اطلاعات جمع‌آوری شده از سوی مؤسسه S&P گلوبال نشان می‌دهد که اقتصاد فرانسه در حال تمام کردن سه ماهه دوم سال جاری با کاهش شدید و غیرمنتظره فعالیت‌های خدماتی و تولیدی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو زلزله شناس دانشگاه کوت دآزور فرانسه روشی برای پیش بینی دقیق زلزله شناسایی کرده اند که از داده های جی پی اس استفاده می کند.
پنج ناحیه در شرق فرانسه در روز شنبه با پیش بینی توفان شدید در حالت هشدار قرمز- بالاترین سطح هشدار- قرار گرفتند.
مدیرعامل شرکت توتال انرژیز فرانسه هشدار داد در صورتی که هوا در فصل زمستان پیش رو سرد باشد، ذخایر گازی اروپا نمی‌تواند نیازهای مردم این قاره را تامین کنند.
کیلیان امباپه نام خودش را بیش از پیش در تاریخ فوتبال فرانسه ثبت کرد. او با رکوردی 65 ساله در فوتبال کشورش برابری کرده است.
از چند روز پیش که در منطقه ۱۰ شمالی پاریس، معترضان با قابلمه، ماهیتابه، آبکش فلزی و انواع قاشق به خیابان‌ها ریختند، همواره سروصدای این وسایل از گوشه و کنار شهر به گوش می‌رسد.
هواداران پی‌اس‌جی دقایقی پیش در مقابل دفتر این باشگاه تجمع کرده و علیه لیونل مسی شعارهایی توهین‌آمیز سر دادند.
سفیر چین در فرانسه می‌گوید: پکن گرچه در جنگ اوکراین همچنان بی‌طرف است اما نگرانی‌های روسیه درباره پیشروی ناتو به شرق اروپا و نقشه این ائتلاف برای الحاق اوکراین را درک می‌کند.
شواهد و قراین نشان‌گر آن هستند که سه ماه نفس‌گیر در مناسبات ایران و اروپا در پیش خواهد بود. در این بازه زمانی زنده ماندن برجام تا اکتبر نیز خود یک چالش جدی است. پایان تحریم‌های تسلیحاتی ایران، منوط به زنده ماندن توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ خواهد بود. لیکن این که انگلستان یا فرانسه در ماه‌های پیش‌رو به سوی فعال کردن مکانیسم ماشه گام بردارند، فرضیه‌ای جدی است.
حمید صادقی شاه‌نشین گفت: حال نوروزی‌نزاد خوب است و مشکل خاصی ندارد.
کاپیتان آرژانتین هنوز جش قهرمانی جام جهانی در کشورش را به پایان نرسانده، بازی این هفته پاریس مقابل استراسبورگ را از پای تلویزیون تماشا کرد.
دقایقی پیش، آکونیا، همبازی مسی از آغاز دیدار فینال با مصدومیت روبه رو شد و جای خود را به نیکولاس تاگلیافیگو داد! لئو در پی شکست طلسم جام‌جهانی و وداع شیرین با فوتبال ملی است.
امباپه در صورت پیروزی فرانسه مقابل آرژانتین سناریو پله را در پیش خواهد گرفت اما در صورت شکست، داستان رونالدو برای او تکرار می شود.
پل پوگبا، هافبک باتجربه فرانسوی، در آستانه دیدار فینال جام جهانی برای هم‌تیمی‌هایش پیامی ویدئویی فرستاد.
تمرین فرانسوی‌ها پیش از فینال با شور و حال جالب‌توجه شاگردان دشان همراه بود.
سایرینا دوآود با اصالتی مراکشی از سال 2019 رابطه عاشقانه‌ای را با ستاره تیم ملی فرانسه آغاز کرده است.
دو روز پیش از دیدار فرانسه و مراکش، غیبت اورلین شوامنی و دایو اوپامکانو در تمرین امروز خروس‌ها فرانسه را نگران کرده است.
گروهی از میرکت‌ها (دم‌عصایی) پیش بینی کردند که انگلیس در یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل فرانسه پیروز خواهد شد. میریکت‌ها در پارک دروسیلاس، ساسکس، هفته گذشته نیز پیروزی انگلیس مقابل سنگال را پیش بینی کردند؛ و دیروز سطل‌های در مقابل آن‌ها قرار داده شد، یکی با پرچم انگلیس پوشانده شده بود، و دیگری با پرچم فرانسه. میرکت‌ها به سطل انگلیس هجوم آوردند.
اکیپ پیش بینی کرد ترکیب تیم ملی فرانسه در بازی با انگلیس سورپرایز خاصی نخواهد داشت.
یک نشریه فرانسوی فاش کرد تیم ملی فرانسه پیش از دیدار امشب مقابل لهستان در یک‌هشتم نهایی جام جهانی پنالتی تمرین نکرده بود.
امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، نتیجه بازی این تیم و لهستان را به درستی پیش بینی کرده بود.
فرانسه که از پیش صعودش قطعی بود با تیم دوم خود وارد میدان شد و از دقیقه 60 بازیکنانی مثل امباپه را وارد میدان کرد ولی در زدن گل ناکام ماند و به تونس باخت. استرالیا که در شب اول ۴تایی شده بود، از گروه بالا آمد
کریم بنزما ششمین مصدومی بود که پیش از آغاز جام جهانی روی دست تیم ملی فرانسه و دیدیه دشان ماند.
رئیس جمهور فرانسه در سخنانی گفت که اروپایی ها سخت ترین زمستان را در زمینه تامین گاز پیش رو خواهند داشت.
سیامک نعمتی در دیدار‌های تدارکاتی پیش فصل پرسپولیس اغلب به عنوان مدافع راست و ذخیره دانیال اسماعیلی فر بازی کرده است. این درحالی است که سیامک نعمتی یک هافبک تخصصی است، اما توانایی بازی در همه خطوط را داراست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ