رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد رایزنی های همتای فرانسوی او با رئیس جمهور روسیه را امری بی فایده می داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور اوکراین امروز اعلام کرد که هلند ۴۲ فروند جنگنده اف- ۱۶ را پس از آموزش خلبانان و مهندسان به کی‌یف تحویل خواهد داد!
زلنسکی و دبیر کل ناتو درباره اجرای دوباره «توافق صدور غلات» مذاکره می‌کنند.
زلنسکی در جریان دیدار و نشست خبری مشترک با پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا در کی‌یف گفت: "مرز‌های ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ مرز‌های ما نیستند. آن‌ها خط ارتباطی بین ما و اشغالگران هستند."
وزیر خارجه روسیه دلیل اصلی بی‌فایده بودن مذاکره با رئیس جمهور اوکراین را شخصیت غیرمستقل او دانست.
بنا به اعلام منابع آگاه، روسای آلمان و فرانسه به اوکراین برای رفتن به سوی مذاکره با روسیه چراغ سبز نشان دادند.
پرایس اشاره کرد، دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا به زودی تحریم‌های جدیدی علیه افراد و شخصیت‌های روس به دلیل نقش‌شان در جنگ علیه اوکراین اعلام خواهد کرد.
رئیس جمهور اوکراین می گوید توافق نامه های مینسک را به دلیل غیر ممکن بودن، نقض کرده است.
زلنسکی در همین مصاحبه پیشروی‌های ارتش روسیه را تایید کرد که به ادعای او، به بی‌تفاوتی به تلفات از سوی مسکو مرتبط است و از آمریکا و متحدانش به خاطر تعهد ارائه تانک‌های جنگی اصلی به کی‌یف تشکر کرد.
کاخ سفید مدعی است آمریکا تصمیم گیری درباره زمان مذاکره صلح میان مسکو و کی یف را برعهده اوکراین گذاشته است!
ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین اعلام کرد که «سیگنال‌هایی» از رهبران کشور‌های خارجی در خصوص آمادگی روسیه برای انجام مذاکرات صلح دریافت کرده است. وی افزود که می‌خواهد مذاکرات به صورت علنی و نه «پشت صحنه» انجام شود.
یک رسانه آمریکایی امروز اعلام کرد که مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دیدار اخیر خود با «زلنسکی» به وی گفته است که به مذاکرات با روسیه علاقه نشان دهد.
منابع رسانه ای از حذف بند عدم مذاکره با ولادیمیر پوتین در شروط رئیس جمهور اوکراین برای آغاز مذاکره با روسیه خبر داده و اعلام کردند این تغییر با دستور العمل دولت آمریکا صورت گرفته است.
یک مقام ارشد دولت اوکراین برای مذاکره با روسیه برای حل و فصل بحران کنونی دو کشور، شرط و شروط تعیین کرد.
زلنسکی گفت: «مذاکرات میان کی‌یف و مسکو یا باید با یک رئیس جمهور دیگر روسیه انجام شود یا اینکه با ساختاری متفاوت صورت بگیرد».
رئیس‌جمهور اوکراین فرمانی را در راستای اجرای تصمیم شورای امنیت ملی و دفاع این کشور مبنی بر عدم امکان مذاکره با روسیه در زمان ریاست‌جمهوری پوتین امضا کرد.
سخنگوی کرملین در واکنش به اقدام «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین مبنی بر امضای فرمان ممنوعیت مذاکره با ولادیمیر پوتین همتای روس خود، واکنش نشان داد.
رئیس جمهور اوکراین مصوبه شورای امنیت ملی و دفاع این کشور مبنی بر ممنوعیت مذاکره با رئیس جمهور روسیه را تأیید کرد.
رئیس جمهور اوکراین گفت که برای صلح با روسیه ۵ شرط غیرقابل مذاکره وجود دارد.
مدودوف در واکنش به اظهارات «ولودیمیر زلنسکی» که گفته است با روسیه مذاکره نخواهد کرد بیان داشت: «اتمام حجت‌های فعلی در حد گرم کردن قبل از ورزش برای بچه‌ها است، اما در آینده، خواسته‌ها تغییر خواهند کرد».
رئیس جمهور اوکراین گفت: «از نظر ترامپ اوکراین فاصله بسیار زیادی با آمریکا دارد. اما هیچ فاصله‌ای وجود ندارد که این جنگ نتواند آن را پوشش ندهد.» زلنسکی همچنین گفت که برای مذاکره با روسیه امادگی ندارد.
زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین گفت که آماده مذاکره با روسیه نیست.
زلنسکی گفت: «ما می‌خواهیم پایه‌های نظم جهانی که توسط روسیه ویران شده است را دوباره برقرار کنیم. مذاکره با روسیه تنها در صورتی امکان پذیر است که نیرو‌های این کشور سرزمین‌های اشغالی اوکراین را ترک کنند».
زلنسکی گفت: کی یف به موضع خود مبنی بر واگذاری هیچ سرزمینی به روسیه محکم پایبند است و موقعیت کشور ما همان چیزی است که همیشه بوده است.
رئیس جمهور ترکیه می گوید بحران فعلی میان روسیه و اوکراین تنها از طریق میز مذاکره قابل حل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ