رده بندی میانه سرعت اینترنت موبایل ایران در نوامبر ۲۰۲۲ میلادی ۴۰.۹۷ مگابیت برثانیه بوده است. در فهرست کشور‌هایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل در جهان جایگاه ایران ۲پله سقوط کرده و در رده ۴۸ است. همچنین میانه سرعت اینترنت ثابت ایران در یازدهمین ماه میلادی ۱۱.۶۲ مگابیت برثانیه بوده و جایگاه آن در رده بندی جهانی با ۳ پله سقوط ۱۴۴ اعلام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گزارش اسپیدتست، رتبه کشورمان در بخش اینترنت ثابت با کاهش سه‌پله‌ای همراه بوده است.
طبق جدیدترین گزارش اسپیدتست در ماه ژوئن میانه سرعت اینترنت ثابت ایران ۱۱.۸۰ بوده و جایگاه آن نسبت به ماه قبل یک پله رشد کرده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هر چقدر نیاز به پهنای باند بین الملل باشد، ما فراهم می‌کنیم. روز جمعه ۲.۵ ترابیت بر ثانیه ظرفیت کشور قطع شد، اما بلافاصله جایگزین شد، چون ما سه برابر ظرفیت کشور اینترنت فراهم کرده‌ایم؛ بنابراین هر چقدر نیاز کشور باشد از پهنای باند داخلی گرفته تا خارجی ما قطعا فراهم می‌کنیم و وظیفه ما هست.
براساس گزارش اسپید تست از میانه سرعت اینترنت موبایل و ثابت کشورهای مختلف جهان جایگاه ایران در رده بندی اینترنت موبایل ۲ پله و در بخش اینترنت ثابت نسبت به ماه قبل یک پله سقوط کرده است.
رتبه یک تا پنج اینترنت موبایل در جهان در ماه مارس ۲۰۲۳ به ترتیب به امارات متحده عربی (۱۸۱.۷۹)، قطر (۱۶۴.۸۶)، نروژ (۱۴۶.۱۵)، کویت (۱۳۶.۷۵) و دانمارک (۱۲۷.۱۳) تعلق دارد. همچنین رتبه یک تا پنج اینترنت پهن‌باند ثابت در جهان به ترتیب سنگاپور (۲۴۱.۳۵) شیلی (۲۲۳.۲۱)، امارات متحده عربی (۲۲۰.۶۱)، چین (۲۱۸.۸۰)، هنگ کنگ (۲۱۳.۱۴) تعلق دارد.
بررسی وضعیت آماری سرعت اینترنت ثابت و موبایل در کشور و مقایسه جایگاه جهانی آن حاکی از آن است که اینترنت ثابت در کشور به توسعه و تقویت بیشتری نیازمند است.
در گزارش میانه سرعت اینترنت ثابت و موبایل اینترنت اسپید تست در ماه آوریل، جایگاه ایران نسبت به ماه قبل با یک پله رشد در رده ۱۴۵ ثبت شده است.
گزارش اسپید تست از سرعت اینترنت کشورهای جهان در مارس ۲۰۲۳ نشان می دهد در ماه گذشته میلادی جایگاه ایران در رده بندی کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت ثابت یک پله رشد کرده است.
طبق جدیدترین گزارش اسپید تست جایگاه ایران در کشور‌هایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل با یک پله سقوط مشخص شده است.
طبق جدیدترین گزارش اسپید تست جایگاه ایران در کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل با یک پله سقوط مشخص شده است.
میانه سرعت اینترنت موبایل ایران در دسامبر ۲۰۲۲ میلادی ۳۹.۳۲ و میانه سرعت اینترنت ثابت ۱۱.۶۶ مگابیت برثانیه بوده است. ایران در رده بندی کشور‌هایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل با ۷ پله سقوط در رده ۵۵ قرار دارد.
اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در مورد محدودیت اینترنت در حوزه‌های آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ منتشر شد.
جدیدترین گزارش اینترنت اسپید تست نشان می دهد در آخرین ماه ۲۰۲۲ جایگاه ایران در رده بندی کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل ۷ پله کاهش اما در بخش اینترنت ثابت یک پله رشد کرده است.
هیاهو در صنعت ماهواره ادامه دارد. در بخش تلفن‌های ماهواره‌ای تحرکاتی مشاهده شده، شرکت‌هایی مثل ای. اس. تی اسپیس موبایل و اسپیس اکس با پروژه استارلینک با پرتاب‌های تجاری خود در این زمینه پیشرفت‌هایی داشته‌اند. اما تیم فارار تحلیل گر موسسه تی. ام. اف باور دارد شرکت‌هایی که به دنبال اتصال تلفن به ماهواره هستند با موانعی زیادی روبه‌رو هستند، چه از نظر مقرراتی و چه از نظر مالی.
میانه سرعت اینترنت موبایل ایران در نوامبر ۲۰۲۲ میلادی ۴۰.۹۷ مگابیت برثانیه بوده و میانه سرعت اینترنت ثابت ۱۱.۶۲ مگابیت برثانیه بوده است.
براساس گزارش جدید وب سایت اسپید تست جایگاه ایران در رده بندی جهانی سرعت اینترنت برای موبایل ۲ پله و برای اینترنت ثابت ۳ پله سقوط کرده است.
در حال حاضر، شرکت فضایی متعلق به ایلان ماسک، 3500 ماهواره استارلینک نسل اول را به فضا پرتاب کرده و مجوز FCC را برای پرتاب 7500 ماهواره نسل دوم دیگر تا قبل از پایان این دهه دریافت کرده است.
طبق جدیدترین گزارش اسپید تست جایگاه ایران در میان سایر کشورهای جهان در سرعت اینترنت موبایل با رشد همراه بوده است.
طبق گزارش اسپید تست ایران در رده بندی کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل در سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی ۹ پله رشد کرده است.
از صبح امروز اگرچه همچنان بنابر اعلام خبرگزاری فارس دسترسی به پیام رسان واتساپ و شبکه اجتماعی اینستاگرام محدود شده، اما امکان دسترسی به اینترنت بین الملل برای کاربران مقدور شده است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد دسترسی به اینترنت روی اپراتورهای موبایل در تهران و چند شهر بزرگ دیگر مختل شده است و کاربران اینترنت همراه تنها امکان استفاده از سایت‌های داخلی را دارند.
جدیدترین گزارش اسپید تست از میانه سرعت جهانی اینترنت موبایل نشان می دهد جایگاه ایران یک پله رشد کرده، هرچند در بخش اینترنت ثابت جایگاه کشور با دو پله سقوط روبرو شده است.
شاتل موبایل به مناسبت پنجمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه شاتل، هدایای ویژه‌ای برای مشترکین سیم‌کارت‌های هوشمند خود در نظر گرفته است.
گزارش اسپیدتست در هفتمین ماه میلادی نشان می دهد هرچند جایگاه ایران در فهرست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل ۲ پله رشد کرده اما در رده بندی اینترنت ثابت یک پله سقوط کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ