میامی- فرمانده انتظامی میامی ضمن بیان اینکه تمامی محورهای این شهرستان در کنترل پلیس قرار دارد، گفت: ۱.۵ تن چوب قاچاق درخت تاغ در نردین میامی کشف شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژولیوس سزار، دولتمرد و ژنرال نظامی رومی بود که در سال ۱۰۰ قبل‌ازمیلاد متولد و در ۱۵ مارس سال ۴۴ قبل‌ازمیلاد به قتل رسید. قدرت و محبوبیتِ روبه‌افزایش او در میان مردم روم، به همراه جاه‌طلبی بی‌نظیرش او را آماج حملات قرار داده بود.
تبریز- سرپرست مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: برای تولید یک کیلوگرم گوشت گوساله ۱۵ هزار لیتر آب، گوشت مرغ چهار هزار لیتر آب و ماهی ۴۰۰ لیتر لازم است.
تبریز- سرپرست مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: برای تولید یک کیلوگرم گوشت گوساله ۱۵ هزار لیتر آب، گوشت مرغ چهار هزار لیتر آب و ماهی ۴۰۰ لیتر لازم است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر طی ۱۵ روز اخیر در پایتخت خبر داد.
اهواز- مدیر تعاون روستایی خوزستان از خرید بیش از ۲۶۰ هزار تن گندم و بیش از ۱۵ هزار تن کلزا از کشاورزان استان خبر داد.
اهواز- مدیر تعاون روستایی خوزستان از خرید بیش از ۲۶۰ هزار تن گندم و بیش از ۱۵ هزار تن کلزا از کشاورزان استان خبر داد.
انفجار حدود ساعت ۵ بعدازظهر امروز (سه شنبه) به وقت محلی رخ داده و به طبقات چهارم و پنجمِ این ساختمان تجاریِ پنج طبقه که یک مرکز عمده فروشی اصلی در داکا است، خسارت سنگینی وارد کرده است.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: ۱۵ هزار تن سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید ذخیره شده است، همچنین ۱.۳ میلیون تن خرما تولید داریم که در ایام ماه رمضان عرضه می‌شود.
بهمن دیزل در نظر دارد امپاور، فورس ۶ تن و فورس ۶ تن خوابدار را هفته آینده (۱۵ اسفند) در بورس کالا عرضه کند؛ تاریخ تحویل ۳ محصول ۳۱ خرداد سال ۱۴۰۲ خواهد بود.
زاهدان- جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل ۲۰ تن گاز نیتروژن قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان دشتیاری خبر داد.
رئیس قوه قضاییه گفت:مسئولان سازمان تعزیرات تمامی موارد اختلافی و موارد ناظر بر برداشت‌های متفاوت از قانون را احصاء کرده و به ما در قوه قضاییه اعلام کنند تا ما نسبت به رفع یا تغییر یا اصلاح آنها اقدام کنیم.
مدیرعامل اتحادیه کارخانجات دام کشور گفت: سال ۲۰۲۱ میلادی ۱۵ کشور همسایه ایران حدود ۵ میلیون تن خوراک دام و طیور وارد کردند که در این حجم سهم ایران صفر بوده است.
وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه اعلام کرد که مجموع محموله‌های انتقال یافته از بنادر اوکراین از ۱۵ میلیون و ۸۰ هزار تن فراتر رفته است.
معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران گفت : تولید جلبک خشک در سال ۱۴۰۲ به حدود ۱۵ تن افزایش می‌یابد.
بورس انرژی ایران امروز دوشنبه شاهد معامله ۱۵ هزار و ۸۵۴ تن انواع فراورده‌های هیدروکربوری به ارزش هزار و ۸۴۶ میلیارد ریال بود.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: حتی اگر یک دقیقه هم در جام جهانی فرصت بازی داشته باشم تلاش می کنم.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: حتی اگر یک دقیقه هم در جام جهانی فرصت بازی داشته باشم تلاش می کنم.
در هفته منتهی به ۱۵ مهر ۲ میلیون و ۳۰۹ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالا دادوستد شد که نسبت به هفته گذشته از لحاظ حجم رشد ۱۷ و از لحاظ ارزش رشد ۳۴ درصدی را تجربه کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۷۴۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۹۶ تن از ایشان وخیم است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: از ۳۳ تن سرنشین این اتوبوس ۱۵ تن مصدوم شده بودند که بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی جهت ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف حدود ۲ تن مواد مخدر در این استان گفت: ۱۵ باند قاچاق مواد مخدر در گیلان منهدم شد.
نیرو‌های امدادی تاکنون توانسته‌اند اجساد ۱۵ تن را از زیر آوار انفجار روز یکشنبه در مرکز خرید سورمالو (Surmalu) در پایتخت ارمنستان خارج کنند.
وزارت فوریت‌های اضطراری ارمنستان اعلام کرد که شمار تلفات حریق انبار مواد محترقه در پایتخت این کشور، به ۱۵ تن افزایش یافته است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از تخلیه و بارگیری حدود ۱۵ میلیون تن انواع کالاهای نفتی و غیرنفتی در بندر امام در چهار ماهه نخست سال خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ