علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس، با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به تمجید از امید عالیشاه پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گلزن مس رفسنجان بعد از ضربه زیبایی که به تور دروازه نساجی چسباند مسافت زیادی را طی کرد تا این گل را به ساکت الهامی تقدیم کند.
مگس‌ها عاشق زباله و مواد غذایی فاسد هستند. آن‌ها در غذا و گوشت فاسد تخم می‌گذارند. بنابراین، مطمئن شوید که غذای خود را در یخچال نگه دارید، روی آن را بپوشانید و زباله‌ها را در ظروف در بسته نگهداری کنید و البته سطل زباله را مرتباً خالی کنید.
فرمانده فراجا گفت: شهادت مایه شرف و عزت کارکنان انتظامی است که در مسیر تامین امنیت مردم در مقابل بی‌قانونان قرار می گیرند و خون پاکشان را تقدیم امنیت می‌کنند. شهید قنبری خصوصیات خاص خود را داشت مردی مظلوم، کم توقع، کم حرف اما پرکار و پر اراده و برای ماموریت خود اهمیت قائل بود و دل می‌سوزاند.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال خوبی برای من بود. پس از خداحافظی کنار آقای گل محمدی تجربه خوبی را کسب کردم. سال سختی را پشت سر گذاشتیم اما توانستیم به هدفمان که قهرمانی است برسیم.
وقتی به ایران بازگشتم، در رشته موتورکراس فعالیتم را شروع کردم، ولی آن زمان فدراسیون به مدت ۲ الی ۳ سال اجازه موتورسواری بانوان در رشته رِیس را نمی‌داد. آن زمان، من و ۳ خانم دیگر پیگیر این مهم بودیم. بعد از دوندگی‌های بسیار به ما اجازه ورود به پیست را دادند. از آن زمان به بعد، هم آموزش‌ها شروع شد و هم یک روز در هفته در پیست آزادی تمرین می‌کردیم که رفته رفته تعداد خانم‌های موتورسوار نیز بیشتر شد.
وقتی روی هاجسون به کریستال پالاس آمد تا این تیم را از سقوط نجات دهد، کسی انتظار نداشت با ارائه فوتبال زیبا و جذاب به این هدف برسد.
اسطوره اسنوکر جهان موفق شد مسیر عبور از ستاره ایرانی برای رسیدن به جمع هشت نفر برتر جهان را تسهیل کند.
با روی کارآمدن حکومت پهلوی و ساخت مغازه‌هایی که ویترین و قفسه‌هایی به تقلید از اروپایی‌ها داشتند، قانونی تصویب شد تا مغازه‌دار‌ها بالای سر مغازه خود تابلو نصب کنند. با اعلام این موضوع، مخالفت دکان‌دار‌ها و بازاری‌ها به‌گوش رسید، اما حکومت همه را ملزم به انجام این کار کرد.
بقعه چهار انبیاء یا پیغمبریه شهر قزوین که مدفن چهار تن از پیامبران بنی اسرائیل است یکی از معدود آثار تاریخی و مذهبی پیش از ظهور اسلام و حتی پیش از ظهور مسیحیت است که زیارت آن نزد سه آیین الهی، ابراهیمی دارای ارزش دینی بسیار زیادی است. «سلام»، «سلوم»، «سهولی» و «اقلیا» چهار اسم با ریشه عبری- سامی متعلق است به چهار پیامبری که در چهار انبیاء قزوین مدفون هستند.
پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید تا زمانی که در تراکتور باشد جایی برای کاوه رضایی وجود نخواهد داشت.
حضور سیاوش یزدانی در لیگ برتر آنقدر طولانی و مستمر شده که شاید کسی درست خاطرش نباشد که او در لیگ‌های پایین‌تر چه بازی‌هایی کرده است.
در روزگاری نه چندان دور تیم ملی فوتبال ایران حامیان قدرتمندی داشت که این روزها اثری از آنها دیده نمی‌شود.
معاون ابومهدی المهندس که شاهد عینی اتفاقات شب شهادت بوده است، گفت: وقتی دست شهید سلیمانی را دیدم دنیا روی سرم خراب شد.
مسئول VAR در فینال جام جهانی از تصمیمات کلیدی تیمش در جریان پیروزی آرژانتین مقابل فرانسه دفاع کرد.
دیه‌گو مارادونا، اسطوره فقید آرژانتین، چندان موفق حضور لیونل اسکالونی روی نیمکت این تیم نبود.
کریستیانو رونالدو، ستاره 37 ساله تیم ملی پرتغال، باز هم از روی نیمکت بازی های این تیم را تماشا می کند.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: وقتی دیوید تیلور که مسابقات در کشورش برگزار می شود حضور ندارد، چه لزومی دارد که حسن یزدانی اعزام شود.
لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف ساوتهمپتون رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 3-1 شکست دهد.
خسرو حیدری دستیار ساپینتو پس از بازی مقابل هوادار مقابل دوربین خبرنگاران ایستاد و پاسخگوی سوالات آن‌ها بود.
گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی، در آستانه اولین دیدار لیگ برتری که روی نیمکت این تیم می‌نشیند در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
همبازی شدن با رائول، مانوئل نویر و یولیان دراکسلر؛ علی کریمی تجربه ای کوتاه و البته شیرین در ترکیب شالکه داشت.
فرزاد جعفری روی پاس خوب بابک مرادی در یک موقعیت ایده‌آل توپ را به تیر دروازه حامد لک کوبید.
قیمت مس که از ابتدای ماه جاری میلادی روند نزولی به خود گرفت، در آخرین روز معاملات بورس لندن ۲۹۷ دلار دیگر کاهش یافت و با نرخ ۸۲۸۰ دلار در کف ۸ ماهه نشست. در بازار ایران نیز فلز سرخ در پایین‌ترین سطح یک ماه اخیر قرار دارد و در هر تُن ۸۳۲۵ دلار معامله می‌شود.
پارسال بسیار درگیر این مساله بودم و به برخی گفتم خواسته قوه قضاییه این است سازمانی که تعدادی کارمند دارد، حداقل نصف آن مبلغ را به قوه قضاییه هم پرداخت کنید. بالاخره کاری جهادی از این مجلس انقلابی یک روز باید اتفاق بیفتد و این وضعیت از کف به بالا بیاید تا مشکل معیشتی همکاران ما حل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ