باشگاه کایسری اسپور ترکیه از حضور دو بازیکن ایرانی خود در جام جهانی درآمد ۲۰۰ هزار دلاری داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی کریمی یک استوری حمایتی برای کریم باقری منتشر کرد.
آرش رضاوند پس از یک فصل خوب با استقلال به امید موفقیت در جام حذفی است و با تجربه دربی برگشت به هیچ وجه وارد حواشی نمی‌شود.
دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور پس از یک مسابقه دوباره همراه هم در ترکیب این تیم قرار گرفته‌اند.
توصیه می‌کنم آن‌هایی که به مرحله عناد نرسیدند و تحت تأثیر سرویس‌های خارجی قرار نگرفته اند و بر اساس یک برداشت، تحلیل و داده‌ها به جایی رسیدند که تندی می‌کنند و خواسته و ناخواسته رفتارشان با منافع ملی مردم ایران ناسازگاری پیدا می‌کند، در کار خود تأمل کنند.
خبرگزاری فارس در گزارش «علی کریمی و نیما زم ۲ روی یک سکه»، چهره مطرح فوتبال را این محکوم امنیتی که به جرم جاسوسی اعدام شد، مقایسه کرد.
علی کریمی با انتشار یک استوری در اینستاگرام از علی دایی در برابر اظهارات جنجالی فرد سیاسی حمایت کرد.
واکنش رسانه ها به ملاقات علی کریمی با رئیس جمهور آلمان همچنان ادامه دارد.
همشهری با انتشار یک تصویر نوشت: قاتل همه‌ی آن‌هایی است که این روز‌ها دیگر در میان ما نیستند...
یک منبع آگاه در دبی گفت: در ابتدا از کریمی خواستیم که فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی را متوقف کند و پس از آن از وی خواسته شد که خاک امارات را ترک کند.
دعوت از کریمی ممکن است به خط خوردن بازیکن مورد علاقه یحیی گل محمدی منجر شود و سرلک جام جهانی را از دست بدهد.
علی کریمی همبازی و دوست مهدوی کیا برای او یک استوری منتشر کرد و این غم را به او تسلیت گفت.
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که این تیم به دنبال جذب یک بازیکن خط میانی برای نیم فصل است.
کایسری اسپور با حضور یک بازیکن ایرانی در ترکیب دیدار مقابل کاسیم پاشا را آغاز می‌کند.
کاپیتان فعلی تیم ملی فوتبال ایران در یک فرصت طلایی برای رسیدن به رکورد علی کریمی هافبک سابق تیم ملی قرار گرفته است.
کریم باقری مربی تیم پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام به صحبت های حسن عباسی علیه علی کریمی، سردار آزمون و سایر فوتبالیست ها واکنش نشان داد.
کریم باقری مربی تیم پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام به صحبت های حسن عباسی علیه علی کریمی، سردار آزمون و سایر فوتبالیست ها واکنش نشان داد.
علی کریمی به پلاکاردی که یک دختر در تجمع تهران از او در دست داشت واکنش نشان داد.
می‌گویند کریمی به عنوان یک فوتبالیست بهتر است بیشتر سکوت کند تا مبادا با حرفی نسنجیده اوضاع را خراب نکند جوری برخورد می‌کنند که انگار هر کس نسبت به هر چیزی پیرامون مسائل مملکت معترض است یا انتقاد دارد باید دکترای علوم سیاسی یا اجتماعی داشته باشد. مگر بقیه مردم که تحت فشار هستند و نسبت به برخی رویه‌ها انتقاد دارند همه فیلسوف هستند؟ مگر آن فردی که زیر بار گرانی خمیده شده و از قیمت ماست و گوشت شاکی است، دکترای اقتصاد دارد؟
کاظمیان اخیرا یک استوری از خودش و کریمی منتشر کرد و ناراحتی خود از اینکه چند وقتی است با او به ورزش‌هایی مثل پینگ‌پنگ و تنیس فوتبال نرفته نشان داد.
علی کریمی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش بار دیگر به انتخابات فدراسیون فوتبال و البته به کسانی که به مهدی تاج رای دادند کنایه زد.
او در این استوری نوشت: طرف در ۲۰ سال یک شهر میسازه و تبدیل می‌کنه به توریستی‌ترین شهر منطقه و صد البته کسانی داریم که یک پدیده طبیعی چند هزار ساله با کلی بودجه نابود کردند؟!
سعید مراغه‌چیان پیشکسوت استقلال گفت: چگونه آقای خیابانی به خودش اجازه می‌دهد وقتی همایون بهزادی در قید حیات نیست این سخنان را از او که دستش از دنیا کوتاه است به زبان بیاورد؟
آسمان «صاف تا قسمتی ابری» تهران در پنج روز آینده
امروز علی کریمی یک استوری در صفحه اینستاگرام خود که مهاجرت از ایران را تایید می‌کرد، منتشر نمود که بلافاصله آن را حذف کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ