شیخ دیاباته مهاجم تیم پرسپولیس شب گذشته در جریان بازی سپاهان مصدوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل‌‍محمدی در پاسخ به سوالی درباره ناکامی مدیران باشگاه در جذب مهاجم خارجی به باشگاه سپاهان تاخت و به صورت غیرمستقیم از آن‌ها نام برد. سرمربی پرسپولیس در این بخش از صحبت‌هایش بیان کرد که پرسپولیس یک باشگاه دولتی است و مانند برخی از باشگاه‌ها نیست که از کارخانه اتزاق می‌کنند.
دروازه‌بان اسبق پرسپولیس مدعی است که این تیم باید برای رقیب بیرانوند به دنبال گلری با کارنامه و کیفیت مناسب باشد.
لئاندرو پریرا با پرسپولیس، قهرمانی لیگ، جام حذفی و سوپرجام فوتبال ایران را فتح کرد اما نقشی در این عناوین نداشت و به لیست بلند خریدهای بنجل تاریخ سرخپوشان پیوست.
سرمربی پرسپولیس علیرغم اعلامی که درباره وضعیت پریرا داشت، او را برای فصل آینده در فلسفه خود قرار نداده است.
بیرانوند بعد از دریبل مهاجم جوان ملوان در کنار خط طولی با خنده به سمت لنز دوربین نگاه انداخته و در ادامه نیز با خونسردی پاس خود را به بهترین نقطه برای ازسرگیری حمله تیمش ارسال می‌کند تا نشان دهد از بالاترین حد اعتمادبه‌نفس برخوردار شده است. هرچند این حرکت ریسکی می‌توانست در صورت ناکامی، یک اتفاق تلخ را برای او در پی داشته باشد و مسلما کادرفنی پرسپولیس نیز از وی درخواست می‌کنند در دیدار‌های آتی از انجام آن خودداری کند.
بعد از پایان طلسم گلزنی در پرسپولیس، اکنون مهاجم جوان سرخ‌ها از بالاترین انگیزه برای تکرار موفقیت خود اینبار در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این تیم برخوردار است.
پرسپولیس مهاجم برزیلی را جای لوکادیا خرید
اتفاق جالب امروز ، گل پیروزی بخش و دقیقه ۱۰۳ محمد امین اسدی مهاجم سابق پرسپولیس در اولین بازی با پیراهن چادرملو بود!
اگر یحیی گل‌محمدی به سبک بازی بدون مهاجم خود ادامه دهد شاهد نیمکتی پر از مهاجم در این تیم خواهیم بود.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم گفت: پرسپولیس بدون مهاجم گل می زند اما این تیم همچنان نیاز به مهاجم تخصصی دارد.
حضور 5 مدافع میانی در زمین به‌صورت همزمان قطعاً یک اتفاق ویژه است که در کنار بازی بدون مهاجم شکلی متفاوت از ترکیب پرسپولیس در دو بازی اخیر را ثبت کرده است
پرسپولیس برای چهارمین بازی پیاپی بعد از جدایی یورگن لوکادیا و مصدومیت شیخ دیاباته، مقابل حریف خود بدون مهاجم تخصصی به میدان خواهد رفت.
پرسپولیس در نیم‌فصل اول لیگ برتر از ۶ مهاجم تخصصی در ترکیبش استفاده کرد.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که بعد از مصدومیت قرارداد خود را فسخ کرده بود، با این باشگاه دوباره قرارداد امضا کرد.
پرسپولیس در بازی‌های تدارکاتی اخیر از دو مهاجم در خط حمله استفاده کرده است. در‌واقع استفاده همزمان از یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته در پرسپولیس هنوز از ابتدای بازی‌های رسمی این تیم اتفاق نیفاده است. یکی از دلایل اصلی این موضوع عدم‌آمادگی بدنی شیخ بود که رفته‌رفته شرایط او بهتر شده است
مصدومیت شیخ دیاباته شاید قابل انتظارترین اتفاق در مورد این مهاجم مالیایی بود.
هافبک بازیساز پرسپولیس می‌توانست با یک پاس مهاجم هلندی تیمش را در آستانه هت تریک در جدال با نفت مسجدسلیمان قرار دهد که این اتفاق را در نهایت رقم نزد.
یکی از مشکلات ملوان بعد از صعود به لیگ برتر، در فاز تهاجمی است و مازیار زارع تا این لحظه نتوانسته چاره‌ای برای آن پیدا کند.
اکثریت قریب به اتفاق فوتبالیست‌های خارجی که راهی ایران می‌شوند؛ ترجیح می‌دهند به صورت انفرادی راهی کشورمان شوند و خانواده‌های‌شان همراه با آن‌ها سفر نمی‌کنند، اما ماجرای لوکادیا متفاوت است. خانواده این بازیکن، نقشی بسیار زیاد در پرسپولیسی شدن او داشتند.
در شرایطی که پیش از این حامد پاکدل به دلیل مصدومیت جدال هفته ابتدایی مقابل ذوب آهن را از دست داد، عبدی نیز به دلیل احساس درد در اواخر تمرین روز گذشته از جمع دیگر بازیکنان کنار رفت.
باشگاه پرسپولیس با یک مهاجم خارجی به توافق رسیده و مکاتبات در این زمینه ادامه دارد.
مهاجم مدنظر پرسپولیس از شدت عصبانیت به داور حمله ور شد و کادرفنی و همبازی اش او را از اتفاق ناگوارتر و محرومیت سنگین باز داشتند.
پیشکسوت فوتبال ایران عدم شفافیت مالی در فوتبال باشگاهی کشور را مشکلی اساسی دانست و تاکید کر که پرسپولیس باید با جذب مهاجم مشکل خود را حل کنند.
شنیده‌ها حاکی از آن است که طلسم جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس شکسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ