تیم فوتبال سپاهان در پایان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر با ثبت 21 گل بهترین خط هجومی مسابقات را به نام خودش زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ساحلی با انجام مسابقات شب گذشته به پایان رسید.
روز نخست از مرحله برگشت لیگ اسنوکر با تثبیت صدرنشینی قهرمان نیم فصل این رقابت‌ها به پایان رسید.
روز نخست از مرحله برگشت لیگ اسنوکر با تثبیت صدرنشینی قهرمان نیم فصل ابن رقابت ها به پایان رسید.
روز نخست از مرحله برگشت لیگ اسنوکر با تثبیت صدرنشینی قهرمان نیم فصل ابن رقابت ها به پایان رسید.
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
دور رفت نیم فصل با صعود گل‌گهر، صدرنشینی پرسپولیس و درخشش چندین و چند ستاره به پایان رسید.
سرانجام با پایان دیدار آلومینیوم و گل‌گهر، جدول نیم فصل نخست لیگ برتر کامل شد و آخرین دیدار معوقه هم با تساوی بدون گل به پایان رسید.
شروع فصل بدون مهاجم درجه یک و از دست دادن بهترین بازیکن در سه بازی پایانی نیم فصل و در نهایت صدرنشینی: این کارنامه شایسته تمجید است.
پرسپولیس در شرایطی نیم فصل اول را با صدرنشینی پایان داده که تقویت در بخش تهاجمی این تیم قطعا در اولویت یحیی گل محمدی برای ادامه فصل خواهد بود.
پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از عملکرد یحیی گل محمدی برای صدرنشینی این تیم طی نیم فصل، مدعی است باید برای تداوم این روند و قهرمانی پایان فصل تقویت شوند.
تیم فوتبال پرسپولیس که اصلی ترین مدعی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است، در شرایطی برابر نساجی به پرگل ترین برد خود دست یافت که یک بازیکن این تیم اخراج شد.
استقلال اگر می‌خواهد نیم‌فصل را بالاتر از رقیب به پایان برساند، ابتدا باید خودش برابر تراکتور برنده شود و آن‌وقت امیدوار شود که نساجی پرسپولیس را شکست دهد. اگر چنین شود، استقلال در نیم‌فصل ۳۰ امتیازی می‌شود و بالاتر از پرسپولیس قرار می‌گیرد. حالت دیگری هم برای صدرنشینی استقلال وجود دارد که این یکی تا حدودی دشوار است.
تقابل مستقیم گل‌گهر و پرسپولیس این فرصت برای استقلال فراهم می‌کند که در پایان هفته چهاردهم صدرنشین شود.
تیمی که بدون یورگن لوکادیا نمی‌تواند پیروز شود؛ ستاره‌های پرسپولیس باید این واقعیت تلخ را در مورد تیمشان تغییر بدهند.
در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم، قهرمان شد. سپاهان علی رغم عملکرد خوب در هفته‌های اخیر، در جایگاه سوم باقی ماند.
کمتر کسی فکر می‌کرد بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که در اولین فصل حضورش در بهترین لیگ جهان عملکرد قابل توجهی داشت، به خاطر بی توجهی و عدم حمایت، ۴۰ روز از شرایط مسابقه دور باشد.
پیکان با پیروزی هفت بر یک برابر فجر، نیم فصل دوم سوپرلیگ فوتسال زنان را با صدرنشینی به اتمام رساند تا این تیم با انگیزه‌ای مضاعف آماده شروع مسابقات در نیم فصل سوم شود.
لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور درحالی با برگزاری 8 دیدار پیگیری شد که پالایش نفت آبادان با پیروزی برابر مس سونگون دست به کار بزرگی زد، با این وجود شهرداری ورامین همچنان در صدر باقی ماند.
تیم سریک گنبد صدرنشین بدون شکست لیگ برتر زنان در هفته هفتم و پایانی دور رفت به مصاف طلوع مهر یزد می‌رود و در صورت شکست حریف قهرمانی‌اش در نیم فصل این رقابت‌ها قطعی می‌شود.
تیم سریک گنبد صدرنشین بدون شکست لیگ برتر زنان در هفته هفتم و پایانی دور رفت به مصاف طلوع مهر یزد می‌رود و در صورت شکست حریف قهرمانی‌اش در نیم فصل این رقابت‌ها قطعی می‌شود.
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال امروز با انجام 3 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.
در پایان نیم‌فصل لیگ برتر کانوپولو آقایان ملوان نداجا در صدر جدول ایستاد.
لیگ برتر کانوپولو بانوان با برگزاری مسابقات هفته هفتم ادامه پیدا کرد و در پایان نیم‌فصل آوای شهرکرد در صدر جدول ایستاد.
زمان پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال و نقل و انتقالات این رقابت‌ها مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ