یک سوم ابتدایی لیگ در شرایطی به پایان رسید که این هفته ۱۵ گل از خط دروازه‌ها گذشت و پنج مسابقه برنده داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارلینگ هالند که چند هفته پیش به عنوان بهترین بازیکن سال از سوی انجمن نویسندگان فوتبال انتخاب شده بود جایزه خود را دریافت کرد.
از نظر ژاوی، سیتی بهترین تیم دنیاست و با هدایت پپ گواردیولا شایسته پیروزی برابر رئال است. او ابراز امیدواری کرد که سیتی در فصل جاری برنده سه‌گانه شود.
هافبک سابق پرسپولیس معتقد است این تیم می‌تواند استقلال را با وجود شرایط خوب اخیرش شکست دهد.
پاکو خمس می‌گوید در بین مدعیان سپاهان از بهترین کیفیت تیمی برخوردار است.
ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، به عنوان بهترین ورزشکار خارجی ایتالیا انتخاب شد و جایزه خود را از اتحادیه مطبوعات خارجی این کشور دریافت کرد.
به گزارش "ورزش سه"، انتخاب دوباره مسی به عنوان بهترین بازیکن سال دنیای فوتبال به عقیده بسیاری اتفاقی قابل پیش‎‌بینی و محتمل بود.
در کنار جایزه بهترین بازیکن، مربی و دروازه بان، جایزه بهترین هواداران هم به آرژانتین رسید.
امسال و بعد از تجمیع آرای مردمی و کارشناسان، جایزه بهترین گل سال ۲۰۲۲ به مارسین اولکسی ، بازیکن قطع عضو لهستانی رسید.
لیگ برتر زنان عربستان سعودی در فصل 2022-2023 روز گذشته با قهرمانی النصر به پایان رسید و مبارکه الصیعری برنده جایزه بهترین بازیکن این فصل شد.
برترین‌های این هفته لیگ برتر را بازیکنانی با بهترین عملکرد از ۶ تیم مختلف تشکیل دادند.
نیمار برای ششمین بار جایزه بهترین لژیونر فوتبال برزیل را دریافت کرد.
بهترین بازیکنان پرسپولیس در نیم‌فصلی که گذشت براساس نمرات متریکا کدام بازیکنان بودند؟
عثمان دمبله دیشب یک گل سه امتیازی زد و کمک کرد بارسلونا در یکی از دشوارترین بازی‌های فصل خود در زمین اتلتیکو برنده شود. ال‌موسکیتو (پشه) یک بار دیگر سرنوشت‌ساز شد.
امیر قلعه نویی بیشترین بهره را از تعویض‌های تیمش در این فصل برده و با اختلاف بهترین مربی لیگ برتر از این حیث است.
توموکی ایواتا برنده جایزه بهترین بازیکن جی لیگ به زودی راهی سلتیک اسکاتلند خواهد شد.
پائولو بنتو، مربی کره جنوبی، در نشست خبری بازی با پرتغال گفت که عاشق کشورش است ولی فردا خواهان پیروزی کره است.
جایزه پسر طلایی به بهترین بازیکن جوان مسابقات اعطا می‌شود و در جام‌جهانی ۲۰۲۲ هم چند ستاره مطرح شانس دارند که این جایزه را بگیرند.
مهدی طارمی هم عنوان بهترین مهاجم و هم بهترین بازیکن ماه سپتامبر فوتبال پرتغال را تصاحب کرد.
بر اساس تصمیم فیفا، برنده جایزه بهترین بازیکن سال پس از جام جهانی مشخص می شود و این رقابت‌ها نقش مهمی در تعیین برنده نهایی خواهد داشت.
مراسم اختتامیه هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز شامگاه ۱۹ شهریور ماه در ونیز ایتالیا برگزار شد و محسن تنابنده برای بازی در فیلم «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های ونیز شد.
دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس با عملکرد درخشان خود نقش پررنگی در موفقیت سرخ‌پوشان در لیگ بیست‌ودوم داشته است.
تاثیر حضور کم‌رونق بخش خصوصی در سال پاندمی و در پی آن کاهش حدود 40 درصدی تولیدات سینمای ایران بر کیفیت کلی فیلم‌ها، قابل پیش‌بینی بود. ..
پیش از این نیز «قهرمان» برنده دو جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم بین‌المللی از سوی هیئت ملی نقد آمریکا شده بود. فیلم‌های «ماشین من را بران»، «فرار»، «دست خدا» و «بدترین آدم دنیا» دیگر کاندیداهای این بخش از سوى انجمن منتقدان هالیوود هستند.
کریس راک در بخشی از مراسم اسکار با همسر ویل اسمیت شوخی کرد که به یک باره ویل اسمیت روی صحنه رفت و به صورت او مشت زد. او سپس سر جایش نشست و از همان جا شروع به فحاشی به کریس راک کرد؛ اتفاقی بی‌سابقه در تاریخ جوایز اسکار... در بخشی از مراسم اسکار، با پخش کلیپی از پدرخوانده به مناسبت پنجاهمین سالگرد این اثر، فرانسیس فورد کاپولا، آل پاچینو و رابرت دنیرو روی صحنه حاضر شدند و حاضران به صورت ایستاده آنها را تشویق کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ