کی‌روش در گذشته بعضا با قهر و آشتی‌های مکرر زمینه و بستر ایجاد چالش بی‌اثری را در فوتبال ملی ایجاد می‌کرد، موضوعی که حوصله بسیاری از طرفدارانش را نیز سر برده بود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عملکرد خوب روزبه چشمی در خط دفاعی سبب شده تا جواد نکونام مقابل سپاهان هم تصمیم به استفاده ازاو در عقب زمین بگیرد.
عملکرد مدافع جوان تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا باعث ارائه پیشنهاداتی به وی برای پیوستن به تیم‌های خارجی و پذیرش تابعیت قطر شد که واکنش این بازیکن را به همراه داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان مجمع امروز، در خصوص موضوعات مختلف صحبت کرد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی، از تصمیم گیری درباره وضعیت ادامه کار یا قطع همکاری با این مربی ظرف دو هفته آینده خبر داد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی، از تصمیم گیری درباره وضعیت ادامه کار یا قطع همکاری با این مربی ظرف دو هفته آینده خبر داد.
مربی کهنه کار کروات معتقد است که بدون توجه به نتایج جام جهانی و رتبه بندی فیفا، ایران هنوز یکی از قدرت های اصلی آسیاست.
مربی پیشین دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بررسی عملکرد گلرهای ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: علیرضا بیرانوند همچنان می‌تواند جزو برترین‌های فوتبال ایران باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دو بازی حساس را در جام جهانی به حریفانمان واگذار کردیم گفت: عملکرد کی‌روش ضعیف بود و او نتوانست انتظارات را برآورده کند.
مدافع تیم ملی ایران معتقد است کارلوس کی‌روش باید به کارش در این تیم ادامه بدهد.
انتقادات تند جواد خیابانی از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بازگشت بیرانوند به تمرینات گروهی و همچنین عملکرد خوب حسینی در بازی مقابل ولز، کار کیروش را برای انتخاب گلر اصلی در بازی مقابل آمریکا سخت کرده است.
کارشناس فوتبال بریتانیا عملکرد تیم ملی ایران مقابل انگلیس را دارای اشتباهات آماتور و غیر حرفه‌ای دانست و گفت: به نظرم ایران در دیدار با ولز نتیجه می‌گیرد.
فرشاد کرمی در گفت‌وگویی به بررسی عملکرد تیم ملی برابر انگلیس پرداخت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست تیمش برابر انگلیس به تمجید از عملکرد بازیکنانش در این دیدار پرداخت و گفت: هنوز چیزی تمام نشده و ما دو بازی دیگر پیش رو داریم.
ایران با حضور پی‌درپی در سه جام جهانی اخیر، به یکی از تیم‌های ثابت بزرگترین رویداد فوتبالی جهان تبدیل شده و این مرهون تلاش مربی پرتغالی است
نایب‌رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی به عملکرد این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بستگی دارد.
کولیبالی مدافع تیم ملی سنگال می گوید که ایران پیش از این نیز بازی های خوبی را برابر تیم های بزرگ دنیا به نمایش گذاشته است.
دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال می‌گوید با وجود عملکرد خوب حسینی اما کی‌روش ریسک نخواهد کرد و به بیرانوند فرصت حضور می‌دهد.
روزنامه معتبر اسپانیایی از عملکرد تیم ملی ایران مقابل اروگوئه و نظم نظامی تیم کارلوس کی‌روش تمجید کرد.
هافبک اسبق تیم ملی و استقلال با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش در جدال با اروگوئه مدعی است که بازگشت این مربی پرتغالی باعث شده تا نظم بازیکنان کاملا مشهود باشد.
عملکرد تمامی بازیکنان داخل و خارج بسیار از نزدیک دنبال می‌کنیم و فردا بعد از ظهر لیست نهایی بازیکنانی که در اردوی اتریش همراه ما خواهند بود را اعلام می‌کنیم
در این اینفوگرافیک به گوشه‌هایی از عملکرد کی روش در تیم‌های ملی فوتبال ایران، کلمبیا و مصر، اشاره کرده‌ایم.
کی‌روش مربی خیلی خوبی است و پیش از این هم عملکرد خوبی در تیم ملی ایران داشت. امیدوارم در بازگشت دوباره‌اش هم بتواند خوب کار کند و ایران در جام‌جهانی موفق باشد
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد موفق پرسپولیس درباره انتخاب کارلوس کی روش گفت: امیدوارم اتفاقات گذشته را هواداران هم فراموش کنند و با کی‌روش صعود کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ