گلر تیم ملی آرژانتین با به کار بردن جملاتی خاص به تعریف و تمجید از کاپیتان تیمش پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید مصطفی میرسلیم نوشت: دولت باید به جای تکذیب مکرر افزایش قیمت سوخت، صریحا به ‎مردم یادآوری کند که قیمت سوخت و انرژی با توجه به سقوط ‎ارزش پول ملی، از ابتدای دولت یازدهم تا کنون، به یک دهم کاهش پیدا کرده و این سرمایه ملی تاراج و تبدیل به دود می‌شود و آلودگی آن به حلقوم همه می‌رود؛ و باز اگر جرات ‎اصلاح ندارد، صادقانه از مردم بخواهد: "اقلا ‎اسراف نکنید!"
گرگان- فرمانده انتظامی کل کشور گفت:پیام ما به اراذل و اوباش رسیده و طبق قانون اگر بخواهند سرکشی کنند و امنیت مردم را به خطر بیندازند با آن‌ها برخورد قاطع می‌کنیم.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس نوشت: با ترخیص خودرو‌های فوتبالیست‌ها مشخص شد اگر بخواهند، در چند روز قانون مصوب خودشان را دور می‌زنند. انگار در این مملکت فقط مردم غریبه‌اند.
اگر شما بخواهید بر یک ساختمان ۵ طبقه دو طبقه جدید اضافه کنید، باید همه محاسبات ساختمان را دوباره انجام دهید، چون بار‌های وارده به ساختمان تغییر می‌کند. ساعت روزانه نیز همین گونه است. ساعت رسمی در سراسر کشور برقرار است، ادارات، مراکز آموزشی، حمل‌ونقل، مغازه‌ها و بازار، امور بانکی، خواب و استراحت مردم، همه آن‌ها تحت‌تاثیر این ساعت قراردادی هستند و اگر بخواهید ادارات را چند ساعت زودتر آغاز کنید، همه این متغیر‌ها تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. در همین مورد آغاز به کار زودتر مترو کل برنامه‌ریزی فنی و موازنه اقتصادی مترو را دگرگون می‌کند.
رئیس پیشین سازمان فناوری اطلاعات گفت: حاکمیت امروز ما باید یاد بگیرد که خواسته‌هایش در گذشته واجد معنا بوده، اما امروز دیگر با روح زمانه همخوان نیست. دیگر با خواسته‌های نسل جوان، خواسته‌های مردم همخوانی ندارد و اگر بخواهد همچنان لجاجت کند، بدتر خواهد شد و اگر هم می‌خواهد آن اتفاق پیش نیاید باید همراهی بوجود بیاید.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در شرایط کنونی، اگر مسئولی بخواهد به نفع مردم کار کند نباید ملاحظه خستگی خود، ظرفیت محدود نیروی انسانی یا کمبود بودجه را داشته باشد.
آذر منصوری نوشت: اولین الزام (برای مشارکت مردم در انتخابات) تغییر جدی رویه و رویکرد شورای نگهبان نسبت به انتخابات گذشته است. در واقع اگر در بخواهد بر همان پاشنه بچرخد، به هیچ روی نمی‌توان امیدوار بود نهاد نیمه جان جمهوریت که به نفس نفس افتاده، جانی دوباره بگیرد.
شخصا با آقای روحانی صحبت کردم و گفتم شما سوگند یاد کرده‌اید که از حقوق ملت حمایت کنید. اگر نمی‌توانید، لطفا موضوع را به عنوان یک امر اختلافی بر اساس وظیفه ملی و قانونی خودتان طی نامه‌ای رسمی به رهبری انعکاس دهید و از ایشان بخواهید که بر اساس اصل ۱۱۰ ورود کنند و ایشان گفتند که این کار را نمی‌کنم. نبود سیاست‌مدار ملی اینگونه کشور را به بحران می‌برد. این همه را گفتم تا به این نتیجه برسم که حاکمیت قانون مقدم بر انتخابات است. در جایی که قانون حاکمیت ندارد، اساسا سخن راندن از انتخابات آزاد و رقابتی، حدیثی بی‌مسما و بی‌معنی است.
گلپایگانی درباره رهبر معظم انقلاب گفت: گاهی هدایای بسیار ذی‌قیمتی هم برایشان می‌آورند که یا قبول نمی‌کنند و یا اصلاً نگه نمی‌دارند و سریعاً به جایی واگذار می‌کنند. اگر این را بخواهم بگویم، شاید درست نباشد. فرزندان ایشان هم همگی مستاجرند و اجاره می‌پردازند. کدام آقازاده‌ای این‌طور زندگی می‌کند؟ همه ساده‌زیست و بی‌آلایش هستند. فرزندانشان را اینطوری تربیت و بزرگ کرده‌اند.
علم‌الهدی؛ امام جمعه مشهد گفت: خواهران و دختران ما هم زیست عفیفانه را در خیابان‌های شهر امام رضا (ع) رعایت کنند. اگر هم اینجا در مقابل امام هشتم (ع) و در ماه مهمانی خدا حرمت‌شکنی شود، باید شرایطی باشد که کشف حجاب و بی‌حجابی در اقلیتی قرار بگیرد که نتوان آن را به این جامعه منتسب کرد. این موضوعی نیست که دستگاه‌های امنیتی و اجرایی بخواهند مقتدرانه وارد عمل شوند و مسئله را با عملیات حکومتی حل کنند. این در گرو یک اقدام فرهنگی و اجتماعی است که باید به همت شما مردم به آن رسیدگی شود
نماینده مردم دامغان در مجلس اظهار داشت:‌ سردار سلامی همچنین گفت که اگر اتحادیه اروپا در اقدام شیطنت‌آمیز بخواهد علیه سپاه پاسداران صورت دهد و دست به تحریم سپاه بزند پاسخ ما به آن‌ها پشیمان‌کننده خواهد بود.
باقری گفت: مجلس به وزرا اعتماد کرد و آنها مشغول کار شدند، اما آن انتظاری که از دولت می‌رفت به دست نیامد. نمی‌توان مردم را ناراضی نگه داشت و نباید رییس جمهور این موضوع را به تاخیر بیندازد زیرا بسیار خطرناک است، مجلس در این موضوع تعارف ندارد و اگر دولت بخواهد به این رویه ادامه بدهد استیضاح ادامه خواهد داشت و این به صلاح نظام نیست، از ما هم می‌خواهند این کار را نکنیم، اما ما که نمی‌توانیم بر سر منافع مردم تعارف کنیم.قوی‌تر است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اعتراض به‌جا است و قانون اساسی اعتراض به حاکمیت را مشروع می‌داند و کسی مانع نمی‌شود، اما وقتی تبدیل به اغتشاش شود و تجزیه‌طلبها میدان‌دار باشند باید به مردم گفت که اگر بخواهید از تمامیت ارضی کشور دفاع کنید اکنون وقت دفاع است.
ملک‌شاهکویی امنیت مردم گلستان را خط قرمز بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی دانست و هشدار داد: اگر کسی بخواهد این امنیت را برهم بزند با تمام توان با آنها برخورد می‌کنیم و در همین راستا بیشتر کسانی که با شبکه‌های معاند و بیگانه در ارتباط بودند، دستگیر شده‌اند و اگر هم تاکنون دستگیر نشده‌اند، قطعاً به سراغ آنان خواهیم رفت.
شما یک جنگ جهانی دیگر می‌خواهید؟ شاید شما چنین چیزی بخواهید اما من دنبال چنین چیزی نیستم. ما باید مردم را گردهم بیاوریم. اگر بتوانیم در ایران تورنمنتی برگزار کنیم، پس باید این کار را انجام دهیم چون ممکن است باعث تغییر چیزی شود
اگر ماموستاها و علما دانش آموزان و دانشجویان را به وحدت دعوت می‌کردند قطعاً امروز برخی جوانان فریب‌خورده، اعتراضات را به اغتشاش نمی‌کشاندند.
آیا اتهام علی دایی در مجموع پرسیدن یک سؤال و دعوت به حل مشکلات مردم و توصیه به اصلاح خودی است؟ فرض بر اینکه علی دایی اعتراضی به اتفاقات اخیر داشته و گلایه‌ای هم مطرح کرده؛ اینجاست که باید این موضوع مطرح شود که اگر علی دایی، بین‌المللی‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران، حق چند پرسش ساده و بیان اعتراضش را نداشته باشد، پس چه کسی محق است تا از مسئولان بخواهد مشکل مردم را حل کنند؟
ابتدا نگاهتان را به مردم و نوع حکمرانی تغییر بدهید، سپس از مردم بخواهید به قانون و احکام دین عمل کنند. مردم، ذاتاً خواهان قانون و شرع و اخلاقند و جامعه سالم را دوست دارند. آن‌ها اگر حکمرانانی مقید به اجرای عدالت داشته باشند، خودشان به انجام امر بمعروف و نهی از منکر قیام خواهند کرد.
طبیعتاً این دولت اگر بخواهد مردم را از فشار‌های اقتصادی برهاند، باید از سیاست‌هایی که بر مردم فشار وارد می‌کند فاصله بگیرد و اسباب بهبود وضعیت معیشت مردم را فراهم کند؛ چیزی که تاکنون در این یکسال، آمار و واقعیت‌های اقتصادی آنرا نشان نداده است.
اکثر زنانی که امروز به آن‌ها بدحجاب گفته می‌شود، افرادی نیستند که اگر مردی بخواهد به آن‌ها دست بزند با آن مرد مقابله نکنند. برعکس اگر کسی نگاه سو به آن‌ها داشته باشد چشم او را در می‌آورند. شاید خودش ۷۰ قلم آرایش کرده و بیرون آمده و می‌خواهد چیزی به او نگوییم.
غیبی با اشاره به اینکه استفاده از رمزارز‌ها در کشور دو جنبه مختلف و مهم دارد، گفت: در وهله اول اگر بخواهیم به رمزارز به عنوان یک ابزاری نگاه کنیم که تنها از قِبَل آن مردم بخواهند سودی کسب کنند، این موضوع در نهایت به دلالی و سفته‌بازی ختم می‌شود، همان اتفاقی که در بازار دلار نیز ما هر روز مشاهده می‌کنیم، که میلیارد‌ها دلار از سرمایه‌های کشور تحت عنوان دلار‌های خانگی در اختیار مردم است و هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود و تنها مردم برای پس‌انداز و حفظ ارزش دارایی خود این ارز‌ها را نگهداری می‌کنند.
نوری قزلجه گفت: طرح صیانت با محدود سازی، مسدودسازی، محدود کردن دسترسی ها و جرم انگاری ها شکل گرفته است. امروز اگر بخواهد درباره حوزه فضای مجازی طرحی ارائه کنند، باید در آن دسترسی به اینترنت آزاد و کم هزینه که جز حقوق اساسی مردم است، به رسمیت شناخته شود.
هزینه وام مسکن که مدتی است روند افزایشی به خود گرفته طی ۱۰ روز گذشته صعودی نبوده و تقریبا ثابت مانده است.
حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آخرین باری که شد در سال ۸۹ بود که مرحله دوم رای آورده بود. جلسه گذاشته بودند و گفتند این جلسه را می‌روم و اگر خدا بخواهد کمک کند این مسئله حل می‌شود. ایشان رفتند و طول کشید و ۵-۴ بعدازظهر بود و مطالب زیادی به ایشان گفتند. وقتی برگشتند گفتم حاج آقا حل می‌شود؟ فرمودند اگر خدا نفوذ کلامی به من بدهد و اثری روی ایشان بگذارد، امیدی هست والا هیچ امیدی به حل شدن قضیه ایشان نیست. بعد دیدند همان روند ادامه پیدا میکند گفتند من از ایشان ناامید شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ