خطیب نماز جمعه تهران گفت: دانشجویان ارزشی و انقلابی که در هر دانشگاهی حضور دارند با موضع‌گیری جانانه خود نشان دهند دانشجوی حزب‌اللهی، مسلمان و متدین آب به آسیاب اسرائیل نمی‌ریزد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکر این دانشجو ظهر روز پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ توسط هم اتاقی‌های وی پیدا شده و باحضور حراست پس از پیدا شدن پیکر او درب اتاقش قفل شده و سپس مامورین جنایی در صحنه حاضر شده و نمونه گیری انجام می‌شود. پیکر از ساعت ۱۸ به سردخانه مجتمع منتقل شد.
دانشگاه فرهنگیان دانشجویان رشته بهداشت مدارس دانشگاه‌های علوم پزشکی را به صورت غیر حضوری پذیرش می‌کند.
وزیر علوم، مجلس را مقصر می‌داند و مجلس نیز، وزیر علوم را یک نماینده مجلس به سازندگی گفت: وزیر علوم نتوانسته کنکور را بدون تقلب برگزار کند، آن وقت می‌گوید متقلبان بنا بر خواست مجلس مشغول تحصیل هستند
‌رئیس بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان در تشریح خدمات درمانی ارائه شده به بیمار متوفی در بیمارستان گفت: بیمار فاقد هرگونه علائم حیاتی بود و بلافاصله عملیات احیاء (cpr) توسط پرسنل اورژانس بیمارستان شروع و پس از یکساعت تلاش، متاسفانه این اقدامات درمانی بی‌نتیجه بوده و در ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه با دستور پزشک اورژانس عملیات درمانی متوقف شد.
مصطفی تقی‌زاده دانشجوی دکتری دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه، با اختراع بین‌المللی ثبت شده «سیستم جانپناه اضطراری»، دومین مدال جهانی خود را کسب کرد.
روح‌الله مومن نسب ادعا کرده‌است که استفاده از فیلترشکن برای حضور در شبکه‌های فیلتر شده خلاف قانون و خلاف فتوای رهبری است.
رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: در حوادث سال ۱۴۰۱، هشت دانشجو در دانشکده ما، دستگیر شدند پیگیری کردم ۷ دانشجو مربوط به سهمیه ایثارگران بودند. پدر‌های آن‌ها جانباز و شیمیایی و سپاهی بودند.
دکتر معتمدی با تاکید بر اینکه هیچ دانشجویی در اتفاقات اخیر به دلیل فعالیت درون دانشگاهی زندانی نشد، ادامه داد: از ابتدا تعدادی از دانشجویان ما در اغتشاشات بیرون از دانشگاه شرکت کرده و بازداشت شده بودند که خوشبختانه با همکاری و واسطه گری دانشگاه با مسولان قوه قضائیه و غیره تمامی آنها آزاد شده و به دانشگاه برگشتند .
ایرنا نوشت: برخی دانشجویان دختر خوابگاه دختران یاس دانشگاه فنی و حرفه‌ای ارومیه مدعی شدند بوی گاز نامعلوم استنشاق کرده‌اند.
مدیر زندان رجایی شهر با اشاره به دفاع یک دانشجوی مقطع دکترا در زندان رجایی شهر گفت: هم اکنون تعداد ۱۱ نفر از مددجویان زندان رجایی شهر در مقاطع کارشناسی در حال تحصیل هستند.
براساس اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف یک دانشجوی دختر این دانشگاه ورودی سال ۹۶ رشته مهندسی مواد که روز پنجشنبه ۱۹ آبان در اغتشاشات بازداشت شده بود، بدون قید وثیقه و با اخذ تعهد آزاد شد. همچنین براساس اعلام دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی امروز (دوشنبه) ۲ دانشجوی بازداشتی این دانشگاه آزاد شدند.
«زهرا. ج» دانشجوی مقطع دکتری رشته برق دانشگاه تهران پیش ازظهر روز شنبه، ۱۲ آذر ماه از راه‌پله طبقه دوم دانشکده برق قدیم واقع در دانشکده فنی (امیرآباد شمالی) به پایین می‌پرد. بررسی‌ها حاکی از آن است که این دانشجو در مخالفت با درخواست استاد مبنی بر درج نام یک فرد در مقاله‌اش که هیچ ارتباطی با مقاله وی ندارد، اقدام به خودکشی می‌کند.
دانشجوی نخبه از اتهام قتل عمد تبرئه شد
آمار کلی از احکامی که امروز ابلاغ شده، به این شرح است: ۲ مورد تعلیق از تحصیل به مدت دو نیم‌سال؛ ۴ مورد تعلیق به مدت یک نیم‌سال با احتساب سنوات؛ ۴ مورد تعلیق از تحصیل به مدت یک نیم‌سال بدون احتساب سنوات؛ و بقیه موارد توبیخ کتبی با درج در پرونده؛ و ۱ مورد تذکر شفاهی.
دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در اطلاعیه‌ای از صدور حکم ممنوع‌الورودی به ۱۵ نفر و صدور حکم انضباطی برای ۱۴ نفر از دانشجویان این دانشگاه خبر داد.
اهواز - بشار فائق (باراگائی) دانشجوی مضروب پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در درگیری با سارقان مجروح شده بود، درگذشت.
اهواز - بشار فائق (باراگائی) دانشجوی مضروب پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در درگیری با سارقان مجروح شده بود، درگذشت.
اهواز - بشار فائق (باراگائی) دانشجوی مضروب پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در درگیری با سارقان مجروح شده بود، درگذشت.
اهواز - بشار فائق (باراگائی) دانشجوی مضروب پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در درگیری با سارقان مجروح شده بود، درگذشت.
بررسی‌ها حکایت از این داشت که متوفی مدال‌آور المپیاد شیمی و بورسیه دانشگاه بوستون آمریکا بوده است. دوست او به نام سهراب در بازجویی‌های اولیه گفت: من از دوران دبیرستان علاقه زیادی به شیمی داشتم. همیشه به آزمایشگاه می‌رفتم و محلول‌های شیمیایی را باهم ترکیب می‌کردم. با ترکیب مواد به یک محلول شیمیایی رسیدم که اعتیادآور بود. آخرین‌بار هم آن را با آبمیوه مخلوط کردم و در یخچال خانه گذاشتم، اما دوستم که میهمان من بود، بدون اینکه به من بگوید آن را سر کشید و حالش بد شد و فوت کرد. من اگر می‌دانستم قصد خوردن آن را دارد، مانعش می‌شدم و اجازه نمی‌دادم محلول را سر بکشد.
صبح امروز یک دانشجوی ارشد معدن خود را در خوابگاه کوی امیرآباد دانشگاه تهران حلق آویز کرد.
صبح امروز یک دانشجوی ارشد معماری خود را در خوابگاه کوی امیرآباد دانشگاه تهران حلق آویز کرد.
روانپزشک مرکز مشاوره دانشگاه تهران در دی ماه ۱۴۰۰ با تشخیص مشکلات روانشناختی برای این دانشجو تشکیل پرونده داده و از اواخر سال ۱۴۰۰ تحت نظر مرکز مشاوره دانشگاه تهران بوده. طی ۹ ماه اخیر، ۱۹ بار تحت مشاوره و معاینه روانپزشک مستقر در مرکز مشاوره دانشگاه تهران قرار گرفته است.
بانوی دانشجو که حامی ایتام کمیته است، قصد دارد در ادامه تحصیل خود در خارج از کشور هم کمک به فرزندان تحت حمایت را ادامه دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ