سرمربی تیم ملی تکواندو ایران با بیان اینکه تیمش نیاز به زمان دارد گفت: ۱۰ تکواندو کار ما باید تغییر وزن بدهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دزفول - سرپرست پارک ملی دز گفت: هفت نفر از سوداگران چوب‌های جنگلی منطقه حفاظت شده و پارک ملی دز در هفته گذشته دستگیر شدند.
وقتی شخص گناهکار را می‌گرفتند و گناهش ثابت می‌شد، او را به ستونی می‌بستند؛ سپس هر دو دست او را به صورت افقی در امتداد هم باز می‌کردند و بعد چوب بلندی را از یک سر آسین او وارد می‌کردند و سر دیگرش را از آستین دست بعدی بیرون می‌آوردند.
از بین رفتن درآمدهای احتمالی خاص از حضور در لیگ قهرمانان و همچنین جرایم متعدد باعث شده تا یوونتوس برای فصل آینده به فکر خانه تکانی اساسی همراه با فروش ستاره ها بیفتد.
مهدی عزیزی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن از اهرم‌های سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری دولت در صنعت و بازار خودرو انتقاد کرده است.
میامی- فرمانده انتظامی میامی ضمن بیان اینکه تمامی محورهای این شهرستان در کنترل پلیس قرار دارد، گفت: ۱.۵ تن چوب قاچاق درخت تاغ در نردین میامی کشف شده است.
با توجه به تمرکز جهان بر روی تغییرات اقلیمی، دانشمندان باید برای تولید مصالح ساختمانی پایدار که با انتشار دی اکسید کربن مقابله می‌کنند، خلاقیت به خرج دهند و این امر محقق شده است.
در حالی که عده‌ای در موضوع ممنوعیت واردات آیفون14، دولت را متهم به تنگ‌نظری می‌کنند اما بررسی‌ها نشان می‌دهد این اقدام طبق اصول اقتصادی و با در نظر گرفتن منافع عموم جامعه است؛ طبق آمار فقط ۵ درصد مردم توانایی خرید گوشی لوکس دارند اما در ۳ سال گذشته، بیش از ۳ میلیارد دلار به خرید این گوشی‌ها اختصاص یافته است.
اکبر ذوالمجیدیان مدیر تیم تراکتور به محرومیت سه جلسه ای هادی محمدی واکنش نشان داد و آن را چوب لای چرخ تراکتور دانست.
میامی- فرمانده انتظامی میامی از کشف دو تن چوب تاغ قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: دو نفر در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضایی منتقل شدند.
ایلان ماسک پس‌از تصاحب توییتر در ماه اکتبر، موجی از اخراج‌ها را به‌راه انداخت و برخی دیگر نیز از ادامه‌ی کار با شبکه‌ی اجتماعی مذکور استعفا دادند.
کریستیانو رونالدو یک ماکت از توپ طلای برنده شده در سال ۲۰۱۳، دومین توپ از پنج برنده خود را به حراج گذاشت که درآمد آن به بنیاد «Make a Wish» که به کودکان مبتلا به بیماری های خاص کمک می کند، اهدا شود.
عملمرد بد مکزیک در جام جهانی 2022 و حذف در مرحله گروهی باعث افت فروش وحشتناک پیراهن‌های این تیم شده است.
اصفهان- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از کشف و ضبط ۷۷ تن چوب و ۱۲ تن زغال بلوط قاچاق در ۹ ماهه سال جاری خبرداد.‌
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه جنایت‌های دشمن بی‌پاسخ نمی‌ماند، گفت: دشمنان خارجی و داخلی چوب کینه‌توزی‌ها و حرمت‌شکنی‌ها را خواهند خورد.
علیرضا بیرانوند به دلیل درخشش در جام جهانی روسیه در جمع دیگر ستاره‌های آسیایی جام‌های جهانی در گزارش سایت ای‌اف‌سی حضور دارد.
یک کارشناس حوزه مسکن گفت:طبق تکلیفی که قانون جهش و تولید بر عهده‌ی بانک مسکن قرارداده، این بانک باید ۶۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌کرد که این کار صورت نگرفته است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: باید این امر طرح تنفس جنگل‌ها ساماندهی شود تا هم خیال صنایع از بابت تأمین نیازشان راحت باشد و هم به جنگل‌های کشور آسیب نرسد.
آقابزرگی با تاکید بر اینکه روند بورس را اقدامات سیاستگذاران بازار سرمایه رقم می‌زند، گفت: در حال حاضر اراده بر این است که بورس کنترل شود. علیرغم اینکه از ابتدای سال تا خردادماه بازار با یک بازدهی مناسب روبرو بود، اما در فصل تابستان نزول را شاهد بودیم. به نظر می‌رسد متولیان بازار و همچنین و دولت تمایل داشته باشد که بورس اگر قرار باشد در مسیر رشد نیز قرار بگیرد، به صورت کنترل شده برخوردار است.
چوب تعلیق؛ آخرین قسمت از بازی تاج و تخت
رودبار- ۲ هزار اصله کاج طی یک دهه گذشته در بوستان کاج رستم آباد قطع و به تاراج رفته است و در این میان شهرداری و منابع طبیعی تقصیر را به گردن یکدیگر می اندازند.
وزیر میراث فرهنگی در فضای مجازی نقبی به مصائب تملک بناهای تاریخی زد و نوشت که بناهای ثبت شده باید به همان شکل باقی بمانند و وزارت ما باید این خانه ها را از صاحبان قانونی آنها خریداری کند.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان از برنامه تولید ۱۵۷ هزار دستگاه خودرو در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ۵۰هزار دستگاه به خودروهای شاسی بلند هایما S۷ و S۵ و دو محصول جدید ۸S و ۷X اختصاص دارد.
افزایش دمای تهران تا ۴۱ درجه
چوب حراج و انتقال مجانی بر بازیکنان مازاد یحیی!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ