هم اکنون شاخص آلودگی هوا در ایستگاه هتل مرمر تبریز برابر ۱۵۹، ایستگاه باغشمال ۱۳۶، ایستگاه میدان نماز ۱۵۲ و ایستگاه راه آهن ۷۰ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز ۳۰ مردادماه با میانگین ۸۵ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز ۲۵ مرداد با میانگین ۱۰۶ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس است.
اصفهان- شاخص هوای کلانشهر اصفهان ظهر چهارشنبه در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان قرار گرفت.
اصفهان- شاخص هوای کلانشهر اصفهان ظهر چهارشنبه در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان قرار گرفت.
مدیرکل محیط زیست خراسان شمالی از قرار گرفتن شاخص آلودگی به مرز ۵۰۰ رسید و گفت: وضعیت فعلی برای همه گروه‌ها خطرناک است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان امروز ۲۵ تیرماه با میانگین ۱۳۷ برای چهارمین روز پیاپی در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان امروز سیزدهم تیرماه بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش فعال با میانگین ۱۴۴ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۸۱ یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز شانزدهم اسفندماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۸۹ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.‌
پس از آن اهالی اصفهان، اراک، کرج و تهران آلودگی هوا برای گروه‌های حساس را با رسیدن به عدد ۱۱۹، ۱۱۴، ۱۰۴ و ۱۰۲ تجربه کرده‌اند. آلاینده شاخص این کلانشهرها نیز ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون بوده است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و چهارم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۵ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۰۴ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروهای حساس ثبت شد.‌
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز چهارم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۱۲ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.‌
شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای اراک در ساعت ۱۳ امروز به ۵۰۰ رسید که حاکی از وضعیت خطرناک و قهوه‌ای است و در شازند نیز این شاخص به عدد ۲۰۲ و وضعیت بسیار خطرناک (بنفش) رسید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز دوم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۵ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۶۶ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.‌
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۸۵ یعنی بازه ناسالم برای همه افراد و در وضعیت قرمز قرار دارد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و ششم دی‌ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۶۵ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.‌
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز هفدهم دی‌ماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۵۴ برای نهمین روز پیاپی در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.‌
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز جمعه شانزدهم دی‌ماه با میانگین ۱۵۳ برای هشتمین روز متوالی وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.
امروز شاخص آلاینده های جوی در شهر تبریز به ۱۵۵ رسید و در وضعیت ناسالم برای تمام گروه‌های سنی قرار داشت.
تبریز- شاخص آلودگی هوای تبریز به ۱۵۵ رسید و وضعیت هوا در تبریز برای تمامی گروه‌های سنی ناسالم است.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت بر روی عدد ۱۴۳ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار دارد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز دوم آذرماه براساس داده‌های ۱۲ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۴۰ وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۱۱۸ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
اصفهان- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز دوشنبه بیست و پنجم مهرماه در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ