دولت آلمان با ازسرگیری صادرات سلاح به عربستان موافقت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمار قانونگذاران آلمانی که خواهان ارسال تسلیحات نظامی پیشرفته به اوکراین هستند، رو به افزایش است.
وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که باید بر تعمیر و نگهداری تسلیحات نظامی ارسالی به اوکراین تمرکز کرد.
تظاهرات گسترده ضدجنگ در هانوفر آلمان با شعارهای «دیپلماسی به جای ارسال تسلیحات!» در حال برگزاری است و مردم یکصدا فریاد می زنند: صلح می‌خواهیم.
صدراعظم آلمان اعلام کرد که برای برلین مهم است که از سلاح‌های ارسالی به کیف برای حمله به قلمرو روسیه استفاده نشود.
وزیر دفاع آلمان نسبت به تضعیف قوای ارتش این کشور به دلیل حمایت تسلیحاتی از اوکراین هشدار داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت:جای تعجب است که آلمان برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را تهدید می داند اما از تهدیدهای زرادخانه گسترده تسلیحات اتمی رژیم جعلی صهیونیستی، سخنی نمی‌گوید!
دولت آلمان به منظور جبران کمبود تسلیحات خود به دلیل ارسال مداوم سلاح به اوکراین، دست به دامن سوئیس شد.
نخست وزیر اوکراین می گوید یک شرکت آلمانی به دنبال تولید مشترک تسلیحات با کی یف است.
نخست وزیر اوکراین می گوید یک شرکت آلمانی بدنبال تولید مشترک تسلیحات با کیف است.
وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که کشورش ماه هاست به منظور تأمین مهمات تسلیحات ضدهوایی از رده خارج خود برای اوکراین در تلاش است.
صدراعظم آلمان از توافق با رئیس جمهور اوکراین برای عدم بکارگیری تسلیحات ارسالی غرب جهت حمله به خاک روسیه خبر داد.
دولت شولتز تانک‌های جنگی آلمانی را به‌عنوان بخشی از تسلیحات بسیار پیشرفته‌ای که ارتش این کشور در اختیار دارد، به اوکراین می‌فرستد.
دولت آلمان می گوید به واسطه ارسال مداوم سلاح به اوکراین، این کشور به بودجه هنگفتی برای جبران این تسلیحات نیاز دارد.
اوکراین امیدوار است که افزایش فشار، اولاف شولتز، صدراعظم آلمان را متقاعد کند تا مجوز صادرات تانک‌های ساخت آلمان به اوکراین را در زرادخانه سایر متحدان ناتو صادر کند. این تانک‌ها که لئوپارد۲ نامیده می‌شوند، از مورد علاقه‌ترین تانک‌های مد نظر کی‌یف هستند و کارشناسان می‌گویند که در تعداد قابل توجهی، توانایی اوکراین برای عقب راندن نیرو‌های روسی را به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهند.
نشریه اشپیگل در گزارشی نوشت که ارتش آلمان برای تکمیل و انجام تعهدات خود در چارچوب پیمان ناتو از جمله دفاع از جبهه شرقی این ائتلاف، تسلیحات و تجهیزات کافی ندارد!
تانک‌های گپارد از مجموعه تسلیحاتی است که قرار بود اسقاط شود، اما حالا در کارخانه تسلیحاتی مونیخ در حال تعمیرات است تا بهار آینده به اوکراین ارسال شود.
اولاف شولتس - صدراعظم آلمان، روز جمعه در کنفرانس خبری مشترک با الیزابت بورن - نخست‌وزیر فرانسه، ابراز کرد: سیاست غنی‌سازی ایران بار دیگر بر اهمیت بکارگیری تمام توان جهت اطمینان حاصل کردن از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای یا تسلیحات موشکی که توانایی حمل آن را دارند، تاکید می‌کند.
کمیسر دفاعی پارلمان آلمان با تاکید بر کمبود شدید مهمات در زرادخانه تسلیحاتی این کشور، از فقدان برخی تجهیزات اولیه سربازان آلمانی خبر داد.
صدر اعظم آلمان بدون اشاره به سرازیر شدن انبوهی از تسلیحات مرگبار به سوی اوکراین در تقابل غرب با مسکو، ادعا کرد: جنگ اوکراین علیه همه غرب است!
وزیر دفاع آلمان در سفر غیرمنتظره به اوکراین، از ارسال تسلیحات پیشرفته از برلین به کی‌یف خبر داد.
خبرنگار شبکه آلمانی اعلام کرد: پهپادهای انتحاری ایرانی بسیار قدرتمند بوده و کارآیی بالایی دارند.نیروهای روسی از این پهپادها در زاپروژیا برای هدف قرار دادن تسلیحات آمریکایی استفاده می کنند.
وزیر دفاع آلمان مدعی شد کشورش در خصوص تحویل برخی تسلیحات نظامی به اوکراین محدودیت اعمال می کند.
صدراعظم آلمان درخواست کی‌یِف از برلین مبنی بر ارسال تسلیحات سنگین به اوکراین را رد کرد.
صدراعظم آلمان در واکنش به انتقادات یک ژنرال بازنشسته ارتش از وی، از تامین و ارسال قریب‌الوقوع تسلیحات برای اوکراین خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ