اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر گروه بودجه مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران طی یادداشتی وجود نمودارهای حسابداری را حیاتی دانست.
گزارش وضعیت شکایات ثبتی سامانه ثبت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ منتشر شد که بر این اساس بیشترین شکایت مردمی از ارائه خدمات تلفن ثابت و همراه بوده است.
نمودار بالای جدول در ۵ لیگ معتبر اروپایی قبل فیفادی
جدیدترین یافته های شاخص نیچر (Nature INDEX) در سال ۲۰۲۲ نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران با توجه به مقالات علمی و مقالات منتشر شده در مجلات برجسته در رتبه ۳۰ ام دنیا ایستاده است.
نتیجه هشت تقابل قبلی سپاهان - پرسپولیس در اصفهان را به بهانه دیدار فردای این دو تیم در جام حذفی در نمودار زیر می بینید. زردپوشان در اصفهان سال‌هاست که زور بردن پرسپولیس را نداشته‌اند
انتقادات شدید عبدالناصر همتی رئیس کل پیشین بانک مرکزی از عملکرد اقتصادی دولت ادامه دارد.
بورس اوراق بهادار تهران طی معاملات روز شنبه که اولین روز معاملات فصل زمستان بود، با رشد قابل‌توجه قیمت‌ها و در نهایت نماگر‌های بازار همراه بود. به طوری که شاخص کل بورس روز گذشته ۷۹/ ۲‌درصد افزایش یافت و تا ارتفاع یک میلیون و ۵۳۸‌هزار واحد صعود کرد. علاوه بر این شاخص هموزن با رشد ۳۷/ ۲ درصدی رنگ سبز را از آن خود کرد.
شاید ترامپ نقطه اوج قطبی شدن سیاسی ایالات متحده بود و بالاخره تب ایجاد شده آغاز به کاهش کرد و با این وجود، سناریوی محتمل‌تر آن است که حتی اگر نفوذ ترامپ در سیاست امریکا در سال آینده کاهش یابد نیز امریکایی‌ها کماکان خود را در فضای سیاسی مشابه آن چه پیش از اعلام نامزدی‌اش در سال ۲۰۱۶ وجود داشت خواهند دید .
دلار از سال ۹۷ شروع به رشد کرده که علل مختلفی دارد، اما ضریب رشد دلار در سال اخیر کاهش یافته است.
نمودار کامل شده جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر
کرواسی با آرژانتین و فرانسه با مراکش برای رسیدن به فینال جام بیست‌ودوم جدال خواهند کرد؛ دیدارهایی که در مخیله هواداران فوتبال نمی‌گنجید.
نمودار جام‌جهانی قطر بعداز صعود آرژانتین و کرواسی
برای نخستین بار طی ۲۸سال اخیر در جام‌جهانی، هیچ تیمی در مرحله گروهی موفق نشد ۹ امتیازی شود. برزیل هم پس از ۱۷مسابقه و ۲۴سال بالاخره در مرحله گروهی باخت. جام شگفتی‌ها در قطر ادامه دارد.
برای اولین بار طی ۲۸سال اخیر در جام‌جهانی، هیچ تیمی در مرحله گروهی موفق نشد 9 امتیازی شود. برزیل هم بعداز ۱۷مسابقه و ۲۴سال بالاخره در مرحله گروهی باخت و حالا به کره‌جنوبی رسید. جام شگفتی‌ها در قطر ادامه دارد
جام‌جهانی قطر | برزیل بعداز ۲۴سال در مرحله گروهی باخت ، هیچ تیمی ۹ امتیازی نشد! + نمودار کامل مرحله حذفی
برای اولین بار در تاریخ، سه نماینده آسیا در مرحله حذفی حضور خواهند داشت.
کمتر کسی تصور می‌کرد آلمان و بلژیک در نمودار مرحله حذفی جام جهانی قرار نگیرند.
نمودار مرحله حذفی جام جهانی قطر تا فینال
سازمان بین المللی کار، نموداری از کشورهای دارای بیشترین تعداد کارمندان دولتی در جهان منتشر کرده است.
کارشناسان معتقدند نکته اصلی آن است که شی قصد دارد مسیر خود را علیرغم کُند شدن روند رشد اقتصاد و جنجال‌هایی که برخی از سیاست‌های او در داخل و خارج از چین ایجاد کرده کماکان ادامه دهد و تلاش بلند پروازانه خود را برای «جوان‌سازی بزرگ» چین حفظ یا تشدید کند.
آمارهای یورواستات نشان می‌دهد تورم نان در اتحادیه اروپا طی یک سال گذشته ۶ برابر شده و قیمت نان در کشورهای عضو این اتحادیه از ۳.۹ درصد تا ۶۵.۵ درصد افزایش یافته است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی کاهش ۱۹ درصدی ‎تورم دوازده ماهه، آمار رسمی بانک مرکزی است.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: انتظار می‌رود هیات حاکمه افغانستان به تعهدات خودش در مورد حق‌آبه هیرمند عمل کند.
‏نمودار دسته‌بندی تیم‌های هر گروه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نشان می‌دهد که گروه B با متوسط بالاترین رنکینگ بین سایر گروه‌ها، از بهترین تیم‌ها تشکیل شده است! ایران در این گروه قرار دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ