سرمربی پیکان همچنان از شرایط فیزیکی بازی در رقابت‌های فوتبال برخوردار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از بهترین انتخاب‌ها برای روز‌های گرم سال سر زدن به آبشار‌های اطراف شهر است، آبشار‌هایی که می‌شود با طی کردن مسیر کوتاه‌تر نسبت به جاده‌های شمال در پای آن‌ها آب‌تنی کرد تا میان گرمای تابستان خنکی را هم حس کرد.
فراموش نکنید که مصرف بالای انرژی لوازم خنک کننده در تابستان منجر به انتشار گاز‌های گلخانه‌ای و در نتیجه گرم شدن زمین خواهد شد. چند ترفند ساده وجود دارد که می‌توانید با رعایت آن‌ها علاوه بر کاهش هزینه گاز و برق، از گرم شدن هوای کره زمین توسط وسایل سرمایشی جلوگیری کنید.
سیب زمینی‌ها را بشویید تا از هرگونه آلودگی پاک شود. سیب زمینی را با آب گرم خیس کنید، سپس با کمک دست یا برس خوب تمیز کنید. مطمئن شوید تا هر گونه کثیفی را پاک کنید. با این کار هنگام پوست کردن سیب زمینی کثیفی به طور تصادفی از پوست به قسمت خوراکی آن منتقل نمی‌شود.
برنج پس از پختن در دمای اتاق می‌تواند حاوی باکتری‌های مختلفی باشد که تکثیر می‌شوند و سموم مضر را آزاد می‌کنند. این گاهی اوقات منجر به مسمومیت غذایی با این باکتری می‌شود. بسته به نحوه تهیه، پخت و نگهداری برنج پس از پختن، می‌توانید از این امر اجتناب کنید.
محمود واعظی گفت: مشکلات با شعار و تبلیغات حل نمی‌شود و نیاز به برنامه و مدیران شایسته دارد. امروز عملکرد دولت قبل در مقایسه با این دولت با همه محدودیت‌ها در منظر مردم قرار دارد.
اگر قابلمه روحی شما زیاد سیاه نشده است، شما می‌توانید با مقداری آب و مایع ظرفشویی آن را مثل روز اول سفید کنید. برای سفید کردن قابلمه روحی، کمی آب گرم ومواد شوینده را مخلوط کرده و بگذارید به مدت ۵ دقیقه در قابلمه بماند و سپس با سیم ظرفشویی قابلمه را تمیز کنید.
شرزود تمیروف پیش از شروع دیدار با هوادار و در حین گرم کردن، روزه خود را افطار کرد.
برای تمیز کردن لوستر برنجی کثیف، از محلول مایع ظرفشویی و آب گرم استفاده کنید. محلول را با یک دستمال نرم روی سطح لوستر پخش کنید و پس از شست و شو، با دستمالی تمیز آن را پاک کنید.
وقتی از فصل سرما حرف می‌زنیم، اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که به خاطرمان می‌آید چگونگی گرم کردن خانه در این فصل سرد است. با سرد شدن هوا، همه خانواده‌ها برای حفظ آسایش و سلامتی به فکر گرم کردن خانه خود می‌افتند.
سرگزی گفت: استان سیستان و بلوچستان از گاز طبیعی که مردم بتوانند خودشان را با آن گرم کنند بی بهره است، در این شرایط با کمبود شدید نفت سفید و سیلندر گاز مواجه هستیم به نحوی که مردم برای گرم کردن خود در روستا‌ها از هیزم و فضولات حیوانی استفاده می‌کنند.
سرگزی گفت: استان سیستان و بلوچستان از گاز طبیعی که مردم بتوانند خودشان را با آن گرم کنند بی بهره است، در این شرایط با کمبود شدید نفت سفید و سیلندر گاز مواجه هستیم به نحوی که مردم برای گرم کردن خود در روستا‌ها از هیزم و فضولات حیوانی استفاده می‌کنند.
برخی از مواد غذایی با گرم کردن دوباره تبدیل به سمی خطرناک برای بدن می شوند، این غذاها نباید دو بار گرم شوند و گرم کردن دوباره آن ها خطرات جدی به همراه دارد.
سبک زندگی اغلب افراد به ویژه خانواده‌هایی که مرد و زن شاغل هستند به گونه‌ای‌ست که گرم کردن ۲ یا چندباره غذا را در طول سال بار‌ها تجربه می‌کنند؛ هرچند در مورد احتمال تغییر ساختار موادغذایی به دلیل تکرار دفعات گرم کردن، نکاتی را شنیده یا خوانده باشند.
نگهداری نامناسب برنج پخته شده قبل از گرم کردن مجدد آن می‌تواند باعث مسمومیت شود. زیرا گرم کردن مجدد برنج پخته شده تعداد باکتری های رویشی را کاهش می‌دهد، اما توکسین مقاوم به حرارت، مولد استفراغ را غیرفعال نمی‌کند.
محمد مهاجری گفت: اینکه بگوییم معاندین کسانی هستند که دست به سلاح سرد یا گرم بردند یا قتل و غارتی انجام داده‌اند و بقیه فریب‌خورده بودند دردی را دوا نمی‌کند؛ بنابراین این حرف‌های دوپهلو که هدف خاصی ندارد، بیشتر برای راضی کردن بعضی از مدافعان و افرادی که در احزاب و گروه‌های تندرو حضور دارند، زده می‌شود.
تفاوت بی‌حجابی در ایران با دیگر کشور‌های اسلامی بی‌حجاب به آن است که تقید به حجاب در سازمان‌های حکومتی و دولتی و نهاد‌ها و شرکت‌های خدماتی و بانک‌ها می‌تواند مانع از جولان اقلیت بی‌حجاب در کل کشور و تلاش برای عادی‌سازی و همه‌گیر کردن آن باشد. خجالت در اجرای قانون، به اسم مصلحت یا با هر نام دیگری، مقدمه ذبح مصلحت و عدالت، هر دو با هم است.
پاین مرحله گروهی در قطر که با حذف 16 تیم از جام جهانی همراه شد برای برخی بازیکنان خیلی سخت‌ و تلخ‌تر از سایرین تمام شد.
دو بازیکن نیمکت نشین تیم ملی فوتبال ایران دقایقی بعد از شروع بازی با ایران مشغول گرم کردن شدند.
مأموران در نخستین تحقیقات دریافتند که فردی ناشناس از طریق دیوار وارد منزل پیرزن شده و پس از سرقت طلا‌ها ضمن وارد کردن چند ضربه با سلاح سرد به دستان او، مقتول را با دست خفه کرده و متواری شده است.
عدم حضور سردار آزمون در دیدار شب گذشته مقابل پورتو یکی از ابهامات بزرگ اهالی فوتبال به شمار می‌رفت.
عدم حضور سردار آزمون در دیدار شب گذشته مقابل پورتو یکی از ابهامات بزرگ اهالی فوتبال به شمار می‌رفت.
پس از سپری کردن یک فیفا دی موفق، حالا مهدی طارمی امیدوار است که کارش را در پورتو با قدرت هر چه بیشتر ادامه دهد.
پائولو دیبالا که نامش در فهرست یازده نفره رم برای بازی امشب با آتالانتا دیده می‌شد در جریان گرم کردن تیم رم از ترکیب کنار گذاشته شد تا نمانیا ماتیچ به جای او بازی کند.
پوپک که در روزهای اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به وزن مورد نظر خود کرده بود، در روز وزن‌کشی حدود ۶۰-۷۰ گرم اضافه وزن داشت و برای حل این مشکل به یک ترفند جالب روی آورد. او امروز سه مدال برنز کسب کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ