فرمانده کل ارتش در جمع کارکنان و دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی گفت: امروز مقابله با توطئه دشمنان در مایوس‌سازی و ناامیدسازی ملت ایران، بزرگ ترین جهاد است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسئولین در زمینه حجاب و عفاف دغدغه متدینین را مورد توجه قرار دهند و در مقابله با ناهنجاری ها امروز و فردا نکنند.
حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه و امام جمعه قم گفت: مسئولین در زمینه حجاب و عفاف دغدغه متدینین را مورد توجه قرار دهند و در مقابله با ناهنجاری ها امروز و فردا نکنند.
علم‌الهدی گفت: امروز اگر جریانات مخالف انقلاب با یک دستمایه قوی اعتقادی و اندیشه‌ای به میدان بیاید، می‌توانیم جلوی آن‌ها را بگیریم؛ لذا از اکنون باید تلاش کنیم طوری با افکار ضد دین در محیط دانشگاه مقابله کنیم که منجر به ایجاد یک تحول در اندیشه جامعه دانشگاهی شود.
تیم والیبال جوانان ایران صبح امروز در سالن اتلتیکس فیتنس صوفیه وزنه زدند تا برای بازی دوستانه با آمریکا آماده باشند.
مشهد ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی و سلطه بر کشور نسل جوان را نشانه گرفته است.
دبیر شورای امنیت روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: دانشمندان روسی باید با طرح های آمریکا در زمینه به راه انداختن جنگ بیولوژیکی علیه روسیه و دیگر کشورها مقابله کنند.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی نگاه تحولی به آموزش و پرورش را برای مقابله با نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان کارگشا دانست وگفت: امروز تمرکز دشمن و مقصد اصلی بدخواهان بر مسأله آموزش و پرورش است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در قرارگاه نوروزی امین گفت: امروز در حوزه مقابله با معضلات و مشکلات اقتصادی حجت بر همگان تمام شده است و هیچ بهانه‌ای برای کم‌کاری در این مصاف پذیرفتنی نیست.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: نمی‌شود به تنهایی با فاجعه‌ای در مقیاس زلزله اخیر مقابله کرد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد، به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و بهنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و به‌هنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
قرارگاه مبارزه با مواد مخدر در محله شوش و هرندی صبح امروز با حضور سردار محمدیان رئیس پلیس پایتخت آغاز به کار کرد.
رئیس جمهور عصر امروز (دوشنبه) پیش از سفر به چین گفت: مواضع مشترکی در مقابله با یکجانبه‌گرایی با چین داریم که در جهت استقلال سیاسی ما را در کنار یکدیگر در جهان قرار می‌دهد.
گردان های عزالدین قسام تصاویری از مقابله با تجاوز هوایی سحرگاه امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه پخش کرد.
وزیر کشور در همایش مکتب شهید سلیمانی و نظم جدید جهانی گفت: مکتب شهید سلیمانی با مقاومت عجین شده و امروز به عنوان حرف اصلی در مقابل جریانات توطئه جهانی خودش را نشان می‌دهد.
از ابتدا دشمنان انقلاب توطئه خود را آغاز کردند و تا امروز ادامه داشته و تنها شکل آن تغییر کرده است. مقابل جبهه حق جمهوری اسلامی، جبهه باطل شیطان بزرگ و همراهانش است. به لحاظ مادی آن جبهه، جبهه کوچکی نیست و اتحادی که علیه جمهوری اسلامی تشکیل دادند در تاریخ کمتر دیده شده است.
از ابتدا دشمنان انقلاب توطئه خود را شروع کردند و تا امروز ادامه داشته و تنها شکل ان تغییر کرده است. مقابل جبهه حق جمهوری اسلامی، جبهه باطل شیطان بزرگ و همراهانش است. به لحاظ مادی آن جبهه، جبهه کوچکی نیست و اتحادی که علیه جمهوری اسلامی تشکیل دادند در تاریخ کمتر دیده شده است.
فرمانده سپاه با بیان اینکه امروز سپاه شیوه مقابله با دشمن در تمامی عرصه‌ها را می‌داند، گفت: علمی که سپاه به وسیله آن اقدامات خود را صورت می‌دهد الزاما دانش‌های رایج موجود در کتب نیست بلکه بخش مهمی از آن دانشی است که سپاه تولید می‌کند و در میدان مجاهدت به دست آمده است.
فرمانده سپاه با بیان اینکه امروز سپاه شیوه مقابله با دشمن در تمامی عرصه‌ها را می‌داند، گفت: مردم دارایی ما برای مقابله با دشمنان هستند.
فرمانده سپاه با بیان اینکه امروز سپاه شیوه مقابله با دشمن در تمامی عرصه‌ها را می‌داند، گفت: مردم دارایی ما برای مقابله با دشمنان هستند.
رئیس جمهور آمریکا در دیدار امروز با امانوئل ماکرون گفت: آمریکا و فرانسه به مقابله با جنگ وحشیانه روسیه علیه اوکراین ادامه می دهند.
امام جمعه مشهد با اشاره به این که امروز هجمه‌ها به اسلام به اوج خود رسیده است گفت: موضوع امر به معروف و نهی از منکر یک اصل است که قرآن و قانون اساسی به آن اشاره کرده است از این رو توجه به آن و اجرای آن لازم و ضروری است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز با تهدیدات ترکیبی در زمینه‌های مختلفی همچون مواجه هستیم که همزمان توسط دشمنان علیه ما بروز می‌کند و باید خود را برای چنین صحنه و تقابلی آماده کنیم.
معاون اول قوه قضائیه با تشکر از اقدامات وزارت اطلاعات در مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی، گفت: امروز امنیت جمهوری اسلامی در جهان مثال زدنی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ