مستند به بهانه آزادی روایتی از اتفاقات و اغتشاشات اخیر در کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کامبیز نوروزی، حقوقدان و فعال رسانه‌ای، در واکنش به بستن اپلیکیشن طاقچه، گفت: با این شیوه‌های رفتاری، ما در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و آسیب می‌بینیم و متأسفانه جریان‌هایی که به بهانه حجاب به این شیوه‌های برخورد متوسل می‌شوند، اساسا هیچ مسئولیتی در این بخش احساس نمی‌کنند و به آسیب‌های این شیوه رفتار بی‌اعتنا هستند.
مستند «بی‌وتن‌ها» روایتی از مواجهه مستقیم با اعضای گروهک تروریستی منافقین در حاشیه دادگاه حمید نوری به کارگردانی حسین شمقدری است.
مسئولان می‌گویند آب به همه خیابان‌ها رسیده است؛ اما ساکنان برخی خانه‌ها هنوز از قطعی و افت فشار آب می‌گویند خبرنگار مهر با حضور در «ملاشیه» و روستاهای اطراف روایتی متفاوت دارد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توان علمی استادان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، اعطای نقش بیشتر به استادان در پذیرش دانشجویان دکتری تخصصی پذیرش دانشجویان دکتری بر اساس پروژه محوری، اعطای حق انتخاب استاد راهنما توسط داوطلبان دوره‌های دکتری در هنگام انتخاب رشته/ محل، جهت دهی رساله‌های دکتری به سمت حل مسائل و نیاز‌های کشور و در نهایت برخورداری استادان برتر از دانشجویان مستعد و اولویت دانشجویان مستعد در انتخاب استادان برتر از اهداف شیوه نامه عنوان شده است.
در این مستند روایتی از سفر سال گذشته آیت الله رئیسی به کشور عمان را مشاهده می‌کنید.
روایتی متفاوت از تحرکات جنبش‌های دانشجویی در ایران را در این مستند مشاهده می‌کنید.
روایتی چالشی و تازه از پشت پرده فعالیت‌های جنبش‌های دانشجویی با تمرکز روی دوره دولت سیدمحمد خاتمی در این مستند مشاهده می‌کنید.
مستند خلیل عقاب با مراسم تدفین کامل شد
افزایش دما طی روزهای پنجشنبه و جمعه، پتانسیل افزایش ذوب برف در مناطق پوشیده از برف، شکستن نقاب‌های برفی و وقوع بهمن بهاره در مناطق مستعد را فراهم می‌کند بنابراین از تردد در دالان‌ها و مسیرهای محتمل برای وقوع بهمن پرهیز شود.
«محمد علی | Muhammad Ali» با نام پیشین «کاسیوس کلی جونیور | Cassius Marcellus Clay, Jr» مهم‌ترین چهره ورزشی قرن بیستم و یکی از الهام بخش ترین ورزشکاران تاریخ محسوب می‌شود. او پس از قهرمانی در المپیک 1960 رم، وارد بوکس حرفه‌ای شد و در نهایت با سه قهرمانی بوکس حرفه‌ای جهان و در مجموع 56 پیروزی از 61 نبرد به برتری رسید. مستند «مستند اسم من چیست؟ محمد علی | What's My Name: Muhammad Ali» اثر آنتوان فوکوآ محصول 2019، روایتی دیدنی از مسیری است که محمدعلی طی کرد. با ترجمه فارسی در «تابناک» می‌بینید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
برای نخستین بار اعترافات دانشجویان دانشگاه شریف که قصد عملیات تروریستی داشتند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
معاون سازمان محیط زیست گفت: کالبدگشایی پیروز انجام شده و در صورت بروز خطای دامپزشکی برخورد می‌شود.
مستند «سلاح ایرانی» روایتی متفاوت از پیشرفت تجهیزات نظامی در داخل کشور که برای اولین بار این تصاویر منتشر شده است که در این فیلم آن را مشاهده می‌کنید.
مستدی از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مستند «میدان دیپلماسی» متن و حاشیه سفر رئیس جمهور به نیویورک و مطالبه مجازات قاتلان سردار سلیمانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در بخشی از مستند به بهانه آزادی گزارشی از عادل فردوسی‌پور درباره علی کریمی از شبکه سه پخش شد.
الله‌کرم رضایی‌زاده کارگردان «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» به بهانه اکران این مستند با موضوع تاریخچه و هواداران تیم فوتبال ملوان بندر انزلی،‌ به ارائه توضیحاتی درباره این مستند پرداخت.
دادستان کل کشور اظهار کرد: کسانی که در این حوادث مرتکب جنایت شدند و مستند به دلایل است، بدانند که هرگز نخواهند توانست از دم شمشیر عدالت جان سالم به در ببرند.
این مستندساز در آستانه جشنواره سینما حقیقت؛ پوستر فیلمش را که توسط بنفشه جهانگیری طراحی شده است، با رعایت پروتکل های بهداشتی میان کشاورزان بُرد تا آنها به عنوان یکی از اقشار صدمه دیده از فرسایش خاک، به بهانه نمایش این مستند، با امضا و اثر انگشت بر اعلان آن، هشداری بدهند که موضوع فرسایش خاک را مسئولان جدی بگیرند چون آن طور که در این مستند اشاره شده است،این قشر یکی از اقشار صدمه دیده از موضوع فرسایش خاک هستند.
بهاره رهنما پس ازتوقف سریال خانگی «دختران صفویه»، فیلمنامه «عطرهای خالی» را با مشاوره شادمهر راستین به رشته نگارش درآورد تا این اثر به مرحله ساخت برسد. بهاره رهنما بازیگر ایرانی ؛ کارگردانی و تهیه کنندگی را نیز تجربه کرده است از جمله ساخت مستند «صدام کن مامان».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ