سرپرست جدید فدراسیون چوگان در حالی از سوی وزارت ورزش منصوب شد که یکی از کاندیداهای ریاست این فدراسیون هم محسوب می‌شود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مهاجری گفت: به نظر می‌رسد حتی اگر نمایندگان مجلس کاری به کار معاون وزیر کشور نداشتند، آقای وحیدی برای رفع هرگونه شبهه‌ای از معاون خود سلب مسوولیت می‌کرد تا انتخاباتی که مدت‌های طولانی بر سر آن حرف و حدیث مطرح خواهد شد، زیر علامت سوال نرود. هر چند که درست‌تر آن بود که این انتصاب از ابتدا هم صورت نمی‌پذیرفت.
فیلیپو اینزاگی، اسطوره باشگاه میلان، تاکید کرد که تعصب و عشق به باشگاه هنوز در بین بازیکنان وجود دارد.
ملی‌پوش سابق کشتی آزاد با بیان اینکه کشتی‌گیران حاضر در تیم ملی به لحاظ تجربه و مدال‌آوری از مربی روس بالاتر هستند گفت: حضور او در تیم ملی توهین به جامعه کشتی است.
سرپرست باشگاه استقلال پاسخ شفافی به سئوال خبرنگاران درباره انتخاب سرمربی این تیم نداد.
این یادداشت نمی‌خواهد بپرسد شما ارگان یک طیف سیاسی خاص با وزن سیاسی ۱۵ درصد جامعه ایران هستید یا رسانه ملی. سوال مشخص این یادداشت این است چطور درباره پناهنده شدن دو برادرتان آن قدر بهداشتی و با ملاحظه صحبت کردید و گفتید رویش و ریزش طبیعی است اما درباره گزارشگر برتر سازمان متبوع خودتان که در انتخاب مردمی محبوب‌ترین شده این تعابیر سخیف را به کار می‌برید؟
این یادداشت نمی‌خواهد بپرسد شما ارگان یک طیف سیاسی خاص با وزن سیاسی ۱۵ درصد جامعه ایران هستید یا رسانه ملی. سوال مشخص این یادداشت این است چطور درباره پناهنده شدن دو برادرتان آن قدر بهداشتی و با ملاحظه صحبت کردید و گفتید رویش و ریزش طبیعی است اما درباره گزارشگر برتر سازمان متبوع خودتان که در انتخاب مردمی محبوب‌ترین شده این تعابیر سخیف را به کار می‌برید؟
فابیو کاپلو، سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی، به سوال پرتکرار این روزهای دنیای فوتبال پاسخ داد و مهاجم مورد علاقه خود را از زوج ارلینگ هالند و کریم بنزما انتخاب کرد.
افراد مودب هرگز در مورد بچه‌دار شدن سوال نمی‌کنند، زیرا می‌دانند که این انتخاب شخصی برای افراد است که بچه داشته باشند یا خیر. این نوع سوالات اغلب به احساسات طرف مقابل آسیب می‌زند، مخصوصا اگر با مشکلاتی مثل ناباروری مواجه باشند که شرایط بسیار بدتر خواهد شد.
ریموند دومنک، سرمربی سابق تیم ملی فرانسه، تصمیم حسام عوار، ستاره لیون، برای بازی در تیم ملی الجزایر را زیر سوال برد.
فلیکس کروس، برادر تونی کروس، انتخاب دیبو مارتینز و لیونل مسی به عنوان بهترین گلر و بهترین بازیکن سال فیفا را زیر سوال برد.
مدیرعامل تراکتور نسبت به انتخاب داور تهرانی برای دیدار این تیم مقابل استقلال انتقاد کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال سومین مشاور خود را انتخاب کرد. افرادی که علی‌رغم تفکر موجود، در تصمیمات نقش دارند.
تشخیص احتمال انتخاب ساپینتو برای دو مدافع میانی و مدافع چپ استقلال در دربی، دشوار به نظر می رسد.
حساس‌ترین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام‌جهانی، کارلوس کی‌روش را بر سر دو راهی قرار داده که کدام بازیکنان و کدام روش بازی را برای این دیدار انتخاب کند.
با توجه به اسم انتخاب شده برای سال، ماجرا جالب توجه‌تر به نظر می‌رسد؛ اینکه مجموعه‌ای دانش بنیان توانسته ادعایی که درباره کشورمان مطرح شده را راستی‌آزمایی کرده و در پایان بررسی‌های دقیق و فنی، نتیجه بگیرد که آن ادعا صحت دارد. نتیجه‌ای که می‌تواند ماجرای مطرح شده را وارد فاز دیگری نماید و مانع از آن شود که توده عظیم و غلیظ متان در جنوب تهران، به بوته فراموشی سپرده شود.
یکی از دغدغه‌های کارلوس کی‌روش برای اعلام لیست نهایی تیم ملی، انتخاب ۳ یا ۴ دروازه‌بان است.
انتخاب منچسترسیتی به عنوان بهترین تیم سال از طرف فرانس فوتبال انتقادهای بسیاری را به همراه داشته است.
سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران ادعای سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره قانونی بودن انتخاب اسپانسر پیراهن تیم ملی را زیر سئوال برد.
مربی تیم ملی فوتبال ایران به سئوالی درباره وضعیت دراگان اسکوچیچ در این تیم بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون پاسخ نداد.
لنز ایرانسل، انتخابات فدراسیون فوتبال ایران، برای انتخاب رئیس، نایبان رئیس و دیگر ارکان این مجموعه را به صورت زنده و اختصاصی پخش می‌کند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: نظر مجلس این است که کالابرگ بایستی اجرایی شود و این در حالی است که زیرساخت آن تا به امروز آماده نبود و در نتیجه یارانه نقدی پرداخت کردیم. البته نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد بالای ۸۰ درصد مردم یارانه نقدی را می‌خواهند و حتما دولت و مجلس بهترین شیوه را برای حمایت‌های یارانه‌ای انتخاب خواهند کرد.
فدراسیون جهانی والیبال پست جالبی را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. این صفحه از کاربران خود سوال کرده که اگر تیم شما به یک پشت خط زن احتیاج داشت کدام یک را انتخاب می‌کردید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار | دلالی کارت ملی رونق گرفت، ده اتفاق مهم برای بورس امروز چهارشنبه، افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی نماد بانکی، صنایع پیشتاز بورس کدامند؟، عملکرد ۱۲ ماهه شرکت‌های زیادی بر روی کدال نشست، نماد سرمایه‌گذاری‌های استانی سهام عدالت در بورس چرا و تا چه تاریخی تعلیق شدند؟، عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه کدام نماد است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وکلای ملت در نشست امروز صحن ضمن انتخاب ۳ نفر از حقوقدانان جدید شورای نگهبان به اصلاح سازوکار توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی استان‌ها در قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداختند که گامی در جهت توزیع عادلانه اعتبارات این بخش و توسعه مناطق محروم کشور محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ