اعضای هیئت مدیره پرسپولیس، امروز پس از تشکیل جلسه در باشگاه، به ورزشگاه شهید کاظمی رفتند و ضمن تماشای تمرین، با کادر فنی و بازیکنان تشکیل جلسه دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نساجی و الخلیج عربستان با حضور مهمانان ویژه و سرمربیان ملی در کاراتپه مقابل هم قرار گرفتند.
مراسم بدرقه تیم فوتبال نوجوانان ایران با حضور مسدلان فدراسیون و مربیان تیم‌های بزرگسالان و امید برگزار شد.
نواک جوکوویچ، سومین تنیسور برتر حال حاضر دنیا همراه با چند چهره مشهور سینمایی و سیاسی مهمانان ویژه آخرین نمایش مسی و راموس برای پاریس بودند.
ستاره این روزهای پرده نقره‌ای سینما و یکی از بازیکنان سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس یکی از مهمانان ویژه فینال جام حذفی خواهد بود.
تمرین امروز پرسپولیس با حضور میهمانان ویژه همراه بود.
سه بازیگر سریال پایتخت قبل از بازی با استقلال در اردوی نساجی مازندران حاضر شدند.
آرین روبن و فرانک ریبری، زوج طلایی سابق بایرن مونیخ، تماشاگر شکست بی موقع این تیم در بازی ماقبل پایانی فصل بودند.
ایزد سیف‌الله‌پور اعلام کرد در صورت عدم خروج هواداران پرسپولیس از جایگاه ویژه، نساجی در زمین حاضر نخواهد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال یکی از مهمانان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا است.
تمرین امروز پرسپولیس در حالی از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه کاظمی آغاز شد که علی پروین، محمود خوردبین، حمید استیلی و همچنین مجتبی شیری مهمانان ویژه تمرین بودند.
مسابقه تدارکاتی تیم‌های فوتسال ایران و ازبکستان تماشاگران ویژه‌ای داشت.
ناصرالدین شاه به منطقه دوشان‌تپه علاقه وافری داشت و در ماه‌های گرم سال همراه با شکارچیان به این منطقه خوش آب‌وهوا می‌رفت. آهو، گوزن و خرگوش وحشی در این پهنه به وفور پیدا می‌شدند و شکار آن‌ها «سلطان صاحبقران» را سرخوش می‌کرد. علاقه شاه به این منطقه به اندازه‌ای بود که از نقاشان می‌خواست از طبیعت این ییلاق نقاشی کنند.
با نزدیک‌شدن به پایان فصل و نقل و انتقالات اروپایی، شایعات نیز پیرامون بازیکنان بیشتر از گذشته می‌شود.
رئیس فدراسیون فوتبال به همراه نایب رئیس کمیته ملی المپیک در تمرین تیم ملی بانوان شرکت کردند.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول: از عموم شهروندان و مهمانان نوروزی می‌خواهیم با رعایت اصول ایمنی به ویژه در ایام نوروز از وقوع حوادث جلوگیری کنند
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال با اضافه شدن یک‌هزار و ۵۰۰ فضا به ظرفیت اسکان نوروزی هفت هزار کلاس در ۶۰۰ مدرسه در اصفهان پذیرای میهمانان است.
مدیر برنامه‌ریزی و هماهنگی مهمانان ویژه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یک استوری، تلویحاً اسامی داوران جشنواره فیلم فجر را که لو رفته بود، تایید کرد. بر اساس اطلاعاتی که روز گذشته منتشر شده بود و متولیان جشنواره فجر رد نکرده بودند، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند.
مدیر برنامه ریزی و هماهنگی مهمانان ویژه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یک استوری تلویحاً اسامی داوران جشنواره فیلم فجر که لو رفته بود را تایید کرد. بر اساس اطلاعاتی که روز گذشته منتشر شده بود و متولیان جشنواره فجر رد نکرده بودند. ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند.
مدیر برنامه ریزی و هماهنگی مهمانان ویژه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یک استوری تلویحاً اسامی داوران جشنواره فیلم فجر که لو رفته بود را تایید کرد. بر اساس اطلاعاتی که روز گذشته منتشر شده بود و متولیان جشنواره فجر رد نکرده بودند. ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند.
مدیر برنامه ریزی و هماهنگی مهمانان ویژه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یک استوری عملاً اسامی داوران جشنواره فیلم فجر که لو رفته بود را تایید کرد. بر اساس اطلاعاتی که روز گذشته منتشر شده بود و متولیان جشنواره فجر رده نکرده بودند ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند.
حشمت‌الله مهاجرانی و عبدالعلی چنگیز‌ مهمانان ویژه آخرین تمرین فولاد پیش از دیدار با الشارجه بودند.
توریست‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بار دیگر نشان دادند که صنعت فوتبال سن و سال نمی شناسد و قلب هواداران فوتبال در هر سن، قد، اندازه، اصل و رنگ برای مهمترین تورنمنت بین المللی دنیا می‌تپد.
موزه بانک ملی ایران، میزبان گروهی از کودکان کار و مهاجر افغان بود.
حساس‌ترین دیدار هفته‌ی پنجم مرحله‌ی گروهی لیگ برتر والیبال زنان، با حضور مهمانان ویژه در سالن فدراسیون والیبال برگزار گردید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ