دامغان- فرماندار دامغان بابیان اینکه ساعتی پیش در محل استراحت کارگران یک معدن انفجار رخ داد، گفت: متاسفانه در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی انفجار کامیون حامل کارگران در منطقه وزیرستان شمالی در پاکستان، شماری کشته و زخمی شدند.
رسانه‌ها از وقوع انفجار در خودرو متعلق به طالبان در مرکز ولایت تخار در افغانستان خبر می‌دهند.
رسانه‌ها از وقوع انفجار در خودرو متعلق به طالبان در مرکز ولایت تخار در افغانستان خبر می‌دهند.
وقوع انفجار و آتش سوزی مهیب در شمال تل آویو باعث ترس و نگرانی صهیونیست‌ها شد.
رسانه‌ها از وقوع انفجاری در بندر توزلا در استانبول و کشته و زخمی شدن ۲ نفر در این حادثه خبر می‌دهند.
رسانه‌ها از وقوع انفجاری در بندر توزلا در استانبول و کشته و زخمی شدن ۲ نفر در این حادثه خبر می‌دهند.
سازمان دفاع مدنی عمان وقوع یک انفجار در رستورانی در منطقه المعبیله جنوبی در استان مسقط را گزارش کرد.
سازمان دفاع مدنی عمان وقوع یک انفجار در رستورانی در منطقه المعبیله جنوبی در استان مسقط را گزارش کرد.
بر اثر وقوع انفجار در مسقط واقع در عمان، ۱۸ نفر زخمی شدند و به خودروها و ساختمان‌های مجاور نیز آسیب رسید.
به علت دمای بالا و دسترسی نداشتن نیروهای امدادی به افراد زیر آوار ۳ ساختمان تخریب شده، نمی‌توان آمار دقیقی از کشته‌ها و زخمی‌ها ارائه داد.
وقوع انفجار در یک منزل مسکونی در ایالت پنسیلوانیای آمریکا دست کم چهار قربانی گرفت.
در پی انفجار خانه ای مسکونی در پنسیلوانیا، چهار نفر کشته و چندین خانه ویران شدند.
براساس اعلام اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه امروز انفجار گاز در یک منزل مسکونی در روستای لالب باغملک منجر به وقوع یک حادثه ناگوار شد. در این انفجار ۶ نفر با سن‌های ۸، ۲۲، ۱۲، ۶۰، ۲۵و ۵۰ سال کشته شدند.
در حادثه انفجار ۳ نارنجک و تیراندازی متعاقب آن در دادگاه «شوچنگو» در کی‌یف، چند نفر مجروح شدند و ضارب نیز ۲ نفر را در اتاقی در این ساختمان گروگان گرفته است.
محسن جوادیان از محافظان اسبق مقام معظم رهبری نیز پیرامون حادثه ترور ایشان در تیرماه سال ۱۳۶۰ روایت کرد: به حادثه ترور مقام معظم رهبری باید نگاه بصیرتی داشت. اینکه چرا یک روز پیش از انفجار حزب جمهوری اسلامی، این اتفاق افتاد مهم است.
آذر ۱۳۵۳ یکی از تلخ‌ترین حوادث هوایی جهان در تهران اتفاق افتاد. این در حالی بود که حادثه سقوط هواپیمای مسافربری در امریکا، انفجار هواپیمای حجاج بر فراز آسمان عربستان و کشته شدن ۱۸۲ زائر اندونزیایی و حادثه دلخراش ریزش ساختمان فرودگاه بین‌المللی مهرآباد بر سر مسافران هم در ماه آذر رخ داد.
منابع عبری مدعی شدند انفجاری که امروز در جنوب اراضی اشغالی رخ داده، در جریان مانورهای ارتش رژیم صهیونیستی و به صورت کنترل شده اتفاق افتاده است.
رئیس جمهور اوکراین با اشاره به انفجار سد «کاخوفکا» در جنوب این کشور، گفت که این اتفاق در برنامه‌های کی‌یف برای پس گرفتن اراضی که به گفته وی روسیه آن را اشغال کرده، تغییری ایجاد نخواهد کرد.
به نظر می‌رسد اتفاق بزرگ برای ستاره والیبال ایران را باید تمام شده دانست.
تیم تحقیقاتی مستقر در آمریکا و نیوزیلند، اعلام کردند که این رویداد آتشفشانی که در فاصله ۶۵ کیلومتری جزیره اصلی این کشور اتفاق افتاده، علاوه بر فوران و پرتاب ستون‌های آتشفشانی عظیم به استراتوسفر، انفجار‌هایی از بخار نیز تولید کرد که صدا‌های مهیبی ایجاد کرده و در عین حال عامل اصلی ایجاد سونامی بود.
گرمسار- رئیس سازمان آتش نشانی گرمسار ضمن بیان اینکه انفجار خانه‌ای در روستای حاجی آباد بخش مرکزی گرمسار حادثه آفرید، گفت: در این اتفاق یک مرد ۵۰ ساله مصدوم شد.
مدیرعامل‌سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب، عنوان کرد: «شدت این انفجار به حدی بود که به ۱۰ منزل مسکونی در نزدیکی محل حادثه نیز خسارت وارد شده است». این حادثه به علت اختلاف خانوادگی اتفاق افتاده و در پی آن فرزند خانواده شیلنگ گاز را بریده و منزل که خالی از سکنه بوده را ترک می‌کند.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس افزود: در این جلسه همچنین گزارشی از سوی دادستان کل کشور در خصوص اتفاق زندان اوین به سمع و نظر اعضای کمیسیون رسید و با توجه به بررسی مستندات، اقدام صورت گرفته از داخل خود زندان و به صورت برنامه‌ریزی شده و از قبل طراحی شده رخ داده است.
شرکت پالایش نفت آبادان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که صدای شنیده شده در بامداد امروز (جمعه، یازدهم شهریورماه) به دلیل ایجاد بک فایر جزئی حین روشن کردن کوره واحد گوگردسازی اتفاق افتاده است که این رخداد سبب بروز صدای مهیب شد و هیچگونه مصدوم و خسارت مالی در پی نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ