سخنگوی شورای شهر تهران گفت: روز یکشنبه هفته آینده از ۸ صبح الی ۱۲ ظهر با حضور شهردار تهران جلسه ویژه هم‌اندیشی برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوشنبه جلسه شورای قیمت گذاری کالاهای اساسی کشاورزی برگزار می شود
وزارت خارجه جمهوری ارمنستان خواستار تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره تشدید شرایط بشردوستانه در قره‌باغ شد.
بیست و چهارمین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین و سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب در قوه قضائیه به ریاست معاون اول قوه قضائیه و با حضور جمعی از معاونان و مسئولان قوه قضائیه برگزار شد.
در ابتدای جلسه دادگاه قاضی غیاثی گفت: در وقت مقرر دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به رمز ارز کینگ مانی در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تشکیل شده است. در این جلسه دادگاه متهم ردیف اول فریدون قربانیان مشهدی، متهم ردیف دوم سیده شهره موسوی، متهم ردیف پنجم شیدا قربانیان مشهدی و وکلای آنها در دادگاه حاضر هستند.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور همه اعضایش درباره حاشیه های اخیر به وجود آمده برای سرخپوشان تشکیل جلسه داد.
هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای بررسی مسائل مختلف از جمله برنامه‌های تیم در ادامه فصل، تشکیل جلسه داد.
سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.
هیئت عالی نظارت مجمع عصر سه شنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ به ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد و به بررسی موضوع «اقتصاد دانش بنیان» در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی پرداخت.
جلسه اضطراری هلال احمر استان تهران در پی بارش برف و کولاک احتمالی، تشکیل شد و هماهنگی با ستاد کشوری صورت پذیرفت.
جلسه اضطراری برای مدیریت امدادرسانی در برف و کولاک کشور در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات تشکیل شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی را دقایقی پیش به صدا درآورد.
کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در حالی بار دیگر تشکیل جلسه داده است که بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین ۱۶۵ و در شرایط ناسالم است.
روز گذشته جلسه کمیته انضباطی هیئت کشتی تهران در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده در مسابقات انتخابی این استان تشکیل شد.
در حال حاضر شاخص آلودگی هوای تهران عدد ۱۱۹ را نشان می‌دهد، اما کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تشکیل جلسه داده و حتی تصمیماتی ویژه هم اتخاذ کرده است؛ تشکیل جلسه در شرایطی که بر اساس تعاریف، شاخص در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار دارد نه «ناسالم» برای عموم مردم!
آلمان و ایسلند روز جمعه در نامه‌ای رسمی به شورای حقوق بشر سازمان ملل از این نهاد خواستند تا یک جلسه ویژه برای آنچه وضعیت رو به وخامت حقوق بشر در ایران، به‌ویژه درخصوص زنان و کودکان عنوان کرده‌اند، تشکیل دهد.
هیات مدیره پرسپولیس با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داد. در این نشست سرمربی سرخپوشان نیز حضور پیدا کرد تا از نزدیک درباره نیازهای تیم و مسایل مرتبط صحبت شود.
جلسه علنی مجلس به ریاست «محمد باقر قالیباف» آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستورکار قرار گرفت.
جلسه علنی مجلس به ریاست «محمد باقر قالیباف» آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستورکار قرار گرفت.
مجلس عالی خلق کره شمالی (SPA) در نشست روز چهارشنبه خود قوانین مربوط به دورنمای آتی کشور و توسعه روستایی را تصویب کرد.
اعضای هیئت رییسه فدراسیون سه‌شنبه به دعوت سرپرست دبیرکلی تشکیل جلسه خواهند داد.
در شرایطی که ظاهرا مقدمات برچیدن ستاد ملی مقابله با کرونا فراهم می‌شود، این ستاد به ریاست رئیس جمهور تشکل جلسه داد و رئیسی گفت: «تزریق دوز یادآور» و «کنترل مبادی ورودی کشور» ۲ موضوع مهم برای مقابله با ویروس کرونا در شهریور ماه است. با توجه به تردد زائران اربعین و افزایش مسافرت‌ها در روز‌های پایانی تابستان لازم است همه مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستورکار قرار گرفت.
اعضای هیئت مدیره پرسپولیس، امروز پس از تشکیل جلسه در باشگاه، به ورزشگاه شهید کاظمی رفتند و ضمن تماشای تمرین، با کادر فنی و بازیکنان تشکیل جلسه دادند.
به دنبال هشدار‌های سازمان هواشناسی، از شامگاه شب گذشته بارش شدید باران در استان تهران به وقوع پیوست و در پی آن، در چند نقطه از استان بویژه نقاط غربی و جنوبی رویداد‌هایی مانند آبگرفتگی، رانش زمین و روان شدن سیلاب و انباشت گل و لای بویژه در منطقه کن (امامزاده داود) رقم خورد؛ وضعیتی ویژه و مرگبار که با اعلام آماده باش نیرو‌های امدادی، تلاش برای مقابله با آن آغاز شده و در جریان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ