واکنش پسر یک استقلالی به حضور پرسپولیسی‌ها سر خاک پدرش
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
لبرون جیمز برای اولین بار پس از ایست قلبی پسر 18 ساله‌اش در شبکه‌های اجتماعی متنی را منتشر کرد.
بسیاری از چهره‌های سرشناس بسکتبالی و غیر بسکتبالی، نسبت به ایست قلبی پسر لبران جیمز واکنش نشان دادند.
چندی پیش تصویری از اسکورت سنگین فرماندار تاکستان برای افتتاح یک پروژه حسابی جنجال به راه انداخت و حالا ویدیویی از آن منتشر شده که نشان میدهد رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس، ناگهان از ماشین فرماندار سبقت می‌گیرد تا ماشین نخست باشد. جالب اینکه در همان ایام پسر آقای نماینده هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حضور فرماندار پشت سر پدرش واکنش نشان داده بود.
دنیل مالدینی درباره جدایی پدرش از میلان طی سخنانی کوتاه واکنش نشان داد.
هلموت مارکو به شدت به رالف شوماخر در مورد دست داشتن او در عدم انتقال پسر اسطوره فرمول یک به آلفاتائوری پاسخ داد.
هلموت مارکو به شدت به رالف شوماخر در مورد دست داشتن او در عدم انتقال پسر اسطوره فرمول یک به آلفاتائوری پاسخ داد.
هلموت مارکو به شدت به رالف شوماخر در مورد دست داشتن او در عدم انتقال پسر اسطوره فرمول یک به آلفاتائوری پاسخ داد.
تقی‌پور، نویسنده کتاب «ایران و اسراییل در دوران سلطنت پهلوی» گفت: ما در ادبیات فارسی ضرب المثلی تحت عنوان "پسر کو ندارد نشان از پدر" داریم. دولت جعلی اسرائیل کنونی با استقرار سلطنت رضاخان خاستگاه مشترکی دارند که جنگ جهانی اول است. برای اینکه ایران همگام با رویداد‌های منطقه پیش برود، یک قحطی مصنوعی درست کردند.
فیل جایلز، مدیر فوتبال برنتفورد، به شایعات اخیر در مورد هدف این باشگاه از جذب پسر دیوید بکام واکنش نشان داد.
یک فعال سیاسی اصولگرا نوشت: حق داریم از آقای شمخانی بپرسیم که دلیل حضور فرزند تاجر شما در یک جلسه رسمی چیست؟ آیا این فرصت و رانت برای بقیه تجّار هم فراهم است؟ چرا این شاهین اقبال که قطعا در لابی‌های تجاری بعدی کارگشا و راهگشاست، فقط روی شانه آقازاده محترم می‌نشیند؟
نماینده قم در مجلس نسبت به شایعه منتشر شده درباره حضور پسر علی شمخانی در دیدارش با مقامات امارات واکنش نشان داد.
امیرآبادی نماینده قم در مجلس و حمید رسایی از فعالان اصولگرا به حضور پسر شمخانی به همراه پدرش در سفر به امارات واکنش نشان دادند.
اتحادیه جهانی کشتی با انتشار فیلمی از تمرین یک پسر ایرانی نسبت به استایل خاص او واکنش نشان داد.
انتشار خبری که مدعی درج تبلیغ جشن ختنه سوران پسر مدیرمسئول در صفحه اول یک نشریه شده است، واکنش‌های متعددی را به همراه داشته که از جمله آنها، اظهارات مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی است.
پسر دیوید بکام که طرفدار آرسنال است، بعد از پیروزی تیم محبوبش مقابل یونایتد، واکنشی نشان داد که سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد.
رومئو، پسر دیوید بکام که طرفدار آرسنال است، بعد از پیروزی تیم محبوبش مقابل یونایتد، واکنشی نشان داد که سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شد.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «با توجه به دستگیری پسر یکی از نماینده‌های مجلس به اتهام ارتباط با منافقین» آیا شورای نگهبان مسایل امنیتی را برای تایید صلاحیت‌ها در نظر می‌گیرد؟ گفت: شورای نگهبان مکلف است از ۴ مرجع استعلام کند و شورای نگهبان براساس گزارش‌های واصله، اعلام نظر می‌کند.
بادامچیان در پاسخ به سؤالی در خصوص بازداشت مصطفی تاجزاده، گفت: هرکس کار خلاف قانون کند بازداشت می شود. یک موقع طرف را دعوت می کنند که چرا خلاف کرده اید. هرکس خلاف قانون حرف زد باید قانون در مورد او اجرا شود.
رئیس سازمان توسعه تجارت دولت سیزدهم هفته گذشته در انتصابی بحث برانگیز، یکی از نزدیک ترین افراد به وزیر صمت و تعاون دولت روحانی را به عنوان دستیار خودش در امور هماهنگی و احیای کریدورهای تجاری بین المللی منصوب کرد!
اولین محصول عرضه شده در بورس کالا با استقبال خریداران مواجه شد.
ثبت رکورد کاهش فروش خودروهای جدید در بریتانیا
عباس عبدی به ماجرای دستگیری پسر میرسلیم واکنش نشان داد.
حسین انواری عضو حزب موتلفه اسلامی و فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به خبر دستگیری فرزند مصطفی میرسلیم به علت ارتباط با سازمان مجاهدین خلق، می‌گوید که فکر می‌کنم پای یک جریانی در میان است که قصد دارد با میرسلیم برخورد کند. یک اتفاقی افتاده و پسرشان را دستگیر هم کرده‌اند، و پدرش هم در این میان هیچ نقشی نداشته است و طبق قانون برخورد می‌شود. چرا الان این موضوع مطرح و بزرگ شده است و همه تلاش این است که با میرسلیم برخورد شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ