مدیر تیم‌های پایه باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید نگاه منصوریان به جواهرهای فولاد ویژه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی اله‌پور اظهار داشت: میانگین شاخص کیفیت هوای مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۱۷۱ و شاخص کنونی کیفیت هوای مشهد در یک تا ۲ ساعت اخیر با عدد ۳۰۲ هر ۲ از وضعیت اضطرار نشان دارد.
مهدوی جلوه، سرعتی زن تیم ملی والیبال ابراز امیدواری کرد که نتایج خوبی در لیگ ملت‌ها به دست بیاید.
مهدی قایدی اینروزها در بهترین شرایط فنی خود بسر می برد و بازی های خوب خود برای استقلال را در جم و در مصاف با پارس جنوبی تکرار کرد.
مهدی تاج می‌گوید پرسپولیس با پرداخت مطالبات رادوشویچ مشکل خاصی برای دریافت مجوز حرفه‌ای نخواهد داشت.
ابطحی نوشت: آقای طائب فرمودند باید شرایط حفظ جان، اما زمان از ترور را آماده کرد. باور نکردم، ولی ظاهرا گفته! مرحله بعدی حفاظت از خود خدا است؟ خدایا خودت و امام زمانت را از دست این‌ها نجات بده!
رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار حفظ جان امام زمان(عج) از ترور را لازم دانست و تأکید کرد: ما باید در حفاظت و امنیت فیزیکی به نقطه‌ای برسیم که چنین شرایطی را برای حضرت به وجود آوریم؛ در این عرصه نیز ما پیشتاز هستیم.
برخی از تیم های لیگ برتری به برگزاری بازی ها در این شرایط آب و هوایی معترض هستند و می گویند سازمان لیگ تنها هدفش برگزاری بازی ها است و به سلامت بازیکنان اهمیت نمی دهد.
محمدرضا مهدوی از شرایط نساجی در فصل جاری و شرایط چمن ورزشگاه شهید وطنی گفت.
مهدی طارمی با یک استوری اینستاگرامی به شرایط اقتصادی کشور واکنش نشان داد.
مهدی طارمی با یک استوری اینستاگرامی به شرایط اقتصادی کشور واکنش نشان داد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که شرایط آتش بس در این کشور همچون بمب ساعتی است.
در شرایطی که باشگاه شباب الاهلی امارات در نامه‌ای به باشگاه استقلال اخطار داده بود در صورتی که قسط اول انتقال مهدی قایدی به این تیم پرداخته نشود به فیفا شکایت خواهد کرد مسئولان باشگاه استقلال اعلام کردند به زودی مبلغی به همین منظور به باشگاه اماراتی پرداخت میشود.
مهدی تاج شرایط بازگشت استقلال و پرسپولیس را به لیگ قهرمانان اعلام کرد.
دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جدال پورتو و لورکوزن شرایط متفاوتی را تجربه کردند. یکی درون زمین و یکی به طور کامل روی نیمکت!
به گفته شیخ طادی، «موقعیت مهدی» ساخته هادی حجازی، «پسر دلفینی» ساخته محمد خیراندیش، «بدون قرار قبلی» ساخته بهروز شعیبی، «تفریق» ساخته مانی حقیقی و «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی، پنج فیلم نهایی هستند که در فهرست نامزدهای معرفی به آکادمی اسکار ۲۰۲۳ قرار گرفتند.
به گفته شیخ طادی، «موقعیت مهدی» ساخته هادی حجازی، «پسر دلفینی» ساخته محمد خیراندیش، «بدون قرار قبلی» ساخته بهروز شعیبی، «تفریق» ساخته مانی حقیقی و «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی، پنج فیلم نهایی هستند که در فهرست نامزدهای معرفی به آکادمی اسکار ۲۰۲۳ قرار گرفتند.
بازی به دلیل بارندگی، لغزندگی زمین و شرایط چمن با تصمیم داور لغو شده است و ان‌شاءالله در زمان دیگری این بازی را برگزار خواهیم کرد.
مدیر برنامه مهدی طارمی شرایط این بازیکن بعد از اخراج در دیدار مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا را تشریح کرد و گفت: طارمی ناراحت است، چون نمی‌تواند پورتو را در بازی بعد همراهی کند.
مدیر برنامه مهدی طارمی شرایط این بازیکن بعد از اخراج در دیدار مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا را تشریح کرد و گفت: طارمی ناراحت است چون نمی‌تواند پورتو را در بازی بعد همراهی کند.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو باوجود گذشت چند روز از دیدار با اسپورتینگ لیسبون، هنوز شرایط تمرین را پیدا نکرده است.
ارسال نامه مرتبط با صلاحیت قضایی و عدم سوء پیشینه نامزدها به فدراسیون فوتبال درباره تایید صلاحیت تنها دو نفر از نامزدهای حوزه ریاست، شرایط را برای انتخابات هشتم شهریورماه تغییر خواهد داد.
ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر هنوز برای انجام یک مسابقه لیگ برتری فوتبال به طور کامل آماده نیست.
ممکن است قائدی اواخر هفته راهی تهران شود و به احتمال زیاد در بازی با ملوان نیز حضور ندارد. با این شرایط او پس از بازی این هفته در تمرینات آبی‌پوشان حاضر خواهد شد.
سردار مهدی حاجیان: افرادی که متقاضی سفر به کشور عراق هستند باید حتما گذرنامه معتبر داشته باشند. طبق توافق صورت گرفته در مورد لغو روادید میان ایران و عراق افراد بدون اخذ ویزا می‌توانند به کشور عراق سفر کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ