منصور قنبرزاده در اقدامی جالب «طرح میزخدمت» که همان ارتباط با ارباب رجوع است را در سازمان لیگ اجرا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مراجعات ثبت شرکت‌ها از طریق امضای الکترونیک و پرداخت الکترونیک از ماه گذشته کاهش ۷۰ درصدی داشته است.
صبح امروز هنگام پذیرش مراجعان مهاجم مسلحی قصد ورود به دادگاه عمومی شهرستان سیب و سوران را داشت که توسط ماموران انتظامی حاضر در صحنه دستگیر شد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از کاهش ۷۰ درصدی مراجعات مردمی با باز طراحی فرایند ثبت شرکت‌ها، خبر داد.
این داروخانه به مراجعان این امکان را می‌دهد که هرچقدر که تمایل دارند، کارت بکشند تا به کسانی که از پس هزینه دارو برنمی‌آیند، کمک شود.
ایشان، شایعات افراد مغرض و مریض‌القلب را علیه دستگاه قضا، بسیار بیشتر از واقعیت دانستند اما گفتند: فساد درون قوه را هر قدر هم کم باشد باید ریشه‌کن کنید.
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: قوه‌ی قضائیه یکی از ستون‌های اصلی در برپایی نظام اسلامی است معلوم است که اگر در این ستون‌های اصلی اختلالی بوجود بیاید در کل نظام اختلال بوجود خواهد آمد.
مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران با حضور در برنامه ملاقات مردمی با ۱۴۸ نفر از مراجعان دیدار و به مسائل و مشکلات مطرح در پرونده‌های قضائی آن‎ها رسیدگی کردند.
مسئولین قضائی دادگستری استان تهران در ملاقات مردمی این هفته با بیش از ۱۶۳ نفر از متقاضیان دیدار کردند.
یک سازمان خیریه که در زمینه کمک به نیازمندان در انگلیس فعالیت می‌کند، از جهش بی‌سابقه تعداد مراجعان نیازمند به بانک‌های غذا طی پنج سال گذشته خبر داد.
کرج- رئیس قوه قضاییه گفت: به منظور تسهیل امور مردم بومی و مراجعان برای ساماندهی زندان‌های مستقر در استان البرز اقداماتی را ترتیب خواهیم داد.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح عملکرد این سازمان در سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد و گفت: سال گذشته شخصاً پرونده ۲۶۸ نفر از مراجعان در جلسات ملاقات حضوری را مورد بررسی قرار دادم.
شعب کشیک بانک تجارت در تعطیلات نوروز هم آماده خدمت‌رسانی به مشتریان و مراجعان هستند.
براساس اعلام سازمان پزشکی قانونی در دی ماه سال جاری (۱۴۰۱) آمار مراجعین نزاع به مراکز پزشکی قانونی به کمترین میزان در مقایسه با دیگر ماه‌های سال رسید.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار چهره به چهره با مراجعان، ضمن استماع مشکلات و درخواست های آنان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.
اصفهان-سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: شمار افرادمراجعه کننده سرپایی بویژه طیف سنی کودکان بدلیل مشکلات و علائم تنفسی در برخی بیمارستان‌های اصفهان از جمله بیمارستان الزهرا افزایش یافت.
دادستان تهران در ملاقات مردمی، به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی ۱۲۷ نفر از شهروندان رسیدگی کرد.
معاونین قضائی دادگستری استان تهران، در سی و چهارمین جلسه ملاقات مردمی پاسخگوی مطالبات و مسائل حقوقی و قضائی ۱۲۷ نفر از مراجعان بودند.
تعداد بسیار زیادی از مراجعان بانکی، آن‌طور که باید از قوانین جدید چک و تغییرات آن اطلاع کافی و مناسبی ندارند.
توضیحات دکتر مهدی فروزش مدیرکل سازمان پزشکی قانونی استان تهران را در خصوص مدارک مراجعات مکرر مرحوم امینی به متخصصان پزشکی را مشاهده می‌کنید.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران از افزایش ۸ درصدی مراجعان به مراکز معاینه فنی در نیمه اول امسال خبر داد.
درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۹۲ نفر از مراجعان در جلسه ملاقات مردمی مسئولان دادگستری استان تهران رسیدگی شد.
رئیس دیوان عالی کشور با حضور در مرکز ملاقات مردمی قوه قضاییه، پاسخگوی درخواست‎ های حقوقی و قضایی مراجعین در موضوعات، تقاضای اعمال ماده ۴۷۷، صدور رأی وحدت رویه، تسریع در رسیدگی و غیره شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ