حتی اگر ادعای سخنگوی محترم دولت را در مانع‌تراشی اغتشاشگران در شنیده شدن صدای معترضان درست تلقی کنیم، پذیرش آن، نشان‌دهنده قصور و کوتاهی خود دولت است؛ چراکه فراهم آوردن اسباب شنیده شدن اعتراض‌های مسالمت‌آمیز از وظایف دولت است. به این معنا که دولت موظف است مجوز‌های لازم را برای اعتراض‌های قانونی در مکانی مشخص، صادر و امنیت آن را تامین کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چندی قبل محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت دوازدهم در توییتی گفت که با انتشار ۳۱۱.۵ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دو سال بیش از ۸ سال فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم، انواع اوراق مالی منتشر کرد. این اظهارات با واکنش وزیر اقتصاد و به رو شد. حالا معاون رئیس جمهور در زمان دولت حسن روحانی با مخاطب قرار دادن رئیس جمهور نوشت: با وجود ادعا‌های مشابه در دو سال گذشته، جهت خاتمه دادن به این وضعیت، مقرر فرمایید در رسانه ملی، نماینده دولت و اینجانب در حوزه اقتصاد پاسخگوی مردم باشیم.
حکم انتصاب موسوی خوئینی‌ها که فضائلی به آن اشاره کرده همان ایام در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای منتشر شد.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در واکنش به برخی ادعا‌ها درباره موسوی‌خوئینی‌ها تاکید کرد: رهبر انقلاب موسوی خوئینی‌ها را سال ۶۸ به‌سِمت مشاور سیاسی خود منصوب کردند، او هم پذیرفت.
فدراسیون فوتبال به ادعاهای کذب مطرح شده در یک برنامه تلویزیونی واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اتهام زنی‌های بی اساس وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: در تقویت توان بازدارندگی و حفاظت از حقوق و امنیت خود تردید نخواهیم کرد.
وجود این نوار می‌تواند ادعا‌های ترامپ مبنی برای این که هر چیزی که از کاخ سفید به عمارت خود در فلوریدا برده بود، به طور خودکا ر از طبقه‌بندی خارج شده و یا این که همه از آن آگاه بودند را به چالش بکشد.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین با تکیه بر ادعا‌های تکراری از ایران خواست به روسیه پهپاد ارسال نکند.
رییس فدراسیون شطرنج اعلام کرد در واکنش به مصاحبه جنجالی شادی پریدر از نایب رییس این فدراسیون شکایت کرده است!
ناصر کنعانی در یک موضع گیری رسانه‌ای در این ارتباط گفت: انتظار می‌رفت اتحادیه عرب با اجتناب از طرح برخی ادعا‌های تکراری و ملال آور در قطعنامه‌های خود، گامی مثبت و سازنده در جهت تحکیم صلح و ثبات و تقویت همگرایی منطقه‌ای بردارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: سیاستمداران غربی به جای مداخله در امور داخلی سایر کشور‌ها و نمایش چهره‌ای به ظاهر بشردوستانه از خود، بهتر است صدای اعتراضات شهروندان خود را بشنوند و وقت خود را مصروف تامین حقوق انسانی و مطالبات شهروندی آنان کنند.
کنعانی اظهار داشت: طرح اتهامات ضدایرانی مقام آمریکایی در حالی صورت می‌گیرد که این کشور طی دهه‌های طولانی با سیاست‌های مداخله‌جویانه و مخرب خود، به ایجاد و تشدید بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه خلیج فارس مشغول بوده و اتهام زنی‌های جدید به ایران نیز بهانه جویی و با هدف توجیه ادامه و یا افزایش حضور مداخله جویانه در منطقه صورت می‌گیرد.
قاتل برادرکش در پرونده جنایت هولناک خیابان فرشته تهران در اعترافات خود بیان کرد که صحنه های جنایتش اقتباسی از سریال خون سرد بوده است.
باشگاه هراز آمل هم به اتفاقات عجیب نیمه نهایی لیگ برتر والیبال واکنش نشان داد.
علوی تهرانی با بیان اینکه "هیچ کس زورش به این آدم نمی‌رسد" گفت: «دو کار می کند می گوید تقطیع شده است و بعد از ان لشکر سایبری راه می اندازد.» او خطاب به رائفی پور گفت:‌ «اگر تقوای علمی داری با عالمان مناظره کن و اگر تقوای عملی داری توبه کن.»
سازمان زندان‌ها در رابطه با نحوه مصرف دارو در تمام زندان ها توضیحاتی ارائه داد.
جنبش انصارالله یمن به ادعاهای واهی آمریکا در خصوص ارسال سلاح توسط ایران به یمن واکنش نشان داد.
ستاد حقوق بشر در واکنش به ادعاهای نرگس محمدی: هیچ یک از بازداشت شدگان زن مطلبی را درخصوص آزار جنسی در بازدید دبیر ستاد مطرح نکرده اند
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای رئیس سازمان جاسوسی آمریکا در ارتباط با همکاری‌های ایران و روسیه و نیز اتهامات وی علیه جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با جنگ اوکراین را بی اساس و بخشی از جنگ تبلیغی آمریکا علیه ایران توصیف کرد.
حسین امیر عبداللهیان صبح روز دوشنبه در توییتی به زبان چینی در واکنش به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس و ادعا‌های مطرح شده در آن بیانیه نسبت به جزایر سه گانه ابوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ نوشت: «جزایر سه گانه ابوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ در خلیج فارس، اجزای جدایی ناپذیر خاک پاک ایران است و به این مام میهن تعلق ابدی دارد. در ضرورت احترام به تمامیت ارضی ایران با هیچ طرفی تعارف نداریم.»
زلنسکی پیشتر گفته بود که بدون شک کی یف در حادثه اصابت دو موشک به خاک و جان باختن دو نفر در پی آن دست نداشته است.
سفیر و نماینده دائم کشورمان گفت: ایران همواره گفته است که ادعا‌های بی اساس در مورد انتقال پهباد برای استفاده در درگیری اوکراین را رد می‌کند.
در اطلاعیه مجلس آمده است: مجلس با هدف برخورد با کسانی که با ادعا‌های نادرست خود باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند، شکایت و برخورد قضایی را حق مسلم خود می‌داند.
حمید حاج ملک، داور دیدار استقلال و فولاد به ادعای استقلالی‌ها مبنی بر گرفته نشدن ۴ پنالتی واکنش نشان داد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش در نقاط مختلف گفت: نه فقط دریای سرخ و نه فقط دریای مدیترانه، بلکه هر کجا که اراده داشته باشیم و تدبیر باشد حتما حضور پیدا خواهیم کرد و خیلی هم نگران نیستیم که اگر کسی مثلا تازه از خواب بیدار شده باشد، ما بخواهیم تغییر مسیر بدهیم. حضور ما دائمی است و اعتقاد ما این است که حتما باید مستمر باشد چون ما یک هدف را دنبال می کنیم و آن هم امنیت و آسایش مردم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ