در گزارش میانه سرعت اینترنت ثابت و موبایل اینترنت اسپید تست در ماه آوریل، جایگاه ایران نسبت به ماه قبل با یک پله رشد در رده ۱۴۵ ثبت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک اقتصاددان درباره سه سناریو احتمالی پیش روی اقتصاد ایران درباره نرخ رشد نقدینگی توضیح داد.
طبق جدیدترین گزارش اسپیدتست در ماه ژوئن میانه سرعت اینترنت ثابت ایران ۱۱.۸۰ بوده و جایگاه آن نسبت به ماه قبل یک پله رشد کرده است.
گروهی از محققان ژاپنی تصمیم دارند یک داروی آزمایشی را بررسی کنند که با کمک آن انسان می تواند دندان های تازه دربیاورد.
یک کارشناس اقتصادی گفت: یک اقتصاد ممکن است رشد یابد ولی به دلایل فقر عمومی، بیکاری و نابرابری های اجتماعی توسعه پیدا نکند.
مؤسسه ریستاد انرژی اعلام کرد که احتمالاً اتحادیه اروپا تلاش خواهد کرد که انبارهای ذخیره‌سازی گاز خود را پیش از فرا رسیدن زمستان پر کند که بر این اساس قیمت گاز بالا خواهد رفت.
آخرین آمار سایت «اسپیدتست» از رشد یک رتبه‌ای سرعت اینترنت ثابت و افت یک پله‌ای اینترنت سیار در کشورمان حکایت دارد. اینترنت سیار در تهران نیز با هفت پله افت مواجه شده است.
بازدهی بالای بازیکنان این تیم و هماهنگی مثال زدنی سرخ‌ها باعث شده تا حریفان با هر جایگاهی در جدول مقهور نمایش آنها شوند تا این تیم تبدیل به بخت اول قهرمانی فصل جاری لیگ برتر شوند.
گزارش اسپید تست از سرعت اینترنت کشورهای جهان در مارس ۲۰۲۳ نشان می دهد در ماه گذشته میلادی جایگاه ایران در رده بندی کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت ثابت یک پله رشد کرده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مهار تورم و رشد تولید دستورکاری یک ساله نیست، لذا مجلس مهمترین کاری که تلاش می‌کند در سال پیش رو انجام دهد، توجه خاص به این مسئله در برنامه هفتم توسعه است.
شاخص کل در هفته گذشته رشد خوبی کسب کرد اما در آخر هفته با اصلاح مواجه شد.
حجم صادرات گاز روسیه به اروپا از طریق خط لوله عبوری از اوکراین دیروز ۹.۵ درصد نسبت به روز گذشته رشد کرده است.
احسان حاج علی اکبر گفت: با در نظر گرفتن اصل مشاوره و توزیع دارایی‌ها، می‌توان توصیه به سرمایه‌گذاری و سهامداری در بازار سرمایه داشت.
شرکت بهمن موتور رتبه 86 را در میان صد شرکت برتر ایران را کسب کرد. این شرکت خودروسازی در دهه اخیر روند رو به رشدی داشته به نحوی که در سال 1392 رتبه 200 را در میان پانصد شرکت برتر ایران داشته و تنها طی هفت سال 114 پله صعود کرد.
شیاطین سرخ با فاصله یک میلیارد پوندی نسبت به لیورپول، باارزش‌ترین باشگاه لیگ برتر انگلیس هستند.
جدیدترین گزارش اینترنت اسپید تست نشان می دهد در آخرین ماه ۲۰۲۲ جایگاه ایران در رده بندی کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل ۷ پله کاهش اما در بخش اینترنت ثابت یک پله رشد کرده است.
شاخص کل در ابتدای معاملات با رشد خوبی مواجه شده و توانسته مقاومت یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را به خوبی فتح کند.
بر اساس آمار، مهاجرت روستاییان به شهر‌ها از سال‌های ۵۵ تا ۹۵ رشد ۳۰۰ درصدی داشته است.
بازار سرمایه در ابتدای معاملات امروز با رشد بیش از ۸ هزار واحد مواجه شده و کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را پس گرفته است.
افزایش تعداد روباه‌ها در شهر لندن، دانشمندان انگلیسی را به تحقیقات بیشتر درخصوص این گونه واداشته است، طبق تحقیقات انجام شده توسط پروفسور داون اسکات، رئیس اجرایی دانشکده علوم حیوانات، روستایی و محیطی دانشگاه ناتینگهام ترنت، افزایش تعداد روباه‌ها منجر به افزایش تعارضات آن‌ها با گربه‌ها شده است و اکثر مواقع در این رقابت، گربه‌ها برنده می‌شوند.
جدیدترین گزارش اسپید تست از میانه سرعت جهانی اینترنت موبایل نشان می دهد جایگاه ایران یک پله رشد کرده، هرچند در بخش اینترنت ثابت جایگاه کشور با دو پله سقوط روبرو شده است.
رئیس سازمان بنادر و دریانوردی گفت: خط کشتیرانی مستقیم بین هند و چابهار ایجاد شد. خط کشتیرانی مستقیم بین عمان و بندرعباس ایجاد شد. افزایش کشتی‌های ترانزیتی در دریای خزر را داشتیم.
گزارش اسپیدتست در هفتمین ماه میلادی نشان می دهد هرچند جایگاه ایران در فهرست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل ۲ پله رشد کرده اما در رده بندی اینترنت ثابت یک پله سقوط کرده است.
میانگین رشد ترازنامه بانک گردشگری در فصل بهار امسال برابر با 1.65 درصد بوده که حاکی از رعایت کامل مقررات بانک مرکزی درخصوص دستورالعمل رشد دارایی‌ها است.
پاسخ در واقع بسیار ساده است: اگر به جای تئوری‌های اقتصاددانان از احساسات مردم واقعی استفاده کنید بیکاری بیش‌تر از تورم بالاتر بدتر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ