میامی- فرمانده انتظامی میامی از کشف دو تن چوب تاغ قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: دو نفر در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضایی منتقل شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: در ۴ ماهه ابتدایی سال، ۲۰۷ تن انواع مواد مخدر توسط پلیس کشف شده که نسبت به سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته‌ایم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: در ۴ ماهه ابتدایی سال، ۲۰۷ تن انواع مواد مخدر توسط پلیس کشف شده که نسبت به سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته‌ایم.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: کشفیات در گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۱ درصد افزایش داشته است.
روابط عمومی کل سپاه از دستگیری عاملان شهادت دو تن از پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، هنگام خروج غیرقانونی از کشور توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.
روابط عمومی کل سپاه از دستگیری عاملان شهادت دو تن از پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، هنگام خروج غیرقانونی از کشور در مرزهای شمال غرب توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.
مرکز رسانه قوه قضائیه از اجرای حکم اعدام ۲ تن از عاملان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) خبر داد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران گفت: با تلاش مأموران کلانتری خزانه ۲ تن از عاملان رعب و وحشت و تخریب خودروها دستگیر شدند.
تربت حیدریه ـ سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: تاکنون ۲ هزار و۲۰۰ تن گندم وارد سیلوها شده که نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر طی ۱۵ روز اخیر در پایتخت خبر داد.
فرماندهی نظامی آمریکا از سقوط ۲ بالگرد آمریکایی در جریان یک پرواز آموزشی در ایالت آلاسکا خبر داد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه دو تن مرغ و گوشت قرمز یخی از انبار عرضه محصولات پروتئینی در شاهرود کشف شد، گفت: ارزش این محموله دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.
مشهد ـ مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: ۲ هزار و ۷۱۴ تن گوشت قرمز در خراسان رضوی از نیمه اسفند سال گذشته تاکنون تولید شده است.
آمار صادرات آبزیان در سال جاری نشان می دهد از دهم تا هفدهم بهمن امسال دو میلیون و ۲۶۴.۵ تن انواع آبزی از ایران صادر شده است.
باهوش اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۱۶۵ میلیارد و ۳۲۰ میلیون مترمکعب گاز به خط لوله سراسری کشور تزریق و بیش از یک میلیون و ۹۷۵ هزار تن اتان در این مجموعه تولید شده است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در ۹ ماه نخست امسال، ۳ میلیون و ۲۴۱ هزار تن گندم وارد کشور شده در صورتی‌که این میزان در ۹ ماه نخست پارسال، ۵ میلیون و ۲۹ هزار تن بود.
بنا به اعلام مقامات بهداشتی، رانش زمین در استان یاماگاتا ژاپن جان یک زوج مسن را گرفت.
تاکنون دو کودک بر اثر ابتلا به به یک بیماری مشکوک در «ولسوالی شاه‌جوی» واقع در ولایت زابلجان خود را از دست داده اند و تیم‌های پزشکی نیز در تلاش برای مداوای سایر بیماران هستند. بر اساس گزارش‌ها، تب شدید و خونریزی از دهان و بینی از علائم این بیماری است.
سمنان- مدیرکل دامپزشکی سمنان از این استان به عنوان یکی از قطب‌های تولید داروهای دامی کشور یاد کرد و گفت:طی شش ماهه نخست سال‌جاری دو تن انواع داروهای دامی به خارج کشور صادر شد.
میامی- فرمانده انتظامی میامی با بیان اینکه ۲.۵ تن چوب قاچاق تاغ در این شهرستان کشف شده است، گفت: ارزش این محموله دو میلیارد ریال برآورد می‌شود.
تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران، امروز دوشنبه میزبان عرضه ۲ تن سبد زعفران است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۷۴۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۹۶ تن از ایشان وخیم است.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۳۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی درگیری مسلحانه تکاوران انتظامی در شمال و جنوب این استان خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف حدود ۲ تن مواد مخدر در این استان گفت: ۱۵ باند قاچاق مواد مخدر در گیلان منهدم شد.
مهدی طارمی این روز‌ها تبدیل به چهره‌ای تاثیرگذار در فوتبال ایران شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ