رونالدو سرمایه گذاری‌های زیادی برای بالا بردن کیفیت این عمارت داشته است. در حال حاضر ارزش این عمارت بیش از ۳۲ میلیون یورو تخمین زده می‌شود. ستاره پرتغالی هزینه زیادی برای یک استخر بزرگ با پیاده روی زیرزمینی و سقفی شیشه‌ای دارد. استخری بسیار زیبا که کریستیانو و خانواده اش می‌توانند از آن لذت ببرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فراشباشی، نسقچی یا شکنجه‌گر دربار قاجار بود. به همین‌خاطر وقتی به زیرزمین این عمارت سرک می‌کشیم با شگفتی‌های بی‌شماری روبه‌رو می‌شویم. در طبقه زیرین این عمارت یکی از عجایب تهران وجود دارد. اینجا نَسَقخانه بوده است. هنوز بخشی از اسباب نَسَق و شکنجه مانند درفش در میان اتاق‌های گچبری شده با در‌های چوبی معرق‌کاری و کاشی‌های نقاشی شده خوش‌رنگ و لعاب با نقوش سرباز قاجاری و... به چشم می‌خورد. برسردر یکی از اتاق‌ها ابزار‌های به صلابه کشیدن و تنبیه هنوز باقی است.
پلیس ایالت ماساچوست آمریکا هویت جسد کشف‌شده در بیرون از ملک رئیس جمهور اسبق این کشور را شناسایی کرد.
بیش از ۸۰ اثر هنری از ۷۲ هنرمند حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی، آثار خود را با عنوان «دست آفریده‌های عاشورایی» به نمایش می‌گذارند.
وزیر نفت ایران و وزیر انرژی امارات متحده عربی در حاشیه هشتمین سمینار بین‌المللی اوپک دیدار و بر گسترش همکاری‌های نفتی ۲ کشور تأکید کردند.
ساخت و ساز عمارت مجلل کریستیانو رونالدو در لیسبون برای ساختمان‌های مجاور مزاحمت ایجاد کرده است.
جیمز مدیسون، ستاره جدید تاتنهام، باید از عمارت مجلل خود در لستر خداحافظی کند.
نیمار در عمارت جدید خود یک پیست کارتینگ و یک دریاچه مصنوعی می سازد.
میسون گرینوود، ستاره ناکام منچستریونایتد، عمارت لوکسی که در این شهر دارد را برای اجاره گذاشته و احتمالا قصد جدایی دارد.
عمارت زیبای انیس‌الدوله که مجموعه‌ای دل‌انگیز از گچبری‌های مرسوم عهد قجر است در حیاطی قرار دارد که پیش‌تر محوطه باغ بوده است. در وسط حیاط حوضی گرد قرار دارد که به رنگ آبی رنگ‌آمیزی شده از نمونه حوض‌های مرسوم
عمارت عین الدوله به عنوان مرکز هنرهای ایرانی اسلامی پایتخت افتتاح شد.
عمارت الماس مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان به علت عملیات فنی حفاظتی و آماده سازی برای نمایشگاه تا اطلاع ثانوی بسته است.
رئیس بهره برداری از عمارت مسعودیه گفت: عملیات مرمت و احیای عمارت تاریخی مسعودیه به زودی انجام می شود.
سقف اتاق تالار آینه به‌صورت قاب‌بندی‌های چوبی نقاشی شده و آینه‌کاری‌ها به شکل مقرنس و قطاربندی و نقاشی روی در‌های این تالار از نوع نقاشی‌های گیاهی است. وجود حوض خانه و ۲ بادگیر بر بام تالار آینه از دیگر ویژگی‌های این شاه‌نشین است.
دلیل اصلی ماندگار شدن اسم احمد لیستر در تاریخ، ماجرای قتل پسر بزرگش، فرخشاد، به دست پسر کوچکش، فرامرز، بود.
عمارت موتمن‌الاطبا، اولین خانه سه‌طبقه در ایران است که در سال۱۲۶۲ خورشیدی ساخته شده است.
خرید گران‌ترین خانه در کشور پرتغال توسط کریستیانو رونالدو باعث شده شایعات درباره تمایل او برای پیوستن به اسپورتینگ افزایش یابد.
یک روزنامه آمریکایی گزارش داده برخی از اسناد محرمانه‌ای که اف‌بی‌آی در عمارت دونالد ترامپ در «مار-ئه-لاگو» در ایالت فلوریدا کشف کرد شامل برخی اطلاعات حساس درباره ایران و چین بود.
«میرزا آقاخان نوری» صدراعظم ناصرالدین شاه که از منصب «لشکرنویسی» تا صدراتش، طولی نکشید و در همه حال به فکر اندوختن مال و مِلک بود. یکی از این املاک، عمارتی مجلل در باغ نظامیه تهران (محدوده میدان بهارستان فعلی) بود که سال ساخت آن، حدود ۱۲۵۰ تا ۱۲۶۰ شمسی ثبت شده است.
عمارت دیدیه دروگبا که با قیمت ۶٫۲۵ میلیون پوند برای فروش گذاشته شده دارای دروازه‌های برقی است و ۶ اتاق خواب بزرگ و هفت حمام بسیار زیبا دارد
سندی که قرار است منتشر شود، یک متن ویرایش شده و سانسور شده از اظهارنامه یا سوگندنامه مقامات اف‌بی‌آی است که به یک قاضی ارائه کردند تا او را برای صدور حکم تفتیش عمارت ترامپ قانع کنند.
یک منبع آگاه خبر داد که رئیس‌جمهوری آمریکا به تازگی از ماریا آلوین، یکی از حامیان مالی برجسته دموکرات‌ها خواسته است که تعطیلات را در اقامتگاه او در جزیره کیاوا سپری کند.
حکم بازرسی بدون مهر و موم نشان می‌دهد که دادستان‌ها در حال بررسی ارتکاب سه جرم احتمالی هستند: نقض قانون جاسوسی، ممانعت از اجرای عدالت و رسیدگی کیفری به سوابق دولتی.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از یورش نیروهای اف بی آی به عمارت وی در فلوریدا خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ