عمارت دیدیه دروگبا که با قیمت ۶٫۲۵ میلیون پوند برای فروش گذاشته شده دارای دروازه‌های برقی است و ۶ اتاق خواب بزرگ و هفت حمام بسیار زیبا دارد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخیو راموس، اسطوره رئال مادرید، تصاویری از تمرینات عجیب و دیوانه‌وارش منتشر کرده است.
مراسم بزرگداشت منوچهر زندی ورزشی نویس پیشکسوت با حضور چهره‌های فرهنگی و ورزشی در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد. در این مراسم که امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز حضور داشت چهره‌های ورزش درباره شخصیت منوچهر زندی و تأثیر او در حوزه رسانه و ورزش ایران به سخنرانی پرداختند. در بخش پایانی این مراسم از سردیس منوچهر زندی رونمایی و از طرف فدراسیون‌های ورزشی فوتبال، اسکی، تنیس روی میز، و باشگاه ورزشی سپاهان از او تقدیر شد.
فرزندان رونالدو نازاریو برزیلی، شباهت جالبی با پدر خود دارند که حالا با انتشار یک تصویر از اسطوره فوتبال بیش از پیش مورد توجه قرار گفته‌اند.
فرزندان رونالدو نازاریو برزیلی، شباهت جالبی با پدر خود دارند که حالا با انتشار یک تصویر از اسطوره فوتبال بیش از پیش مورد توجه قرار گفته‌اند.
وسایل دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتیندر رستورانی در ناپل ایتالیا به نمایش گذاشته شد. مجموعه لباس‌ها و پیراهن‌های مارادونا در نمایشگاهی با عنوان "نام من دیگو است و از ناپل آمده ام" به نمایش گذاشته شده است.
رئیس فیفا با انتشار یک پیام و تصویر در کنار اسطوره فوتبال ایران، تولد او را در یک تاریخ اشتباه تبریک گفت.
این تصویر تازه از نوه جهان پهلوان غلامرضا تختی، اسطوره بزرگ کشتی ایران است.
تصاویری از علی دایی در جام اسطوره های THE BEST 2022 در کنار کاپیتان زنان آمریکا بازتاب چشمگیری داشته است.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران که به دعوت فیفا در این مراسم حضور پیدا کرده بود، برای اعطای جایزه بازی جوانمردانه روی صحنه آمد تا لوح یادبود را به فرد برتر اعطا کند.
یکی از تصاویر نمادین اسطوره تیم فوتبال ناپولی که در شهر ناپل ناپدید شده بود، پیدا شد.
زلاتان ابراهیموویچ تصاویری از پا به توپ شدن خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد تا هوادارانش به بازگشت هر چه سریعتر اسطوره سوئدی به میادین امیدوار شوند.
میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا امشب پای تلویزیون نشستند تا دیدار دوستانه پاری‌سن‌ژرمن و منتخب ریاض را تماشا کنند. مسابقه‌ای که از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش نشد و لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دو اسطوره فوتبال جهان پس از مدت‌ها روبروی یکدیگر قرار گرفتند. این دیدار دوستانه با نتیجه ۴-۵ به نفع پاری سن ژرمن به پایان رسید. لیونل مسی، مارکینیوش، راموس، امباپه و اکیتیکه برای پاری سن ژرمن و رونالدو (۲ گل)، هیون سو و تالیسکا برای منتخب النصر و الهلال گلزنی کردند.
تصویر منتشر شده از شیخ دیاباته در تمرین پرسپولیس، چهره او را بسیار شبیه به پله، اسطوره فقید فوتبال برزیل، نشان می‌دهد.
تصویر منتشر شده از شیخ دیاباته در تمرین پرسپولیس، چهره او را بسیار شبیه به پله، اسطوره فقید فوتبال برزیل، نشان می‌دهد.
پله اسطوره برزیلی در بلندترین قبرستان جهان که ۸۰۰ متر با ورزشگاه سانتوس فاصله دارد به خاک سپرده شد.
دوست‌داران پله برای ورود به ویلا بلمیرو با صف طولانی و گرمای هوا مواجه هستند؛ آن‌ها بعد از ورود تنها چند ثانیه فرصت دارند برای آخرین بار اسطوره را ببینند و خداحافظی کنند.
تصاویری از ۵ گل زیبای پله اسطوره فوتبال برزیل را که در جام‌های جهانی مختلف به ثمر رسانده است در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصویر جدیدی از دختر اسطوره برزیلی به همراه پدرش در بیمارستان منتشر شده است.
شکار تصاویری از مکالمه جالب بین لیونل مسی و اسکالونی نشان می دهد که اسطوره آرژانتینی، نگران نتیجه بازی همزمان بوده است.
تابلو نقاشی اثر «ژان میشل باسکیا» که در آن «شوگر ری رابینسون» بوکسور مشهور به تصویر کشیده شده است، در حالی به زودی برای فروش ارائه خواهد شد که کارشناسان ارزش آن را ده‌ها میلیون دلار برآورد کرده‌اند.
تصاویری که از موزه شخصی برانیسلاو ایوانوویچ، ستاره سابق چلسی، منتشر شده هواداران آبی‌های لندن را شگفت‌زده کرده است.
این اسطوره کشتی جهان که مدال‌های جهانی و المپیک را در کارنامه دارد این روز‌ها خود را برای کسب طلایی دیگر آماده می‌کند.
اسطوره فوتبال ایران به اتفاق مهم بازی پرسپولیس واکنش نشان داد.
کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره منچستریونایتد، پیش از این در لیسبون، مادرید، نیویورک و جزیره زادگاهش مادیرا هتل‌های مجللی راه‌اندازی کرده بود. این اسطوره پرتغالی اکنون هتل Pestana CR۷ Lifestyle را در شهر مراکش راه‌اندازی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ