ستاره ایرانی پورتو در شب پیروزی تیمش مقابل پورتیموننسی سه موقعیت طلایی ساخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نقش بسیج و سپاه به عنوان ضابطان قانونی دستگاه قضائی در کجای لایحه آمده است؟! و آیا آن‌گونه که در لایحه آمده است، وظیفه بسیج در آموزش عمومی امر به معروف و نهی از منکر خلاصه می‌شود و یا مقابله با منکرات و هنجارشکنی‌ها؟!
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، یکی از کارخانه‌های کشور وظیفه حمایت مالی از استقلال در فصل جدید را بر عهده خواهد گرفت.
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: به زودی سامانه جدیدی رونمایی خواهد شد و متقاضیان می‌توانند مدارک لازم، مهارت‌های کسب شده و...، خود را اعلام کنند.
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: به زودی سامانه جدیدی رونمایی خواهد شد و متقاضیان می‌توانند مدارک لازم، مهارت‌های کسب شده و...، خود را اعلام کنند.
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت:به زودی سامانه جدیدی رونمایی خواهد شد و متقاضیان می‌توانند مدارک لازم، مهارت‌های کسب شده و.... خود را اعلام کنند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد آموزش هزاران سرباز وظیفه جدید به اتمام رسیده و برای خدمت به یگان‌های نیروهای مسلح اعزام شدند.
در حمله انتحاری صبح امروز تروریست‌های مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان تاکنون یک نفر از نیرو‌های کادر و یک نیروی وظیفه به شهادت رسیده‌اند.
ستاره جدید استقلال امیدوار است نمایش خوبی در فاز هجومی تیمش در فصل جدید داشته باشد.
با وجود شایعات اخیر درباره جدایی لوئیس کامپوس از پاری سن ژرمن، او پست خود را ترک نکرده بلکه وظیفه دارد پروژه جدید باشگاه را طراحی و پیاده‌سازی کند.
اصفهان- معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از معافیت جدید سربازی برای تنها فرزند پسر خانواده‌هایی که دارای فرزند با معلولیت شدید هستند، خبرداد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تنها فرزند ذکور سالم خانواده‌های دارای فرزند معلولیت شدید، از خدمت سربازی معاف می‌شود.
این تسهیلات صرفا به سربازان وظیفه حین خدمت اعطاء می‌شود و این افراد می‌توانند با ارائه مدارک لازم به یگان خدمتی از کسر خدمت سربازی استفاده کنند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: سربازان وظیفه حین خدمت تا پایان سال ۱۴۰۴ به ازای تعداد فرزندان می‌توانند از تسهیلات کسر خدمت جدید بهره مند شوند.
اطلاعیه جدید برای سربازان: مشمولین وظیفه دارای ۳ فرزند و بیشتر شامل معافیت از خدمت دوره ضرورت می‌شوند.
معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح طی اطلاعیه‌ای جزئیاتی از شرایط جدید معافیت دوره ضرورت را اعلام کرد.
ناسا با همکاری وزارت دفاع، شرکت بوئینگ را برای تولید X-۳۷ انتخاب کرد. این هواپیمای فضایی آزمایشی، وظیفه آزمایش کردن فناوری‌های جدید، از تعمیر ماهواره‌ها گرفته تا دستیابی به قابلیت استفاده مجدد کامل، و کاهش هزینه ارسال محموله به مدار زمین با یک دهم هزینه، را به عهده داشت.
رئیسی به سفیر جدید فرانسه توصیه کرد که حقایق جامعه ایران را به درستی به هیئت حاکمه فرانسه منتقل کند و این مساله را وظیفه اصلی خود بداند.
رئیس جمهور به سفیر جدید فرانسه توصیه کرد که انتقال صحیح حقایق جامعه ایران به هیئت حاکمه فرانسه را وظیفه اصلی خود بداند.
دریادار دوم قادر وظیفه فرمانده منطقه یکم امامت نداجا و دریادار دوم حسین حسنی به عنوان سرپرست قرارگاه مقدم ناوگان جنوب منصوب شدند.
حسین موسویان گفت: این نسل، نسلی است که حاکمیت هم او را نمی‌شناسد. وظیفه نیرو‌های ملی این است که بیایند این شکاف نسلی را از بین ببرند. خودشان را با خواسته‌های این نسل به اصطلاح جدید نزدیک کنند و بعد در تعامل با آنها، آن‌ها را هم بیاورند با موازین حاکمیت ملی و دموکراسی و استقلال و تحزب و داشتن تشکیلات آشنا کنند.
مهدی محمدنبی جلوتر از بهرام رضاییان وظیفه سرپرستی کاروان تیم ملی در اردوی اتریش را دارد.
شرکت نایک از یک ربات جدید با نام اختصاری B.I.L.L. در لندن رونمایی کرده که وظیفه آن تمیز و تعمیر کردن کفش ها است.
با پیگیری‌ها مشخص شد که پس از رایزنی با مسئولان نظام وظیفه، یزدانی قرارداد جدید خود را با استقلال به امضا رسانده و این قرارداد در سازمان لیگ فوتبال هم به ثبت رسیده است.
مصطفی کارخانه وظیفه سرپرستی تیم ملی ب والیبال ایران در مسابقات کشورهای اسلامی را بر عهده دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ