رژیم صهیونیستی در تجاوز خود به غزه تاکنون شماری از کودکان و زنان را به شهادت رسانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بحبوحه جنگ های گروه های مختلف در هائیتی و کمبود غذا، بیمارستان هائیتی برای درمان کودکان دچار سوءتغذیه تلاش می کند.
وزیر دادگستری گفت: یکی از برنامه‌های دولت این است که کودکان کار زیر ۱۸ سال را در قالب فرزندخواندگی به دامن خانواده‌ها سوق دهد.
یکی از گویندگان رادیو بی‌بی‌سی در گفتگو با نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی تاکید کرد: نظامیان اسرائیلی با کشتن کودکان فلسطینی احساس شادی و خوشحالی می‌کنند!
کنعانی در توئیتی نوشت: یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مساجد و اهانت به قرآن کریم، تخریب منازل، کشتار روزانه کودکان و زنان و مردم بی دفاع فلسطین نشانه عدم‌پایبندی رژیم جعلی به هیچ خط قرمزی در تعدی و تجاوز به مقدسات دینی و حقوق بشر است.
واشنگتن‌پست در گزارشی به اعدام خیابانی فلسطینی‌ها به ویژه کودکان از سوی رژیم صهیونیستی اشاره کرده، رخدادی که شبه نظامیان لباس‌شخصی‌ صهیونیست نقشی اساسی در آن ایفا می‌کنند.
رژیم صهیونیستی در تجاوز خود به غزه تاکنون شماری از کودکان و زنان را به شهادت رسانده است.
فیلم لحظه وداع یک مادر فلسطینی با کودکان خود که در حملات هوایی صهیونیست‌ها شهید شدند را می‌‎بینید.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی نوشت: اسرائیل⁩، همان هیولای کودک‌کُش است که دائماً در کابوس خواب شبانه کودکان فلسطین⁩ ظاهر می‌شود.
قطر حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد و آنرا دور جدیدی در سلسله جرائم اشغالگران در حق مردم فلسطین به ویژه زنان و کودکان دانست.
باشگاه اسیر  فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۰ فلسطینی را در استان اریحا بازداشت کرده است.
میدان فلسطین در شب‌های گذشته شاهد برنامه‌های مختلفی در حمایت از مردم فلسطین بود. یکی از آنها غرفه کودکان مقاومت بود که در آن الفبای مقاومت و مبارزه با اسرائیل به کودکان آموزش داده می‌شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: روزی نیست که جهانیان خبری از شهادت، جراحت و یا اسارت کودکان، نوجوانان و جوانان فلسطینی توسط رژیم آپارتاید صهیونیستی نشنوند.
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، گزارش جنایت های رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی را در اختیار نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در امور کودکان قرار داد.
برخلاف هیولاهای خیالی که تصور می‌کردیم در کمد یا زیر تخت قایم شدند، سربازان اسرائیلی واقعی بودند و می‌توانستند هر لحظه درون خانه، روی پشت بام یا حتی، درست وسط خانه ظاهر شوند.
پنجمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی یادواره شهید محمد الدوره به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اردن درباره خطر استمرار اقدامات رژیم صهیونیستی در خاک فلسطین و هدف قرار دادن فلسطینی‌ها به ویژه زنان و کودکان هشدار داد.
هنرمندان فلسطینی اسامی کودکان فلسطینی را که در تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، در ساحل غزه به تصویر کشیدند.
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل درباره کودکانی که در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیدند، ابراز نگرانی کرد.
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل درباره کودکانی که در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیدند، ابراز نگرانی کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه ترکیه، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار کودکان بیگناه فلسطینی را به شدت محکوم کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه ترکیه، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار کودکان بیگناه فلسطینی را به شدت محکوم کرد.
رژیم صهیونیستی در تجاوز اخیر ددمنشانه و وحشیانه علیه نوار غزه ۱۶ کودک فلسطینی را به شهادت رساند.
رژیم صهیونیستی در هر تجاوز به نوار غزه، کشتار غیرنظامیان و کودکان را در اولویت قرار می‌دهد به طوری که طی دو دهه پس از انتفاضه مسجد الأقصی در سال ۲۰۰۰، بیش از ۳ هزار کودک به شهادت رسیده‌اند.
حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه ادامه دارد که تاکنون به شهادت شماری از جمله فرماندهان سرایا القدس و کودکان فلسطینی منجر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ