عبدی فصل گذشته علیرغم تمام مشکلاتی که پرسپولیس داشت و در نهایت دستش از جام کوتاه ماند، با ۹ گل زده به عنوان برترین گلزن این تیم نام خود را مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه الاتحاد قصد دارد تا ژوائو ژوتا، بازیکن جدید خود را به تیم دیگری قرض بدهد.
روزنامه اوجوگو مدعی شده است که در صورت جدایی هری کین، آنگاه تاتنهام به سراغ مهدی طارمی خواهد آمد.
مهاجم جوان هوادار تهران مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار گرفته و احتمالا شاهد جدایی اش از این تیم قرار گرفته است.
گونزالس مارتین، روزنامه نگار اسپانیایی، معتقد است احتمال جدایی امباپه در این تابستان و انتقالش به رئال 95 درصد است.
یک رسانه هلندی از تمایل باشگاه‌های ترکیه به جذب علیرضا جهانبخش بازیکن تیم فاینورد خبر داد.
احتمال جدایی پاکو آلکاسر از شارجه در بازار نقل و انتقالاتی وجود دارد.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: پوریا حسین خانزاده هم که در حال حاضر در تیم ملی بزرگسالان حضور دارد، در صورت مساعدت بهروز عطایی به ترکیب تیم ملی جوانان افزوده خواهد شد.
بعد از قهرمانی پورتو در جام حذفی پرتغال، نگرانی‌ها بابت جدایی بازیکنان این تیم از جمله مهدی طارمی بالا گرفته است. رئیس باشگاه پورتو با تایید جدایی «اوریبه» گفت: صحبت از رفتن ۲۸ بازیکن است!
جدایی «لئاندرو پریرا» مهاجم برزیلی از تیم فوتبال پرسپولیس قطعی است و این بازیکن احتمالا به تیمی می‌رود که در حال حاضر شرایط خوبی ندارد.
جدایی «لئاندرو پریرا» مهاجم برزیلی از تیم فوتبال پرسپولیس قطعی است و این بازیکن احتمالا به تیمی می‌رود که در حال حاضر شرایط خوبی ندارد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در پایان بازی با سویا به جدایی احتمالی سه بازیکن تیمش واکنش نشان داد.
در فصل جدید نیز مسعود ریگی یکی از نفرات مورد توجه مورایس بود و در 28 مسابقه (26 حضور ثابت و 2 حضور تعویضی) راهی میدان شد و موفق شد یک بار هم برای سپاهان گل بزند.
مسعود ریگی ممکن است در پنجره تابستانی از اردوی تیم فوتبال سپاهان پس از دو سال حضور جدا شود.
باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد سه ساله به دنبال جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران است. این در حالی است که او با پورتو قرارداد دارد و سرمربی این تیم مخالف جدایی این بازیکن است.
یک نشریه آلمانی از احتمال جدایی سردار آزمون و آمادگی باشگاه بایر لورکوزن آلمان برای فروش این مهاجم ایرانی خبر داد.
اگر در حدفاصل اندک باقیمانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی خبری درباره جدایی یکی از ستاره های ملی پوش تیم استقلال منتشر شد نباید باعث تعجب هواداران شود.
حامد پاکدل می‌گوید از بودن در پرسپولیس خوشحال است و احتمال جدایی وجود ندارد.
آمانوف فصل گذشته حضور پر رنگی در ترکیب استقلال داشت اما این فصل کمتر مورد توجه قرار گرفت تا جایی که گفته می شود، احتمالا در پنجره زمستانی اردوی تیم را ترک خواهد کرد.
این مهاجم جوان شمالی درخواست جدایی داده است و به باشگاه اعلام کرده که در نقل و انتقالات زمستانی از جمع سرخپوشان جدا شود.
نیمکت نشینی‌های مداوم احتمالا با تصمیم جدایی از جمع سرخپوشان به مقصد فوتبال خارج از ایران از سوی مهدی عبدی همراه شود.
کارلو آنچلوتی یک بار دیگر تاکید کرد که رئال حتی با جدایی احتمالی مارکو آسنسیو و ماریانو هم خرید جدیدی نخواهد داشت.
باتوجه به جدایی تمیروف و ناآمادگی یورگن لوکادیا، شاید در این بازی هم عبدی فرصت حضور در ترکیب اصلی را داشته باشد و البته این احتمالا آخرین فرصتی است که یحیی برای اثبات، به این بازیکن خواهد داد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، به خاطر از دست دادن احتمالی دو مهاجمش ممفیس دیپای و اوبامیانگ نگران است و به باشگاه اطلاع داده تنها حاضر است با جدایی یکی از آنها موافقت کند.
فاینورد می‌داند که انتقال جهانبخش حتی به صورت قرضی به تیم اوترخت، می‌تواند راه حل خوبی برای همه طرف‌های این ماجرا ارائه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ