مهم بستن تنگه هرمز نیست، بلکه مهم توان ادامه آن است. «زمان» در چنین جنگ‌هایی عامل تعیین‌کننده است. بدون توجه به عامل زمان و توان تداوم بستن تنگه هرمز و قدرت بسیج بین‌المللی آمریکا، اروپا، چین و... علیه این اقدام، ایران به ورطه آسیب خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پیکان همچنان از شرایط فیزیکی بازی در رقابت‌های فوتبال برخوردار است.
نوه محمدعلی کلی در مصاحبه‌ای گفت: نیازی نیست کاری را که او انجام داده است را دوباره تکرار کنم و برای اعتبار گرفتن نام خانوادگی کاری انجام دهم. احساس می‌کنم خود نام خانوادگی، توجه را به خود جلب می‌کند. من اینجا هستم تا نصیحت او را به کار گیرم، فروتن بمانم و بر پیروزی تمرکز کنم.
حریف روسی حسن یزدانی از طعم تلخ سه شکست برابر این ستاره کشتی ایران گفته و می گوید که در فکر انتقام است.
اطلاعات نوشت: امروز در صفوف اول جماعات، چه چیز تازه‌ای برای نوجوان و جوان وجود دارد، تا خود را هرچه نردیک‌تر به ضریح وجودِ امامِ جماعت برساند و در صف اول نماز بگزارد؟ گیرم صف اول و دوم از آنِ کم‌سن و سال‌ها شد و در تمام دوماه محرّم و صفر نیز جز جامه‌ی سیاه بر تن آنان دیده نشد؛ آن‌گاه خیال‌ِ دغدغه‌مندان از بابت دین‌داری مردم راحت خواهد شد؟
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، شهرهای اهواز و اردبیل، در روزهای جمعه و شنبه، به ترتیب؛ گرم ترین و خنک ترین مراکز استان ها خواهند بود.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، شهرهای اهواز و اردبیل، در روزهای جمعه و شنبه، به ترتیب؛ گرم ترین و خنک ترین مراکز استان ها خواهند بود.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، شهرهای اهواز و اردبیل، در روزهای جمعه و شنبه، به ترتیب؛ گرم ترین و خنک ترین مراکز استان ها خواهند بود.
سفر قریب الوقوع عبدالفتاح سیسی به آنکارا به منزله پایان یک تنش ۱۰ ساله بین مصر و ترکیه و عقب نشینی اردوغان از برخی سیاست های منطقه ای است.
ستاره جوان والیبال ژاپن یک درس بزرگ به دنیا داد؛ بازیکنی که تا همین یکی دو سال پیش یک بچه دبیرستانی بود.
مهاجم آلومینیوم اراک باید مبلغ رضایت‌نامه نسبتا سنگینی برای جدایی از این تیم پرداخت کند.
صورت های مالی شما باید در مجامع سالیانه به تصویب برسد و اگر این کار انجام نشود نهادهای نظارتی می توانند عملکرد شما را زیر سوال ببرند. همچنین حسابرسی درباره هیات ها نیز باید انجام شود
تیم‌های بسکتبال فینیکس و فیلادلفیا در بازی‌های صبح امروز خود به پیروزی رسیدند تا سری نیمه‌ نهایی کنفرانس‌های شرق و غرب لیگ NBA به تساوی کشیده شود.
کمتر دیده بودیم ریکاردو ساپینتو تصمیم به تعویض یکی از مهره های کلیدی خود در بین دو نیمه بگیرد.
به گفته وی هیچ وقت ماهی را در کنار شومینه، بخاری، نزدیک آشپزخانه و جای گرم قرار ندهید، چون دمای مناسب این ماهی‌ها ۱۰ تا ۲۴ درجه سانتیگراد است و در این دما می‌تواند زنده بماند. همچنین در صورتی که از سیستم هوادهی در تنگ ماهی استفاده نمی‌کنید سعی کنید دمای آب ماهی را ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتیگراد نگه‌دارید. در صورتی که پمپ هوادهی وجود داشته باشد ۱۷ تا ۲۴ درجه سانتیگراد نیز مانعی ندارد.
سیمونه اینزاگی با ابراز خوشحالی از پیروزی امشب تیمش مقابل اودینزه، تاکید کرد که کلیه تصمیماتش در راستای موفقیت اینتر است.
صدراعظم آلمان ضمن ادعای تلاش برای پرهیز از تشدید تنش در اوکراین گفته است که با رئیس جمهور روسیه در ارتباط است.
کشتی گیر وزن 79 کیلوگرم آزاد کشورمان گفت: تا مسابقات جهانی صربستان در وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی خواهم گرفت و بعد از مسابقات جهانی تصمیم می گیرم به وزن ۷۴ برگردم یا وزن ۸۶ کیلوگرم بروم.
قهرمان روسی کشتی جهان می گوید با توجه به وضعیت موجود، امیدی به حضور در مسابقات جهانی 2023 هم ندارد.
ماه‌های گرم سال که فرا می‌رسید، علاقه ناصرالدین‌شاه به شکار هم گل می‌کرد. برخی می‌گویند هر وقت شاه قاجار خلقش تنگ می‌شد، باید او را به شکار می‌بردند تا شاید چادرزنی در روستای خوش آب و هوای دوشان تپه و شکار آهو، گوزن و خرگوش وحشی دلش را شاد کند. نقل است که ناصرالدین‌شاه به همین دلیل به روستای دوشان تپه علاقه بسیار داشت؛ آنقدر که شکار در تپه‌های این روستا و دعوت و پذیرایی از مهمان‌های خارجی در این منطقه او را بسیار سرخوش می‌کرد. نام دوشان‌تپه هم نشان از وفور خرگوش در محدوده این روستا دارد.
این هاضمه تحلیلی-جناحی سپس بار منفی تحلیل خود را بر سر «محافل غرب‌گرا در ایران» و «ترکیب کج‌فهمی و خط نفوذی» و... می‌ریزد. نمی‌دانم چگونه از پشت این حصار در حصار جناحی می‌توان به این برادران پیامی رساند که دقیقا به خاطر این رویکرد شماست که منافع ملی در خطر است.
کمیته انضباطی باشگاه فولاد در خصوص بی نظمی آیاندا پاتوسی تصمیم گیری خواهد کرد.
جیمز مدیسون، هافبک تیم ملی انگلیس، از احتمال بازی کردن برای این تیم در ادامه جام جهانی ناامید است.
سرمربی جدید تیم های ملی نوجوانان و جوانان گفت: تمایل به همکاری با تیم های ملی را نداشتم، ولی وقتی قبول کردم، همه تلاش خود را برای برون رفت از شرایط فعلی به کار می گیرم.
رضا اسدی، هافبک تراکتور، می گوید حمایت مردم تبریز و البته کمک‌های قربان بردیف عامل پیشرفت او در تراکتور بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ