منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار قوی و تیراندازی در پایتخت افغانستان خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی انفجار کامیون حامل کارگران در منطقه وزیرستان شمالی در پاکستان، شماری کشته و زخمی شدند.
رسانه‌ها از وقوع انفجار در خودرو متعلق به طالبان در مرکز ولایت تخار در افغانستان خبر می‌دهند.
رسانه‌ها از وقوع انفجار در خودرو متعلق به طالبان در مرکز ولایت تخار در افغانستان خبر می‌دهند.
وقوع انفجار و آتش سوزی مهیب در شمال تل آویو باعث ترس و نگرانی صهیونیست‌ها شد.
رسانه‌ها از وقوع انفجاری در بندر توزلا در استانبول و کشته و زخمی شدن ۲ نفر در این حادثه خبر می‌دهند.
رسانه‌ها از وقوع انفجاری در بندر توزلا در استانبول و کشته و زخمی شدن ۲ نفر در این حادثه خبر می‌دهند.
سازمان دفاع مدنی عمان وقوع یک انفجار در رستورانی در منطقه المعبیله جنوبی در استان مسقط را گزارش کرد.
سازمان دفاع مدنی عمان وقوع یک انفجار در رستورانی در منطقه المعبیله جنوبی در استان مسقط را گزارش کرد.
بر اثر وقوع انفجار در مسقط واقع در عمان، ۱۸ نفر زخمی شدند و به خودروها و ساختمان‌های مجاور نیز آسیب رسید.
به علت دمای بالا و دسترسی نداشتن نیروهای امدادی به افراد زیر آوار ۳ ساختمان تخریب شده، نمی‌توان آمار دقیقی از کشته‌ها و زخمی‌ها ارائه داد.
وقوع انفجار در یک منزل مسکونی در ایالت پنسیلوانیای آمریکا دست کم چهار قربانی گرفت.
مفتی یمن ضمن محکومیت و انزجار شدید نسبت به هتاکی به قرآن کریم در سوئد، خواستار قطع رابطه با کشورهایی شد که در آن به کتاب خدا هتاکی می‌شود.
بمب انفجاری قوی FAB-۵۰۰ M-۶۲ برای از بین بردن تاسیسات صنعتی نظامی، اتصالات راه آهن، اهداف زرهی سبک، نیروی انسانی و استحکامات میدانی نظامی طراحی شده است.
منابع عبری مدعی شدند انفجاری که امروز در جنوب اراضی اشغالی رخ داده، در جریان مانورهای ارتش رژیم صهیونیستی و به صورت کنترل شده اتفاق افتاده است.
یک انفجار مهیب در خورشید، یک شراره خورشیدی قوی را از یک لکه جدید خورشیدی در روز ۹ ژانویه ۲۰۲۳ آزاد کرد. این لکه به آرامی به سمت زمین می‌چرخد.
انفجاری قوی در انبار مهمات ارتش اوکراین در اوچاکیف، منطقه میکولایف رخ داد. موج انفجار به حدود ۵۰ خانه آسیب رساند. انفجار به حدی مهیب بود که صدای آن در منطقه خرسون شنیده شد.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: در نتیجه سقوط ۴ موشک با کلاهک انفجاری قوی به محل استقرار موقت نیروهای مسلح روسیه در ماکییفکا، ۶۳ سرباز روسی کشته شدند.
منابع خبری اعلام کردند که صدای یک انفجار قوی و تیراندازی در «بیت ضیافت» که معمولا محل اسکان کارگران چینی در کابل است، شنیده شده است. خبرگزاری فرانس پرس از قول شاهدان عینی گزارش داد: انی انفجار بسیار قوی بود و پس از آن صدای تیراندازی شدید شنیده شده است».
به گزارش رسانه‌های ترکیه بعد از ظهر یکشنبه ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) انفجاری قوی در خیابان شلوغ استقلال در قلب استانبول صورت گرفته است.
وزیر اطلاعات با اشاره به خنثی‌سازی عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان گفت: هدف اصلی دشمنان «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است؛ دقیقاً طبق مدلی که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن اجرا کردند، اما در «ایران قوی» و برای «درخت تناور انقلاب اسلامی» نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست.
وزیر اطلاعات با اشاره به خنثی‌سازی عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان گفت: هدف اصلی دشمنان «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است دقیقاً طبق مدلی که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن اجرا کردند اما در «ایران قوی» و برای «درخت تناور انقلاب اسلامی» نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست.
رسانه ها از وقوع انفجاری قوی در شهر مزارشریف افغانستان خبر می دهند.
دقایقی پیش دو انفجار قوی در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا در جنوب اوکراین رخ داد.
یک مین دریایی متعلق به دوران جنگ جهانی دوم در آب‌های هنگ کنگ منفجر شد. این مین ساخت بریتانیا در زمان جنگ با بیش از ۲۲۰ کیلوگرم (۴۸۵ پوند) مواد منفجره قوی پر شده بود. این اولین بار در سه دهه گذشته بود که یک مین کاملا دست نخورده ساخت بریتانیا در نزدیکی جزیره هنگ کنگ کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ