تیم فوتبال پورتو در رقابت‌های «لیگ کاپ» پرتغال برابر ویزلا پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال پورتو در آخرین دیدار خود در رقابتهای لیگ پرتغال با گلزنی مهدی طارمی به پیروزی رسید اما نتوانست قهرمان شود. طارمی باوجود آقای گلی تاکید کرد که نمیتواند خوشحال باشد.
تیم فوتبال پورتو با پیروزی سخت و نفس گیر در هفته سی و دوم لیگ پرتغال جایگاه خود را در رده دوم جدول مستحکم کرد و مهدی طارمی هم با گلزنی برای پورتو به کسب عنوان آقای گلی نزدیک شد.
تیم فوتبال پورتو با گلزنی مهاجم تیم ملی ایران به پیروزی رسید.
مهدی طارمی در شب پیروزی پورتو در لیگ پرتغال گلزنی کرد تا امیدهای این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت با بنفیکا زنده بماند.
ستاره ایرانی پورتو با گلزنی برابر بنفیکا و رقم زدن پیروزی مقابل صدرنشین، تنور رقابت در لیگ پریمیرا را داغ کرد.
تیم فوتبال پورتو با گلزنی مهدی طارمی در خانه بنفیکای صدرنشین به پیروزی رسید.
تیم فوتبال پورتو با گلزنی مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود در دیدار حساس و حیثیتی مقابل بنفیکا به پیروزی رسید تا امیدهایش برای قهرمانی در لیگ پرتغال زنده بماند.
ستاره ایرانی پورتو در شب پیروزی تیمش مقابل پورتیموننسی سه موقعیت طلایی ساخت.
مهدی طارمی در شب پیروزی ۳-۲ پورتو مقابل استوریل؛ از دقیقه ۶۹ وارد زمین شد و ثانیه‌هایی بعد با گرفتن پنالتی، گل سوم و برتری تیمش را به ثمر رساند.
مربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال اظهار امیدواری کرد تیم پورتو به عنوان یکی از دو نماینده کشورش در لیگ قهرمانان اروپا برابر اینترمیلان به پیروزی برسد و مهدی طارمی هم برای این تیم گلزنی کند.
دیدار تیم های فوتبال پورتو و اسپورتینگ پرتغال با حضور مهدی طارمی با برد ارزشمند پورتو تمام شد.
تیم فوتبال پورتو با نتیجه ۲ بر صفر برابر ویزلا به پیروزی رسید و طارمی هم گل دوم تیمش را زد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پس از گلزنی و پیروزی با این تیم در لیگ پرتغال بازهم بابت سبک بازی‌اش مورد حمله قرار گرفت؛ آنهم در شرایطی که پورتو هفته بعد بازی حساسی با اسپورتینگ دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پس از گلزنی و پیروزی با این تیم در لیگ پرتغال بازهم بابت سبک بازی‌اش مورد حمله قرار گرفت؛ آنهم در شرایطی که پورتو هفته بعد بازی حساسی با اسپورتینگ دارد.
پورتو توانست در شبی که طارمی باز هم موفق به گلزنی شد، از سد ویزلا گذشته و فاصله اش با صدر را حفظ کند.
تیم فوتبال پورتو در شب گلزنی مهدی طارمی برابر ویزلا پیروز شد.
پورتو در دیدار برابر فامالیسائو با ۴ گل به پیروزی دست پیدا کرد که گل چهارم پورتو را در این بازی مهدی طارمی به ثمر رساند.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در هفته شانزدهم لیگ پرتغال هم موفق به گلزنی شد تا تیمش به یک پیروزی پرگل دست یابد.
پورتو در دیدار برابر فامالیسائو با ۴ گل به پیروزی دست پیدا کرد که گل چهارم پورتو را در این بازی مهدی طارمی به ثمر رساند.
پورتو در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه پرتغال به مصاف ژیل ویسنته رفت و با نتیجه ۲ بر ۰ به پیروزی رسید؛پورتو با این پیروزی به مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه پرتغال صعود کرد.
پورتو با نمایش تاثیرگذار مهاجم ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل پورتیموننسی شد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که روزهای سختی را بعد از بازی با اتلتیکو مادرید تجربه می‌کرد، در هفته ششم لیگ پرتغال دوباره به روند گلزنی خود بازگشت.
درچارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال پرتغال، تیم پورتو با درخشش مهدی طارمی توانست ۲ بر صفر در مقابل ژیل ویسنته به پیروزی برسد.
تیم فوتبال پورتو در هفته پنجم لیگ پرتغال برابر ژیل ویسنته پیروز شد. مهدی طارمی بعد از سه هفته مجددا برای پورتو گلزنی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ