پژوهشکده شورای نگهبان در فعالیت‌های ترویجی خود در جهت افزایش میزان آشنایی جامعه با قانون اساسی ایران، زمینه آغاز به کار «خانه گفتگوی حقوق اساسی» را فراهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین، کاپیتان تیم ملی مردان انگلیس، برای تیم ملی زنان کشورش در فینال جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.
کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد برای مشخص شدن کشتی گیران سه وزن امیدها و یک وزن در بازی های آسیایی هانگژو انتخابی برگزار می کند.
تیم ملی فوتبال زنان روسیه پس از دو سال دوری از خانه، سرانجام مقابل ایران به این طلسم پایان خواهد بخشید.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران تاکید کرد، در صورتی که دختران در ۱۰ روز تعطیلی اردوی تیم ملی آمادگی خود را حفظ نکنند به مسابقات قهرمانی جهان نمی‌روند.
کشتی‌گیر سنگین‌وزن آزادکار تاکید کرد به دلیل مسافت زیاد روستای‌شان تا سالن کشتی، تمرین در خانه برایش سخت بود و حالا در اردوی تیم ملی شرایط خوبی را تجربه می‌کند.
لباس دوم نیوکسل برای فصل جدید در حالی رونمایی شد که شباهت بسیار زیادی به لباس اول تیم ملی عربستان دارد.
با توجه به بررسی‌های کارشناسی دقیق صورت گرفته (به شرح مستندات پیوست) برآورد ساخت یک واحد ۷۷ متری در بازه زمانی دو ساله، حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خواهد بود. با کسر مبلغ وام (۵۵۰ میلیون تومان) آورده مردم یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان است. یعنی هر متقاضی ماهانه حدود ۴۸ میلیون تومان برای ساخت خانه باید پرداخت کند. مبرهن است که این مبلغ، از استعانت اکثر توده جامعه خارج و در عوض به سود دلالان و به تبع آن، افزایش قیمت افسارگسیخته مسکن در آینده خواهد بود.
زنجان- رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیان ۲۶۴ خانه در طرح ملی مسکن واحدهای مدنظر خود را انتخاب می‌کنند.
شوکه و ناراحت؛ کاپیتان سابق تیم ملی نمی‌تواند سرقت از خانه اش را باور کند.
برای اولین بار ویدئویی با کیفیت از سال ۱۳۲۳ اشغال ایران توسط متفقین منتشر شده است. در این ویدئو که برای اولین بار با کیفیتی بالا به نمایش در می‌آید، تصاویری کمیاب از تهران و ایران در زمان اشغال توسط ارتش‌های متفقین در سال ۱۳۲۳ را مشاهده می‌فرمایید. از جمله مکان‌های تصویربرداری شده در این ویدئو می‌توان به سر در باغ ملی، عمارت قزاق خانه، ساختمان اولیه بانک ملی در خیابان فردوسی، میدان توپخانه و عمارت بلدیه، موزه‌ی ایران باستان، مجلس شورای ملی در بهارستان و مسجد سپهسالار اشاره کرد. همچنین تصاویری از میدان‌های نبرد، رژه‌ی ارتش‌های متفقین، سربازان روس، انگیلیسی، امریکایی و فرانسوی، به همراه خودرو‌های زرهی ایشان دیده می‌شود. از دیگر اشخاص تصویربرداری شده در این ویدئو محمدرضا شاه پهلوی در سال‌های ابتدایی سلطنتش است که با فرماندهان نیرو‌های متفقین در کاخ گلستان گفتگو می‌کند.
توسعه افقی شهرها طرحی است که در نهضت ملی مسکن قرار است اجرایی شود که یکی از ثمرات آن ساخت مسکن ویلایی یک طبقه است.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن  گفت: ساخت واحدهای یک طبقه به دلیل مدت زمان کمتر مشمول تورم سالانه نمی‌شود.
دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان با حضور نفرات برتر رقابت های آزاد قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور به میزبانی فدراسیون تکواندو آغاز شد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در این شهرک‌ها ساخت واحدهایی با طبقات کم در اولویت است
در اتفاقی عجیب و بی‌سابقه اعضای یکی از تیم های حاضر در جام جهانی قطر فراموش کردند لباس های خود را به قطر بیاورند.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۳۰۰ هزار خانه روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن با اعطای تسهیلات مصوب ۲۰۰ میلیون تومانی به هر خانوار در حال ساخت است.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران به دنبال سومین قهرمانی خود در آسیا خواهد بود.
در هفته نخست لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان پیروز حساس‌ترین دیدار هفته بود و پیکان در یک بازی خانگی حریف ملوان نشد.
روز گذشته اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ۹ مساله مهم و دارای اولویت فرهنگی و اجتماعی را بررسی و بر مبنای آن راهبردها و برنامه‌های اقدام را تنظیم و تصویب کردند.
اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ۹ مساله مهم و دارای اولویت فرهنگی و اجتماعی را بررسی و بر مبنای آن راهبردها و برنامه‌های اقدام را تنظیم و تصویب کردند.
با توجه به پایان قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال بانوان ایران کادر فنی جدید فردا مشخص خواهد شد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از فروش ۱۶۰۰ خانه سازمانی خبر داد و گفت: برخی از این واحدها پیش از انقلاب ساخته شده که بر اساس قانون باید تخلیه و فروخته شود.
قهرمانی با نساجی در جام حذفی این قدر برای علیرضا حقیقی شیرین بود که جام قهرمانی را با خانه برد! این بهانه ای شد برای گفتگوی دوباره با دروازه بان تیم ملی در جام جهانی 2014.
قهرمانی با نساجی در جام حذفی این قدر برای علیرضا حقیقی شیرین بود که جام قهرمانی را با خانه برد! این بهانه ای شد برای گفتتگوی دوباره با دروازه بان تیم ملی در جام جهانی 2014.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ