باشگاه النصر از اولین بازی ابرستاره پرتغالی برای این تیم فیلمی متفاوت منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدیویی جالب از شوخی‌های امین حیایی با نیکی کریمی در پشت صحنه فیلم «زن ها فرشته‌اند» در فضای مجازی منتشر شد. منبع: حاشیه پلاس
شیاطین سرخ اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس را با پیروزی مقابل ولورهمپتون پشت سر گذاشتند.
رئال مادرید نخستین بازی رسمی خود در فصل جدید فوتبال اسپانیا را با پیروزی پشت سر گذاشت که این بازی با دو اتفاق مهم همراه بود.
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز در ایفمارک حاضر شدند و تست های پزشکی را پشت سر گذاشتند.
حضور یکی از عوامل پشت صحنه در حین پخش زنده اخبار صداوسیما مقابل دوربین، قابی جالب از بخش خبری ساعت ۱۴ را به یادگار گذاشت.
در برنامه صبحگاهی شبکه دو با اجرای المیرا شریفی مقدم، یک کارشناس خانواده با استدلال‌های خنده‌دار خود عوامل پشت صحنه را به خنده وا داشت.
علیرضا بیرانوند بعد از قهرمانی در جام حذفی با حضور در برنامه 360 از حواشی و اتفاقات قبل از رفتن خود از پرسپولیس گفت: بخاطر صد هزار دلار با زندگی و آینده من بازی کردند!
سرپرست باشگاه استقلال از کمک ۵ میلیون یورویی یکی از بانک‌ها به استقلال و پرسپولیس پرده برداشت.
بانوی پیر در تورین از پس صدرنشین جدول رده‌بندی سری A برنیامد و هفته سی‌و‌یکم این رقابت‌ها را با باختی خانگی پشت سر گذاشت.
عبدالرشید سعدالله‌یف نابغه مسلمان و روس کشتی آزاد جهان که ۲ مدال طلای المپیک و ۵ طلای جهان را در کارنامه خود دارد، در یک فیلم داغستانی به ایفای نقش پرداخت. ابراهیم اورسانوف کارگردان این فیلم با انشتار تصاویر حضور سعدالله‌یف در پشت صحنه فیلمبرداری، اظهار کرد: سعدالله‌یف در بخشی از این فیلم در نقش خود بازی خواهد کرد. این فیلم قرار است تابستان امسال نمایش داده شود.
از پشت پرده عجیب و غریب شبکه ایران اینترنشنال چه می‌دانید؟ در این ویدیو ترکیبی از نام‌ها و فرآیندها را خواهید شنید که برای‌تان بسیار اعجاب‌انگیز خواهد بود.
پاس پشت پای زیبای طارمی و ایجاد موقعیت خوب گلزنی مقابل اینتر را ببینید.
نت بلاکس اعلام کرده که روز پنجشنبه و بعد از برگزاری تماس ویدیو کنفرانسی میان مقامات ترکیه با مدیران اجرایی توئیتر، محدودیت این شبکه اجتماعی در این کشور برداشته شده.
وینگر تیم فوتبال استقلال گفت: دروازه‌بان پشت پای من را زد و واقعا پنالتی بود. صحنه را دیدم و پنالتی باید تکرار می‌شد.
پورتو هفته بیستم لیگ برتر فوتبال پرتغال را با بردی دو گله پشت سر گذاشت.
سردار محمدرضا نقدی: خانم‌های ایرانی در مولفه امید به زندگی از رتبه ۱۴۲ دنیا در سال ۱۳۵۷ به رتبه ۴۹ صعود کرده اند یعنی ۹۳ کشور را پشت سر گذاشتند.
تیم فوتبال پورتو چهاردهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر پرتغال را با یک برد پرگل خانگی در شب درخشش مهدی طارمی، مهاجم ایرانی‌اش پشت سر گذاشت.
وقتی پیمان یوسفی در حال نقد به وعده‌های آماده‌سازی کیش برای جام جهانی بود؛ از پشت صحنه به او گفتند «زیاد حرف نزن.»!
عادل فردوسی‌پور، دیروز در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف حضور یافت. او در جریان این حضور دقایقی هم برای آن‌ها صحبت کرد.
تیم‌ فوتبال بایرن مونیخ بازی هفته سیزدهم خود در بوندس‌ لیگا را با پیروزی پشت سر گذاشت.
در پایان سخنرانی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در مجمع دموکرات‌ها در پنسیلوانیا وقتی که او به لبه صحنه نزدیک شد، کامالا هریس با نگرانی او را عقب کشید و به پشت صحنه هدایت کرد.
تیم فوتبال پورتو هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر پرتغال را با پیروزی خانگی مقابل براگا پشت سر گذاشت.
فرهنگ سازی‌های غلط توسط بلاگرهای مذهبی این روزهای اینستاگرام که در این ویدیو به برخی حقایق زندگی آن ها پرده شده است. منبع: فارس
ما‌ها از احوال و جزئیات بیشتری از این شهید برخوردار بودیم، مقاومتش را در جنگ دیدیم، تمرکزش را بر خدا مشاهده کردیم، که این‌ها را اگر می‌شد نوشت و اگر انسان توانایی بیان می‌داشت یا توانایی قلم می‌داشت و این‌ها را ترسیم می‌کرد، قطعاً عده‌ای در دنیا پیدا می‌شدند و می‌گفتند این‌ها فرشته اند و بلکه بالاتر از فرشته.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ