ستاره جوان بارسلونا در دقیقه 72 ال‌کلاسیکوی امشب به طور ناخواسته مانع از گلزنی هم تیمی خود شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منتظر محمد بازیکن با استعداد عراقی مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته است.
پاکدشت- استاندار تهران از آماده باش دستگاه‌های ذیربط و ستاد بحران این استان در منطقه فیروزکوه خبر داد.
اللهیار صیادمنش امشب مراسم ازدواج خود را برگزار می کند و در تورنمنت کافا نیز تیم ملی را همراهی نمی کند.
منابع دولتی سوریه در تکمیل جزئیات این تجاوز اعلام کرد که در تجاوز موشکی امشب رژیم صهیونیستی به خاک سوریه مواضعی در اطراف فرودگاه بین‌المللی دمشق هدف قرار گرفته است.
متس هوملس و امره جان بعد از ناکامی دورتموند در قهرمانی با توقف مقابل ماینتس گفتند قبول کردن اتفاقی که امشب افتاد برای دورتموندی‌ها بسیار سخت خواهد بود.
شاگردان علی نادری در فینال مسابقات المپیک آسیایی امشب مقابل امارات قرار خواهند گرفت.
گوشی «گوگل پیسکل ۷a» که اواخر امروز در رویداد Google I/O ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد، در یک ویدیوی تبلیغاتی رسمی که توسط OnLeaks به بیرون درز کرده، به نمایش گذاشته شد. این ویدئو هیچ چیز جدیدی را فاش نمی‌کند، اما اطلاعات قبلی را مورد تایید قرار می‌دهد. این ویدئو را مشاهده بفرمایید.
برای اینکه ماه گرفتگی رخ دهد، خورشید، زمین و ماه باید در یک راستا قرار گیرند. با این حال، از آنجایی که صفحه مدار ماه به صفحه مدار زمین تمایل دارد، گاهی اوقات آن‌ها به طور کامل تراز نمی‌شوند. بنابراین، زمین مانع رسیدن نور خورشید به ماه می‌شود و بیشترین سایه زمین بر روی قرص ماه می‌افتد که در اصطلاح به آن penumbra می‌گویند.
دو تیم العین و الوحده امروز در مسابقه‌ای که به ال‌کلاسيكوی امارات معروف است، برابر هم قرار می‌گیرند.
مهاجم برزیلی رئال مادرید در بازی امشب تیمش نیز اسیر حواشی ناخواسته ای شد که مستقیما عملکرد فنی او را تحت الشعاع قرار داده بود.
ستاره خط حمله پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد که قرار نبود امشب مقابل بایرن مونیخ بازی کند.
ریزماه (Micromoon)، زمانی اتفاق می‌افتد که ماه کامل با اوج (لحظه‌ای که ماه در دورترین فاصله از زمین قرار دارد) منطبق می‌شود. طبق تقویم ساخته شده توسط Fred Espenak، اخترفیزیکدان سابق ناسا، ماه کامل در فوریه ۲۰۲۳ دومین و آخرین ریز ماه در سال جاری خواهد بود و این به معنای آنست که برای ناظران، ماه ممکن است کمی کوچکتر از حد معمول به نظر برسد.
ستاره ایرانی پورتو در خط حمله تیمش مقابل اسپورتینگ قرار گرفته است.
مارکوس رشفورد، پس از جام جهانی، عملکردی بهتر از هر مهاجمی در دنیا داشته و بالاتر از ستاره هایی چون لیونل مسی و نیمار قرار دارد ولی مهدی طارمی همچنان بیشتر از او گل زده است.
ایران امشب در سخت‌ترین بازی مقابل اسپانیا قرار می‌گیرد. این تیم می‌تواند دوباره شگفتی‌ساز شود؟
تمرین امشب فرانسه تحت تأثیر غیبت چند بازیکن مطرح و اصلی تیم، به دلیل بیماری قرار گرفت.
روزنامه آبولا نوشته است که مهدی طارمی در بازی امشب پورتو برابر چاوز، در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.
گویا براساس دستور امروز ظهر حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه قرار است به خاطر برد تیم ملی بعضی از زندانیان آزاد شوند.
علیرضا فغانی داور برجسته ایرانی اولین دیدارش در جام جهانی قطر را برای برزیل مدعی مقابل صربستان در ورزشگاه لوسیل سوت زد و اشتباه خاصی نداشت. چهره جدید فغانی که صورت خود را برخلاف همیشه اصلاح نکرده بود، مورد توجه شبکه های اجتماعی در ایران قرار گرفت
ما که کیسه ندوخته‌ایم اما این بی‌توجهی اذیت‌‌کننده است؛ طوری رفتار می‌کنند که انگار ما قرار است برای قضاوت مسابقات لیگ برتر برویم.
هفته هفتم بوندس‌لیگا یک دیدار بسیار حساس در خود جای داده است؛ جایی که باید دورتموند و شالکه مقابل هم قرار بگیرند.
مارکوس آلونسو تا ساعاتی دیگر لندن را به مقصد بارسلونا ترک می کند و قرار است امشب در تست های پزشکی باشگاه بارسلونا حاضر شود.
دو ستاره ایرانی کایسری اسپور در ترکیب اصلی این تیم برای مسابقه با باشاک شهیر قرار دارند.
نماینده مطهری قرار است امشب با مشاور و یکی از نزدیکان مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال جلسه‌ای را درباره جدایی از جمع آبی‌ها برگزار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ