مثلا محدوده مرکز شهر تهران مانند منطقه ۱۱ و ۱۲ قریب به ۷۰۰ هزار موتورسیکلت به صورت روزانه در حال تردد می‌باشند و وضعیتی که در آن محدوده از نظر آلودگی هست وضعیت مناسبی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم تازه لیگ برتری هندبال پلیمر خلیج فارس خرم آباد در یک اقدامی جالب خبر پیوستن چهار ملی پوش را از صفحه رسمی باشگاه حذف كرد.
صدور۶۳ هزار برگه مالیاتی برای خانه‌های خالی و ۴۵ هزار برگه برای املاک لوکس،شناسایی ۵۵۰کاربر رسانه‌های اجتماعی بادرآمدهای نجومی و...نشان می‌دهددولت سیزدهم درحرکت به سمت عدالت مالیاتی مصم است.
هنوز آمار قطعی از همه دانش آموزان نداریم، اما برخی دانش آموزان در نمرات خود نصاب قبولی را کسب نکرده‌اند و از این رو پس از آزمون مجدد در شهریور ماه و کسب نصاب قبولی برایشان برگه هدایت تحصیلی صادر می‌شود.
سیدحجت کریمی مدیرعامل پیشین استقلال در پاسخ به شبهات درباره خارج کردن اسناد باشگاه استقلال واکنش نشان می دهد.
سلاح‌ورزی: برگه منتشر شده استعفا اعتبار ندارد/ کناره‌گیری نکرده‌ام؛ یکشنبه حقایق را می‌گویم
پس از عملیات ۶ تیر ۱۳۶۰ که موجب زخمی شدن حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای شد، نیرو‌های دادستانی انقلاب توانستند رد‌هایی از گروه "رهروان فرقان" را در مشهد بیابند و در شهریور ۱۳۶۰ محمد متحدی و مسعود تقی‌زاده دو تن از عوامل بمب‌گذاری مسجد ابوذر دستگیر شدند.
عکس وایرال شده از برگه امتحان یک دانشگاه را ببینید! / «دغدغه این روزهاتو برام بنویس»
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال ۱۴۰۲ باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.
رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: تاکنون برای بیش از ۶۳ هزار واحد مسکونی معرفی شده از سوی وزارت راه و شهرسازی برگ مطالبه مالیاتی بالغ بر ۱,۴۰۰ میلیارد تومان صادر شده است.
برخی از میوه ها درزمانی که خشک می شوند چیزی از طعم مزه آنها کاسته نمی شود، یکی از این میوه ها زردآلو است که در زمان خشک شدن به آن قیسی هم گفته می شود.
سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران با حمایت از رضا عنایتی قول هرگونه همکاری با تیم فوتبال امید را داده است.
انتشار یک تصویر در صفحه اینستاگرام سیدمحمد حسینی، واکنشهای تندی را برای او به دنبال داشت.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نظر شریف حضرت امام این نبود که افراد را به سادگی از کشتی انقلاب پیاده کنیم؛ ایشان دید جامع و کاملی داشتند که تا جایی که ممکن است افرادی که با گرایش‌های مختلف، در اصول و خطوط کلی انقلاب پای امام و انقلاب و آرمان‌های ملی و اسلامی ایستادند و به فکر استقلال، عظمت و توسعه و سربلندی کشور هستند و مقابل با آمریکا، اسرائیل و دشمنان اسلام و قرآن می‌باشند، حفظ شوند و نظر شریف‌شان این نبود که احیاناً برخی از افراد، فاصله بگیرند و مرزشان را از مرز ملت، انقلاب و رهبری و نظام جدا کنند.
سرمربی نفت مسجدسلیمان مجبور شد دو تعویض خود را به اجبار و در همان دقایق ابتدایی بازی برابر پرسپوليس انجام دهد تا با چالش بزرگی تا پایان بازی مواجه شود.
مطالعه، شناسایی و تهیه برگه هویتی سنگ‌های موجود در کاخ کوشک (نیاوران) در قالب طرح پژوهشی در پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی‌فرهنگی انجام شد.
پپ گواردیولا دوست ندارد مثل سر الکس فرگوسن بیش از 20 سال در یک باشگاه مربیگری کند و گفت که اگر حس کند برای سیتی مربی مفیدی نیست، خواهد رفت.
خدیجه کریمی،‌ مدیر کل امور بین‌الملل معاونت زنان و خانواده جمهوری اسلامی ایران در نشست ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل که منجر به صدور قطع‌نامه ضد ایرانی شد، نطقش را گم کرد!
مدیر نظارت بر بورس‌ها سازمان بورس از فروش 65 هزار برگه بیمه سهام یار طی دو روز دربازار سهام کشور خبرداد.
مشهد ـ رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: از روز گذشته صدور، ارائه چاپ و تحویل برگه گذر موقت ویژه اربعین را در خراسان رضوی انجام می‌دهیم.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی به هواداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال توصیه کرد با رویکرد کارشناسی اقدام به خریداری سهام کنند.
سخنگوی فراجا با اشاره به فرآیند صدور «برگ گذر موقت» ویژه اربعین گفت: برای اینکه بتوانیم فاصله صدور گذرنامه را کمتر کنیم و هزینه کمتری به زائران عزیز تحمیل شود، طی توافقی با طرف عراقی، قرار شد برگ گذر ویژه اربعین صادر شود. این برگ گذر موقت فقط برای یکبار است،
سازمان امور مالیاتی در نامه ای به ادارات کل امور مالیاتی اعلام کرد در راستای تکریم مؤدیان مالیاتی، برگه مالیاتی خانه ها و خودروهای لوکس به درب منازل آنها پست شود.
معاون وزیر صمت در نامه‌ای به مشاور وزیر کشور، علت اصلی حذف الزام برگه گواهی اسقاط برای شماره‌گذاری خودروهای تجاری و موتورسیکلت را کمبود برگه اسقاط و رسوب محصولات تولیدی در انبارها اعلام کرد.
یکی از تصاویر جذاب تمرین پرسپولیس مربوط به صحبت‌های یحیی با آنالیزورش در حاشیه تمرین بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ