بازیکنان تیم فوتبال کرواسی جشن کسب عنوان سومی جام جهانی را با خانواده‌هایشان به اشتراک گذاشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بحبوحه جنگ های گروه های مختلف در هائیتی و کمبود غذا، بیمارستان هائیتی برای درمان کودکان دچار سوءتغذیه تلاش می کند.
وزیر دادگستری گفت: یکی از برنامه‌های دولت این است که کودکان کار زیر ۱۸ سال را در قالب فرزندخواندگی به دامن خانواده‌ها سوق دهد.
رئیس انجمن مددکاری ایران به بیان توضیحاتی درباره وضعیت کودکان کار در کشور و درآمد بالای آنها پرداخت و گفت: در حال حاضر ۲۷ سازمان و ارگان متولی ساماندهی کودکان کار هستند.
کودکان و نوجوانان در جشن مهمونی ۱۰ کیلومتری با بازی، شادی و سرگرمی ساعت خوشی را سپری کردند.
تصاویری از بازی کودکان و نوجوانان را در جشن مهمونی ۱۰ کیلومتری را مشاهده می‌کنید.
گزارش یونیسف می‌گوید که تقریباً ۶۰ درصد (۲۵.۸ میلیون) از ۴۳.۳ میلیون کودک آواره تا سال ۲۰۲۲ به دلیل جنگ و خشونت آواره شده‌اند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه عابر پیاده باید در پیاده راه احساس امنیت کنند، گفت:کودکان را روی صندلی جلوی خودرو ننشانید.
رژیم صهیونیستی در تجاوز خود به غزه تاکنون شماری از کودکان و زنان را به شهادت رسانده است.
رژیم صهیونیستی در تجاوز خود به غزه تاکنون شماری از کودکان و زنان را به شهادت رسانده است.
روتاویروس، ویروسی بسیار مسری همراه با اسهال است و اغلب کودکان زیر ۵ سال را درگیر می‌کند. با همه اینها، اما در بیمارستان‌های کودکان، هنوز این ویروس را به‌رسمیت نمی‌شناسند؛ چراکه تشخیص آن نیاز به آزمایش‌های ویژه دارد و اغلب این آزمایش‌ها انجام نمی‌شود.
توصیه می‌شود کودکان و نوجوانانی که خطرات مرتبط با سلامتی دارند و همچنین بزرگسالان سالم زیر ۶۰ سال قرار دارند؛ واکسن‌های اولیه و تقویت کننده‌های اولیه را دریافت کنند و تزریق دز‌های تقویت کننده‌های اضافی برای این افراد توصیه نمی‌شود.
فرشته کریمی خانم گل فوتسال آسیا در اقدامی قابل توجه کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست را به محل تمرین پیکان برد و جشن تولد 34 سالگی خود را با آنها گرفت. رشید مظاهری هم میهمان ویژه اسن مهمانی بود.
کاربران آمریکایی در توییتر توجه ویژه‌ای به این ویدئو داشته و با دست به دست کردن آن نوشتند: «در حالی که مدارس آمریکا مشغول ترویج همجنس‌گرایی هستند، چین برای خلق قهرمان تلاش می‌کند.»
نوشیدن شیر به رفع نیاز‌های تغذیه‌ای کودکان و بزرگسالان کمک می‌کند و به همین دلیل است که نوشیدن آن به عنوان یکی از اجزای اصلی رژیم غذایی کودکان توصیه می‌شود.
راهپیمایی ۲۲بهمن تفاوت محسوسی با سال‌های گذشته داشت؛ کودکان و نوجوانان دهه نودی هدایت جمعیت را به دست گرفته و با حضور خود، حال و هوای دیگری به جشن پیروزی انقلاب داده بودند.
راهپیمایی ۲۲بهمن تفاوت محسوسی با سال‌های گذشته داشت؛ کودکان و نوجوانان دهه نودی هدایت جمعیت را به دست گرفته و با حضور خود، حال و هوای دیگری به جشن پیروزی انقلاب داده بودند.
والدین با یک گوشی، کودک را ساکت می‌کنند تا خانواده احساس آرامش کنند؛ واقعا یکی از اشتباه‌ترین روش‌هاست.
جشن یلدای فاطمی برای کودکان کار و خیابان منطقه ۲۰ و ۱۱ مراکز پویا شهر به مناسبت فرارسیدن شب یلدا و تقارن با ایام فاطمیه برگزار شد.
در این مطالعه دانشمندان برای آزمایش فرضیه خود از موش‌های اصلاح ژنتیکی شده استفاده کردند. آن‌ها کشف کردند که موش‌های تحت تست رویانی که عمدتاً مواد ژنتیکی مادری دریافت می‌کردند جمجمه و مغز بزرگتری داشتند در حالی که بدنشان کوچک‌تر بود. آن‌هایی که مقادیر نامتناسبی مواد ژنتیکی پدری دریافت کرده بودند نیز بدنی بزرگ‌تر، اما جمجمه و مغز کوچک‌تری داشتند.
رئیس یک مرکز حقوق بشری با اشاره به اینکه تا کنون حدود چهار هزار کودک یمنی بر اثر حملات مستقیم ائتلاف متجاوز سعودی به شهادت رسیده اند، گفت که کودکان از اهداف اصلی جنگ علیه یمن هستند.
موزه بانک ملی ایران، میزبان گروهی از کودکان کار و مهاجر افغان بود.
یک پایگاه نظامی در آمریکا در جریان جشن هالووین برای کودکان، به وسیله همان سامانه‌ای که با هدف تداوم جنگ به اوکراین ارسال شده است، به سمت کودکان آمریکایی «شکلات» شلیک کرد! ‌
آیا تا کنون از خود پرسیده‌ایم که به چه حقی کودکانگی فرزندان این ملت را نقض می‌کنیم؟ و چرا اصلا به خود اجازه می‌دهیم وارد حریم رویا‌های کودکانه فرزندان این مرز و بوم شویم؟ واقعا با کدام اصل اخلاقی می‌خواهیم به آیندگان بگوییم که این جامعه سیاست‌زده، تشنه تراشیدن پیچیده‌ترین موضع‌گیری‌ها سیاسی به کودکان زیر ۱۰ سال بوده است؟ چگونه به تاریخ پاسخ دهیم که برخی‌ها تلاش کرده‌اند، اعتراض را به مدارس ابتدایی یعنی به میان کودکان زیر ۱۱ سال بکشانند و ما نیز به پای دیدن فیلم‌هایی از کنش سیاسی این کودکان نشسته‌ایم؟ چه کسی و کدام اصل اخلاقی به ما اجازه می‌دهد که کودکان را با آموزش‌های از قبل خود، به پای دوربین‌ها بکشانیم؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ