فدراسیون تنیس روی میز اعزام بانوان به رقابت‌های گزینشی قهرمانی جهان را منتفی کرد؛ بدین ترتیب ایران تنها در بخش مردان این مسابقات نماینده خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری با انتقاد از عدم اعزام تیم بانوان به بازیهای آسیایی گفت: وقتی رکابزنی داریم که در تورهای جهانی می درخشد حتما در بازیهای آسیایی هم عملکرد خوبی خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری با انتقاد از عدم اعزام تیم بانوان به بازیهای آسیایی گفت: وقتی رکابزنی داریم که در تورهای جهانی می درخشد حتما در بازیهای آسیایی هم عملکرد خوبی خواهد داشت.
توضیحات حقدادی رئیس فدراسیون ژیمناستیک را در خصوص عدم اعزام ملی پوشان به مسابقات آسیایی مشاهده می‌کنید.
در پی وصول گزارشاتی در خصوص عدم رعایت قانون و کشف حجاب توسط تعدادی از بانوان در داخل هواپیما، دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر راه و شهرسازی نسبت بر انجام تکالیف قانونی توسط مسئولان مربوطه و الزام به رعایت موازین شرعی و قانونی توسط مسافرین و برخورد با قانون شکنان تاکید کرد.
مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری کرمانشاه پیرو درج تصویر بی‌حجاب برروی سنگ قبر یک خانم متوفی در آرامستان کرمانشاه و انتشار آن در فضای مجازی اعلام کرد؛ از خانواده‌های متوفی هنگام دریافت مجوز تدفین، تعهدنامه عدم درج تصاویر بانوان را اخذ می‌کنیم که متأسفانه این خانواده رعایت نکرده و درخواست شده هرچه سریع‌تر نسبت به تعویض آن اقدام شود.
رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان تنکابن درپی حواشی به وجود آمده پس از پایان مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی کشور دراین شهرستان واکنش نشان داد وگفت: برنامه‌ای برای برگزاری مسابقات بانوان از سوی هیئت وفدراسیون دوچرخه سواری اعلام نشده بود.
بعد از اعلام احتمال عدم اعزام تیم فوتبال امید به بازی های آسیایی، رییس فدراسیون به همراه سرمربی تیم ملی در کمیته ملی المپیک حاضر شدند.
وزیر ورزش و جوانان از احتمال عدم اعزام تیم فوتبال امید ایران به بازی های آسیایی هانگژوی چین خبر داد.
اعزام تیم ملی جودو کشورمان به روسیه بدلیل عدم صدور مجوز خروج از کشور دو ملی پوش در آستانه لغو قرار دارد!
مدیر تیم‌های ملی تنیس با تاکید بر اینکه به دلیل عدم تخصیص به موقع بودجه از سوی وزارت ورزش تیم کمتر از 14 سال ایران در آستانه بازماندن از حضور در رقابت های مقدماتی جهانی و مسابقات سطح یک تنیس آسیا بود، گفت: با حمایت خانواده‌ها و جامعه تنیس، این اعزام در آخرین لحظات محقق شد.
مدیر تیم‌های ملی تنیس گفت: به دلیل عدم تخصیص بودجه و اعتبارات لازم تیم های کمتر از ۱۴ سال ایران از حضور در مسابقات مقدماتی جهانی باز ماندند که این مسئله سقوط تیم‌های ملی فوق به مسابقات پیش‌مقدماتی جهانی را به همراه دارد.
سقوط به پیش‌مقدماتی جهانی به دلیل عدم تحقق وعده مسوولان در انتظار تنیس ایران است.
سرمربی تیم ملی جودوی ناشنوایان از تاثیر منفی عدم پرداخت پاداش‌ها بر روحیه ملی‌پوشان این رشته در آستانه اعزام به مسابقات اسیا و اقیانوسیه سخن گفت.
اعضای تیم ملی تیروکمان که طی ۵ ماه گذشته به طور مستمر زیر نظر مربی تازه جذب شده خارجی خود برگزارکننده اردوی آماده‌سازی بودند درنهایت به دلیل عدم تامین اعتبارات از حضور در کاپ آسیا بازماندند.
مربی تیم کاتا بیمه تعاون گفت: اعزام کاتا به بازی‌های آسیایی ریسک نیست بلکه یک فرصت برای جامعه کاتاست.
تسنیم نوشت: عدم اعزام ناهید کیانی به گرندپری ریاض از سوی فدراسیون تکواندو با روایت‌های متعددی در این مدت همراه بوده است و اقدام اخیر ملی‌پوش کشورمان نشان می‌دهد که او قصد ادامه همراهی تیم ملی را ندارد.
عدم اعزام ناهید کیانی به گرندپری ریاض از سوی فدراسیون تکواندو با روایت‌های متعددی در این مدت همراه بوده است و اقدام اخیر ملی‌پوش کشورمان نشان می‌دهد که او قصد ادامه همراهی تیم ملی را ندارد.
تیم ملی سابر کشورمان قرار است از 23 دی ماه در مسابقات جهانی تونس شرکت کند و به نظر می‌رسد که سرمربی تیم ملی قرار نیست در این سفر حضور داشته باشد.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با وجود انجام تمامی اقدامات لازم برای حضور در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا همچنان در انتظار صدور ویزا از سوی این کشور هستند.
مدیر سازمان تیم‌های ملی انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: از ابتدای سال تاکنون به خاطر مشکلات مالی و عدم صدور ویزا اعزام‌های زیادی را از دست دادیم.
مدیر سازمان تیم‌های ملی انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: از ابتدای سال تاکنون به خاطر مشکلات مالی و عدم صدور ویزا اعزام‌های زیادی را از دست دادیم.
تنیس روی میز ایران که قرار بود با یک بازیکن و داور در مسابقات جوانان مجارستان حضور داشته باشد به دلیل عدم صدور ویزا از این اعزام بازماند.
متولیان کشتی کشورمان در تلاشند با رفع مشکل عدم صدور روادید کاروان کشتی امید ایران، زمینه اعزام ملی پوشان به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا مهیا شود.
رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص عدم صدور ویزا برای تیراندازان جهت اعزام به مصر توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ