اهواز- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به احتمال وقوع آب‌گرفتگی در اهواز گفت: تیم‌های آبفای استان در ۲۲ نقطه بحرانی اهواز برای مقابله با آب‌گرفتگی فاضلاب مستقر شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: یک هواپیمای سمپاشی در قزوین سقوط کرد و تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر برای کمک رسانی در صحنه حضور دارند.
وزیر دادگستری با مسئولان تعزیرات حکومتی تماس گرفت و از آنان خواست همین امروز تیم‌های عملیاتی خود را برای بررسی موضوع کمبود نان توزیعی به نسیم شهر اعزام کنند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اعلام ریزش ساختمان مسکونی و ایجاد آوار در شهرستان بهارستان که تا کنون ۴ حادثه دیده داشته است، گفت: تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اعلام ریزش ساختمان مسکونی و ایجاد آوار در شهرستان بهارستان که تا کنون ۴ حادثه دیده داشته است، گفت: تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان اعلام ریزش ساختمان مسکونی و ایجاد آوار در شهرستان بهارستان که تا کنون ۴ حادثه دیده داشته است، گفت: تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.
ابراهیم قنبری، اظهار داشت: امروز همزمان با اعلام آتش‌سوزی پست برق در پنج کیلومتری شهرستان آبادان، تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی اهواز به محل حادثه اعزام شدند.
اصفهان- مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان گفت: آتش‌سوزی برج خنک‌کن واحد شماره ۴ نیروگاه اصفهان با تلاش تیم‌های عملیاتی مهار شده و این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشته است.
مقیمی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی و با صدور هشدار قرمز و نارنجی همه تیم‌های عملیاتی آب و برق در مناطق مختلف کشور به ویژه جنوب و جنوب غرب به صورت آماده باش قرار گرفتند.
اهواز- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به وقوع حوادث احتمالی ناشی از فعالیت سامانه بارشی از اعلام آماده‌باش ۲۸ تیم واکنش سریع این جمعیت استان خبر داد.
تیم‌های عملیاتی اقدام به رهاسازی، انجام کمک‌های اولیه و انتقال مصدومان از اتوبوس مسافربری به اتوبوس‌آمبولانس و آمبولانس‌های اورژانس کردند.
رئیس هلال‌احمر گفت: به محض وقوع زلزله تمامی تجهیزات و امکانات برای امدادرسانی از انبارها بارگیری و به همراه تیم‌های عملیاتی به مناطق حادثه‌دیده ارسال شد.
وزارت اطلاعات اعلام کرد ۲۳ نفر از عناصر عملیاتی و پشتیبانی تیم‌های جاسوسی_تروریستی وابسته به موساد شناسایی و دستگیر شدند.
وزارت اطلاعلات اعلام کرد: بزرگترین شبکه‌ی تأمین مالی و تجهیزاتِ تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و عناصر اصلی شبکه بازداشت شدند.
وزارت اطلاعات از شناسایی بزرگترین شبکه‌ تأمین مالی و تجهیزاتِ تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگیری عناصر اصلی شبکه خبر داد.
بر اساس اطلاعیه وزارت اطلاعات، بزرگترین شبکه تأمین مالی و تجهیزات تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شد.
بر اساس اعلامیه وزارت اطلاعات، بزرگترین شبکه تأمین مالی و تجهیزات تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شد.
اهواز - مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اعزام تیم‌های عملیاتی امداد و نجات به محل فروریختن بخش‌های دیگری از سازه برج متروپل آبادان خبر داد.
اهواز - مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اعزام تیم‌های عملیاتی امداد و نجات به محل فروریختن بخش‌های دیگری از سازه برج متروپل آبادان خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اعزام تیم‌های عملیاتی امداد و نجات به محل فرو ریختن بخش‌های دیگری از سازه برج متروپل خبر داد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر از از روند خدمت‌رسانی تیم‌های عملیاتی امدادونجات مستقر در قرارگاه پشتیبانی-عملیاتی امداد و نجات شهید جهان آرا در شلمچه بازدید کرد.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از اطفای حریق در یکی از چاه‌های میدان نفتی شادگان با اقدام به موقع تیم‌های عملیاتی خبر دا
همراه اول به‌مناسبت فرارسیدن ایام عزیمت ایرانیان به عراق و راهپیمایی اربعین، بسته‌های تخفیف‌دار و ظرفیت‌های ویژه زیرساختی تدارک دیده و تیم‌های عملیاتی را در نقاط پنجگانه مرزی مستقر کرده است.
تیم‌های عملیاتی ویژه و واکنش سریع شرکت‌های آبفای استان‌های کشور خسارات واردشده به تاسیسات آب‌رسانی و شبکه توزیع آب را که در اثر بارندگی شدید و سیلاب اخیر ایجاد شده بود، برطرف کرده‌اند.
در پی بارندگی‌های متعدد اقصی نقاط کشور، تیم‌های عملیاتی و امدادی صنعت آب و برق از ساعات اولیه در آماده‌باش کامل بوده و حضور گسترده این نیروها با تجهیزات کامل تا عادی شدن شرایط، تاثیر مناسبی برای بهبود اوضاع دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ