبه وزرای امور خارجه ایران، فدراسیون روسیه، جمهوری عربی سوریه و جمهوری ترکیه در ارتباط با سوریه عازم مسکو شد.
دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در تلفنی با مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه، ضمن تبریک عید سعید فطر، گفتگو و تبادل نظر نمود.
وزیر امور خارجه کشورمان در آستانه نوروز ١۴٠٢ با ارسال پیام‌های تبریک جداگانه به همتایان خود در کشور‌های حوزه نوروز شامل آذربایجان، ازبکستان، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ترکیه، عراق، قرقیزستان، قزاقستان و هند، عید دیرین و کهن نوروز را به وزرای امور خارجه این کشور‌ها شادباش گفته و برای مردم این حوزه سالی سرشار از خوبی‌ها و شکوفایی مسئلت کرد.
سفیر جدید جمهوری ترکیه در کشورمان، در آغاز مأموریت دیپلماتیک خود در جمهوری اسلامی ایران، با وزیر امور خارجه دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.
وزیر امور خارجه ترکیه در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان از توافق ایران وعربستان سعودی استقبال نمود و ابراز اطمینان کرد این امر منجر به تقویت مواضع جهان اسلام شود.
«حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه که به ترکیه سفر کرده است؛ عصر جهارشنبه (۱۷ اسفند ۱۴۰۱) از مناطق زلزله‌زده ترکیه و اردوگاه اسکان موقت جمهوری اسلامی ایران در شهر آدیامان بازدید کرد.
حضور امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران در میان زلزله‌زدگان شهر آدیامان ترکیه را مشاهده می‌کنید.
امیر عبداللهیان وزیر خارجه کشورمان گفت: در دیدار با وزیر خارجه ترکیه آخرین تحولات بین‌المللی و مناسبات دوجانبه را موردبررسی قرار خواهیم داد.
وزیر امور خارجه کشورمان به منظور ابراز همبستگی و همدردی با دولت و ملت ترکیه به مناسبت حادثه زلزله اخیر و گفتگو با وزیر امور خارجه این کشور شامگاه امروز (سه‌شنبه) عازم آنکارا شد.
وزیر امورخارجه در جریان سفر به ترکیه با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزیرامورخارجه کشورمان با همتای ترکیه ای خود دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان برای دیدار و گفتگو با مقامات ترکیه، صبح امروز در رأس هیئتی سیاسی عازم آنکارا شد.
وزیر امور خارجه برای دیدار و گفتگو با مقامات ترکیه، صبح امروز در رأس هیئتی سیاسی عازم آنکارا شد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، فردا به دعوت همتای ترکیه‌ای خود به این کشور سفر می‌کند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، «سیف الزعابی» سفیر دولت امارات متحده عربی در تهران را به حضور پذیرفت.
وزیر امور خارجه سلطان‌نشین عمان پیش از ظهر امروز (شنبه) در سفر به تهران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه سوریه ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در وزارت امور خارجه کشورمان با حسین امیرعبداللهیان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان که در نیویورک به سر می برد، روز جمعه به وقت محلی با همتای برزیلی خود گفتگو کرد.
عبدالله بو حبیب وزیر امور خارجه لبنان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در نیویورک دیدار کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش وارد فرودگاه دارالسلام پایتخت تانزانیا شد و مورد استقبال رسمی لیبراتا مولا مولا وزیر امور خارجه این کشور قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه ترکیه، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار کودکان بیگناه فلسطینی را به شدت محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ