شاهسونی تاکید کرد: بر اساس مطالعه وزارت بهداشت در ۲۷ شهر با جمعیت تقریبا ۳۵ میلیون نفر مشخص شد در سال ۱۴۰۰ میزان مرگ‌های منتسب به ذرات معلق در کشور، ۲۰ هزار و ۸۰۰ نفر بوده است که از این میان سهم تهران ۶۴۰۰ مرگ اعلام شد. بر این اساس توجه به توصیه‌های بهداشتی برای به حداقل رساندن آثار و عوارض آلودگی هوا ضروری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس دستور کار هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعضای این کمیسیون، درخواست تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از وزارت ارتباطات را با حضور وزیر ارتباطات بررسی می‌کنند.
وزیر کشور درباره احتمال ادامه تعطیلی ها گفت: اگر وزارت بهداشت درخواست تعطیلی به دلیل موضوع افزایش دما دهد دولت تصمیم می‌گیرد.
وزیر کشور گفت: اگر وزارت بهداشت درخواست تعطیلی به دلیل موضوع افزایش دما دهد دولت تصمیم می‌گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست فرصت برای تغییر معاون سیاسی وزارت کشور خواسته وزیر کشور از مجلس بود و برخلاف خواست عده‌ای، مجلس به حاشیه نمی‌رود.
وزارت امور خارجه بلاروس درخواست رسمی این کشور برای پیوستن به «بریکس» را رسانه‌ای کرد.
چین درخواست آمریکا برای ملاقات وزرای دفاع دو کشور در حاشیه یک اجلاس در سنگاپور را رد کرد.
معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای رفع محدودیت صادرات سیب و پرتقال را خواستار شد اتین در حالی است که در توزیع میوه ایام نوروز مردم نسبت به کمبود این اقلام گلایه مند بودند.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی گفت:درحوزه صادرات لبنیات طرف ایرانی ملزم است تاشرایط مورد درخواست چین در کیفیت، بهداشت، نحوه انتقال، نگهداری و بسته بندی محصولات را رعایت کند.
محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال، انتظار حمایت بیشتری از وزارت ورزش دارد.
شورای اقتصاد با درخواست‌های وزارت نفت برای سرمایه‌گذاری در طرح توسعه، بهبود بازیافت، افزایش تولید و بهره‌برداری میدان نفتی شادگان با دو میلیارد دلار سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی موافقت کرد.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پاسخگویی بیش از ۸۰ درصدی وزارت کار به درخواست‌های مردمی خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به درخواست وزارت بهداشت و قرارگیری شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم، جزئیات بهره‌گیری از دورکاری برای کارمندان در سطح استان تهران برای فردا دوشنبه ۱۲ دی‌ماه را تشریح کرد.
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت از درخواست این وزارتخانه برای دورکاری کارمندان تهرانی در پی تشدید آلودگی هوا خبر داد و گفت: این درخواست به طور جدی و ویژه برای کارمندان خانم باردار، کارمندان دارای فرزند زیر ۶ سال، کارمندان دارای بیماری تنفسی و قلبی و کارمندان با سن بالای ۶۰ سال مطرح می‌شود.
عین‌اللهی با تاکید بر لزوم افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه تولید داروهای دانش‌بنیان گفت: وزارت بهداشت تلاش می‌کند در حد توان خود برای تولید محصولات دارویی دانش‌بنیان بودجه تخصیص دهد، ولی ما نیاز داریم که به سمت مردمی کردن پژوهش‌های حوزه سلامت برویم و از مردم درخواست کنیم سرمایه‌های خود را به جای این که برای خرید دلار و سکه هزینه کنند، به طرح‌های تحقیقاتی حوزه دارو اختصاص دهند و مطمئن باشند که این طرح‌ها می‌تواند سودآور باشد.
آقا کمال عزیز شما که شکر خدا دست‌تان به مراجع عالی تصمیم‌ساز می‌رسد برای حل این مشکل آستینی بالا بزنید و دست در دست عقلایی اثرگذار قدمی برای درمان این درد بزرگ ‌بردارید. از وزیر محترم امور خارجه‌مان که به ظاهر کاری ساخته نیست
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت اعلام کرد: در روز‌هایی که هوا ناسالم برای گروه‌های حساس (شاخص کیفیت هوا ۱۰۱ الی ۱۵۰ ورنگ زرد) باشد زمان بازی کودکان در فضای باز و پارک‌ها را به میزان زیادی کاهش دهید. همچنین افراد مسن و بیمارانی که دارای مشکلات تنفسی هستند نیز فعالیت خود را در فضای بیرون کاهش دهند. در روز‌هایی که شاخص کیفیت هوا «ناسالم برای همه گروه‌ها» (۱۵۱ الی ۲۰۰ ورنگ قرمز) است باید از ورزش، دوچرخه سواری و به طور کلی از قرار گرفتن در معرض هوای آزاد بپرهیزید
معاون پرستاری وزارت بهداشت درباره وضعیت مهاجرت پرستاران گفت: آمار رسمی از مهاجرت پرستاران نداریم، اما بر اساس اعلام سازمان نظام پرستاری، سالانه حدود ۱۲۵۰ هزار نفر برای گوداستندینگ (گواهی مورد نیاز برای مهاجرت) درخواست می‌دهند.
دبیرکل کمیته ملی المپیک از نگرانی اعضای هیات اجرایی برای فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند خبر داد و گفت: برای حل این مشکل درخواست جلسه با وزارت ورزش را داریم.
طبق اعلام مدیر ورزشی باشگاه استقلال تهران، یک ماهی می شود که در این باشگاه پولی نیست.
علی چینی بازیکن و مربی اسبق استقلال می گوید که به دلیل وضعیت سلامتی خود، نیازمند پیوند کلیه است.
مدیر کل دفتر سیاسی وزارت کشورگفت: هیچ درخواست تجمعی در هیچ استانی تا این لحظه به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب واصل نشده است.
الان تقریبا دو ماه گذشته و ما هیچ لایحه‌ای از جانب دولت برای بحث تفکیک دو وزارتخانه در مجلس دریافت نکردیم، تا این لحظه هم اطلاع ندارم و حتی خبری هم نیست که این بحث انجام شود، حتی بعضا روی اصل تفکیک هم الان تشکیک شده است
وزارت تعاون با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هموطنانی که قبلا درخواست بررسی مجدد دهک‌بندی خود را ثبت کرده‌اند اکنون می‌توانند درخواست بررسی مجدد اطلاعات هر کدام از زیربخش‌ها را نیز ثبت کنند.
نقش «باند عباس‌آباد» در قرعه‌کشی خودرو چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ