نایت‌هاوک با عملکرد خوبی که در طوفان صحرا داشت به عملیات ناتو در یوگوسلاوی پیوست. این پرنده پنهان‌کار پرواز‌های بسیاری را در این عملیات انجام داد، اما در یکی سرانجام به دام پدافند افتاد، آن هم پدافند قدیمی سام ۳ که در دوران شوروی سابق طراحی و ساخته شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این فسیل، اولین فسیل یافت شده‌ای است که صحنه نبرد یک پستاندار و یک دایناسور را نشان می‌دهد.
محققان در حال جست‌وجوی اعماق اقیانوس برای یافتن نشانه‌هایی از حیات بیگانه‌ها هستند که البته ممکن است این عملیات غیرقانونی باشد. تیم به رهبری «آوی لوب»، یک فیزیکدان نظری بحث‌برانگیز که به خاطر اعتقاد قوی‌اش به این موضوع که «ما توسط حیات فرازمینی هوشمند و تمرکز خاص، در این زمینه، روی Oumuamua مورد بازدید قرار گرفته‌ایم»، شناخته شده است، در حال جستجوی کف اقیانوس برای بقایای شهاب بین‌ستاره‌ای «۱ IM۱ »بوده‌اند که در سال ۲۰۱۴ به زمین برخورد کرد.
یکی از نمونه‌های معروف گونه‌های ماهی صورت انسانی، ماهی ماشه‌ای است. الگوی مشخص صورت آن، با چشمانی که در نزدیکی بالای سر قرار گرفته اند، ظاهر یک چهره انسان را در نیم رخ می‌دهد. گونه‌های دیگر، مانند «زاویه‌ماهی» و «طوطی‌ماهی»، الگو‌های صورت مشابهی را نشان می‌دهند که تداعی‌های انسان‌سازی را برمی‌انگیزد.
عکس شکار شده از قرار قایدی با مجیدی در امارات!
محققان دانشگاه لایبنیتز هانوفر در آلمان جزئیات جالبی درباره زندگی منحصر به فردترین گیاه گوشتخوار کشف کرده‌اند.
یحیی در اغلب دقایق نشست خبری امروز چهره جدی به خود گرفته بود.
هسته‌های این ستارگان بسیار داغ‌تر از هسته‌هایی هستند که امروزه در ستارگان می‌بینیم، و دانشمندان پیشنهاد می‌کنند که می‌تواند به دلیل سوختن بیش از حد هیدروژن در دمای بالا باشد.
این نوع کوسه، علاوه بر آنکه محفظه تخم منحصر به فردی دارد، دارای چشمانی با عنبیه‌های سفید براق و غیرمعمولی نیز هست. ویل وایت نویسنده اصلی این مقاله که گونه‌شناس سازمان تحقیقات علمی و صنعتی است گفته: «این ویژگی مشترکی در بین گونه‌هایی که در اعماق آب‌ها زندگی می‌کنند نیست و تنها یک گونه دیگر، یعنی Apristurus nakayai که در کالدونیای جدید و پاپوآ گینه نو زندگی می‌کند، از این ویژگی برخوردار است.»
بر اساس مطالعه‌ای که در مجله Biology Letters منتشر شده، این حشره قاتل که بومی استرالیا است، از صمغ چسبنده علف تیغ ساحلی (spinifex grass) برای گرفتن طعمه خود استفاده می‌کند و خود را آغشته به این ماده چسبنده می‌کند.
کینژال موشک بالستیک هایپرسونیک هوا پرتابی است که از جنگنده میگ ۳۱ شلیک می‌شود. در نگاه نخست به کینژال به راحتی می‌توان شباهت این سلاح خطرناک به موشک مشهور اسکندر را مشاهده کرد چرا که این موشک بر اساس موشک زمین به زمین ۹K۷۲۰ Iskander-M طراحی و ساخته شده است.
این کهکشان عدسی، یک «کهکشان سیفرت» (Seyfert galaxy) به شمار می‌رود. کهکشان سیفرت، یک نوع هسته کهکشانی فعال است که نسبت به سایر هسته‌های کهکشانی فعال، نور کمتری دارد. کهکشان‌های سیفرت معمولا بیشتر از بقیه قسمت‌های کهکشان میزبان نمی‌درخشند. بنابراین، کهکشان احاطه‌کننده آن‌ها به وضوح قابل مشاهده است. انواع دیگر هسته‌های کهکشانی فعال آن قدر تشعشع می‌کنند که رصد کهکشان میزبان آن‌ها تقریبا غیرممکن است.
ماموریت اصلی مریخ‌نورد کنجکاوی جمع‌آوری داده‌ها و تعیین اینکه آیا سیاره سرخ تا به حال برای حیات میکرو باکتریایی بسیار کوچک قابل سکونت بوده یا خیر، است.
تصویر شکاری رهگیر F-۱۴ A تامکت با کد رجیستر ۶۰۷۹ آخرین تامکت تحویلی شرکت گرومن امریکا به نیروی هوایی ایران بود که در پایگاه "خاتم" اصفهان مستقر شد.
استفاده نظامی از حیوانات وحشی در تاریخ سابقه‌ای طولانی دارد، اما در دوران معاصر کمرنگ شده بود و حالا به نظر می‌رسد که از ترکیب فناوری‌های مدرن و شکارچیان طبیعت تجهیزات نظامی تازه‌ای ساخته خواهد شد.
دانشمندان بیش از سه هزار مشاهده EXI از مریخ در یک سال را - دوره‌ای که معادل دو سال زمینی است - در کنار هم قرار دادند تا از ترکیب آن‌ها یک نقشه رنگی تولید کنند.
این سیاره نمونه‌ای از یک «ابر مشتری» است. سیاره‌ای شبیه به غول گازی در منظومه شمسی خودمان، اما بسیار بزرگ‌تر، شاید ۱۲ تا ۱۸ برابر جرم سیاره مشتری را دارد.
درایمون استاد بررسی رفتار‌های کوسه‌ها از دانشگاه ایالتی می‌سی‌سی‌پی می‌گوید، «کوسه‌های سفید بزرگ معمولا از خلیج مکزیک عبور می‌کنند و خود را به ساحل آلاباما می‌رسانند. اما تا این اندازه نزدیک شدن کوسه‌ای از این نوع به ساحل که ماهیگیران ساحلی با آن برخورد کنند، بسیار نادر است.»
یکی از جالب‌ترین عناصر گوسفند دریایی، ظاهر آن است. به طور قابل توجهی به نظر می‌رسد بسیار شبیه به یک گیاه و همچنین یک گوسفند است. این موجود دو چشم تیره و دو راینوفور بلند دارد. این راینوفور‌ها مانند آنتن‌هایی هستند که می‌توانند ترکیبات شیمیایی آب را در زیستگاه آن تشخیص دهند. این به آن‌ها کمک می‌کند تا مسیریابی کنند، منابع غذایی پیدا کنند و از خود در برابر شکار محافظت کنند. این راینوفور‌ها شبیه گوش گوسفند هستند و به همین دلیل این جانوران به گوسفند دریایی معروف هستند.
شناسایی مار‌های زنگی می‌تواند چالش برانگیز باشد. اما چندین ویژگی فیزیکی و نشانه‌های رفتاری وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان مار‌های زنگی را شناسایی کرد. مار‌های زنگی دارای سر‌های مثلثی شکلی هستند که بسیار پهن‌تر از گردن آن‌ها است. آن‌ها همچنین دارای حفره‌های حساس به گرما بین چشم‌ها و سوراخ‌های بینی خود هستند که به آن‌ها کمک می‌کند تا طعمه را پیدا کنند.
رویداد کم‌نظیر مقارنه زهره، مشتری و ماه در آسمان رخ داد و تصویر زیبای آن در فضای مجازی دست به دست می‌شود.
بر اساس پژوهشی که نتایجش در ژورنال عنکبوت‌شناسی منتشر شده است، بله برخی عنکبوت‌ها مار می‌خورند.
بچه بابون بر اساس غریزه به پیکر مادر چسبیده، در حالی که شکارچی بابون مادر را کشته و بچه را نیز با خود می‌برد.
از ابتدای بازی یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان استرس بالایی داشت و در چند صحنه ناخن دست خود را می‌خورد.
ادن هازارد، ستاره مطرح رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی بلژیک در یک کلاب شبانه دیده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ