سالهاست ورزش ایران درگیر یک نگاه کارزار گونه از موازنه بین عدم دخالت سیاست و دولت ها در مبانی عام ورزش و توسعه ورزش قهرمانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی گفت: دیپلماسی بخشی از میدان است.
عراقچی دیپلماسی را شبیه کوه یخی دانست و گفت: آن قسمت بیرونی کوه یخ را دیپلماسی رسمی می‌گویند و آن حجم پنهانی و زیر آب را دیپلماسی غیر رسمی یا همان دیپلماسی ملل تشکیل می‌دهد که از طریق فرهنگی، ورزشی، هنری و رسانه‌ای قابل احیا است.
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست پایانی وزرای امور خارجه جنبش عدم تعهد در جمهوری آذربایجان حضور یافت.
سفارت مکزیک در ایران از طریق دیپلماسی فرهنگی خود به دنبال توسعه درک و توجه به عناصری است که دو کشور را به هم نزدیک می‌کند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه دیپلماسی محیط زیست پیش‌قراول دیپلماسی کشور است، گفت: در بحث گرد و غبار اقدامات خوبی انجام شد و امسال کمتر تحث تأثیر بوده‌ایم.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: دیپلماسی سلامت، موجب دوستی بین ملت‌ها و تقویت صلح پایدار می‌شود.
نگاه جمهوری اسلامی ایران به دریا از حدود ۱۴ سال پیش تغییر کرد، محصول این تغییر نگاه و استراتژی را امروز می‌توان در سفر ناوگروه ۸۶ به دورترین آب‌های جهان مشاهده کرد.
گاه جمهوری اسلامی ایران به دریا از حدود ۱۴ سال پیش تغییر کرد، محصول این تغییر نگاه و استراتژی را امروز می‌توان در سفر ناوگروه ۸۶ به دورترین آب‌های جهان مشاهده کرد.
بندرعباس - فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: دیپلماسی دفاعی کشورمان مبتنی بر صلح پایدار و عدم سلطه پذیری و سلطه گری است و نیروی دریایی بدنبال تحقق این دیپلماسی است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پیگیری دیپلماسی اقتصادی از سوی مقامات کشورمان نسبت به گذشته بهتر شده، اما باز هم تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: لازم است ظرفیت‌های بالای همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان در بعد اقتصادی که تاکنون بالفعل نشده است، مورد توجه قرار گیرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دوره یکجانبه گری آمریکا تمام شده و دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم منجر به ریاست ایران بر مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر سازمان ملل شد.
در این تماس تلفنی دو طرف در مورد توسعه همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مختلف و نیز روند مذاکرات وین برای رفع تحریم‌ها تبادل نظر کردند.
تا جایی که من می‌بینم، نشست‌های دموکراسی حتی در رسیدن به آن دستاورد‌های محدود هم ناکام خواهند ماند. آینده دموکراسی از مجالس بیشتر برای پرحرفی، سودی نمی‌برد، بلکه بسته به این خواهد بود که آیا دمکراسی‌های جهان می‌توانند نتایج بهتری برای شهروندان‌شان داخل و خارج از کشور ارائه کنند یا نه. موفقیت، تلاش بسیار خواهد خواست و حتی ثروتمندترین دموکراسی‌ها هم وقت یا منابع بی‌نهایت ندارند. به همین خاطر است که من امیدوارم دومین نشست دموکراسی، آخرینش هم باشد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در کنفرانس بین المللی «همکاری در زمینه امنیت غذایی در بستر تغییرات اقلیمی»، اقدامات ایران برای حفظ تنوع زیستی و پیشگیری از تغییرات آب و هوایی را تشریح کرد.
علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو می‌نویسد: «دیپلماسی آب از دو منظر حائز اهمیت است؛ نخست آنکه، اغلب بحران‌های آبی معضلاتی فراملی هستند و برون‌رفت از آن‌ها نیز نیاز به عزمی فراملی و همکاری کشور‌ها در قالب کنوانسیون‌های مشترک و چندجانبه دارد و دیگر آنکه سازوکار‌های بین‌المللی درخصوص بحران‌های آبی باید براساس توجه به حق توسعه همه ذی‌نفعان و نیز اصل مسئولیت مشترک و متفاوت کشور‌ها تنظیم شود تا بتواند به توافقات جامع مبتنی بر مکانیزم‌های اقتصادی نزدیک‌تر شود.»
از مذاکرات آب و هوایی گرفته تا ورزش و دیپلماسی، جنوب جهانی در حال قدرتمندتر شدن است.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: در حوزه ورزشی شاهد رفتارهای غیراخلاقی از سوی آمریکا هستیم و دستگاه دیپلماسی نسبت به اقدام فدراسیون آمریکا به تغییر پرچم ایران بلافاصله واکنش نشان داد.
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس، بیان کرد: باید از ظرفیت دیپلماسی ورزشی با به راه انداختن ضوابط و احکام موجود برای کنار زدن رقبای صهیونیستی در رویارویی با ورزشکاران مسلمان استفاده کرد.
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به سوابق ورزشی در دنیا می توان به گونه ای از ظرفیت دیپلماسی ورزشی استفاده کرد که اساسا در مسابقات ورزشی ورزشکاران ایرانی با رژیم اشغالگر قدس در یک گروه قرار نگرفته و مسابقه ندهند.
رییس جدید کمیته ملی المپیک گفت: اتاق صالحی امیری در کمیته ملی المپیک مشخص است و او کنارم می‌ماند و هیچ جایی نخواهد نرفت.
رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه در حوزه دیپلماسی ورزشی از تجربه گذشته استفاده خواهد کرد، گفت: در مجموع مسیر صالحی امیری را ادامه می‌دهم اما با تجربه و سلیقه خودم
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تصادف مرگبار وانت و پراید در بزرگراه آزادگان/ آتش سوزی در پاساژ فاقد پایان کار گلشن مال/ مرد چوپان فرشته نجات پسر ۸ ساله/ فرار از چنگ مرد چاقوکش!/ اتوبوس شرکت واحد ۵ خودرو را له کرد/ چشم در چشم خونبار!/ نقص فنی عامل سقوط مرگبار هواپیمای جنگنده
جبهه‌گیری دو نهاد اصلی متولی ورزش ایران درست حین سفر یک مقام عالی‌رتبه ورزش قاره آسیا به تهران رخ داده است که می‌تواند اتفاقی هم نباشد! عیان شدن شکاف عمیق و دخالت بر سر انتخابات قریب الوقوع کمیته المپیک و داستان تکراری جنگ قدرت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ