دختر جوانی که نجات پیدا کرده بود به مأموران گفت: در بزرگراه رانندگی می‌کردم که موتورسواری به کنار خودروام آمد و گفت عقب ماشینم آتش گرفته من هم از ترس کنار بزرگراه ایستادم و به‌سرعت پیاده شدم. در حالی که می‌خواستم عقب ماشینم را ببینم او به من گفت ممکن است ماشینت منفجر شود و از من خواست تا برای نجات جانم به فضای سبز حاشیه بزرگراه بروم به محض اینکه به فضای سبز رفتم به من حمله کرد و متوجه شدم او دروغ گفته و یک آزارگر است. یک لحظه جیغ و داد کردم و دو رهگذر به دادم رسیدند و او را دستگیر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کویت از اعدام ۵ نفر از جمله عنصر داعشی که در انفجار هشت سال پیش مسجد شیعیان این کشور نقش داشت، خبر داد.
رد خیانتکار که همسر و فرزند دارد در جایگاه متهم ایستاد و با دیدن عکس و فیلم‌های سیاه ذخیره شده در گوشی موبایلش به رابطه پنهانی با زن جوان اعتراف کرد.
حزب تمدن اسلامی در واکنش به اهانت قرآن کریم اعلام کرد: دولت‌های اسلامی با تفکر شیطانی و ضد قرآنی مقابله کنند.
مرد عاشق‌پیشه که در رؤیای بازگرداندن همسر مطلقه‌اش، او را برای تفریح به فیروزکوه برده بود، دست به جنایت زد.
۹ زن با حضور در اداره پلیس از این مرد شیطان صفت که با نقش پردازی و با تهدید دست به اقدام شوم و کلاهبرداری زده بود شکایت کردند و تحقیقات برای شناسایی دیگر طعمه‌های این مرد در دستور کار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.
مرد شیطان صفت با فریب زنان راننده خودروی آن‌ها را متوقف و نقشه شیطانی‌اش را اجرا می‌کرد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت مرد شیطان صفتی که در محله‌های خلوت اقدام به سرقت مقرون به آزار زنان می کرد، خبر داد.
دومینیک تدسکو، سرمربی تیم ملی بلژیک، فهرست بازیکنان دعوت شده به این تیم برای شرکت در رقابتهای انتخابی یورو 2024 را اعلام کرد.
شیطان نفوذی!/ مرگ هولناک ۳ مرد در صاعقه‌زدگی/ محکومیت ۳ متهم اصلی باند قاچاق موادمخدر به اعدام/ پشت پرده شوم پیامک‌های عاشقانه/ دستگیری یکی از عاملان شهادت مامور انتظامی/ آتش زدن دختر جوان به‌خاطر ازدواج با مرد مورد علاقه‌اش/ سرقت‌های ۲ دقیقه‌ای دزدان شب رو!/ افشای راز جنایت با درددل در زندان
فیلم سیاه اقدام شیطانی با دختر تهران
رنگ خون، عاقبت عشق به زنجیر طلا/ جدال زورگیر با مرگ!/ فیلم سیاه اقدام شیطانی با دختر تهران/ تبعه خارجی هموطنش را کشت/ مرگ معمایی بازیگر ایرانی در شام آخر/ غرور مرگبار فکل جاهلی!/ مضحک ترین سارق مسلح بانک
در حالی که پزشکی قانونی آزار و اذیت وحشیانه دختر جوان را تایید کرده بود برای پسر شیطان صفت کیفرخواست صادر و پرونده اش به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. وی پشت در‌های بسته و غیرعلنی از خود دفاع کرد. در پایان جلسه قضات دادگاه با توجه به مدرک‌های موجود و نظر پزشکی قانونی، آرش را به اعدام محکوم کردند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل مؤذن مسجد با پایه میکروفن/ ۳برادر در دادگاه، منکر رفیق‌کشی شدند/ درخواست اعدام برای ۲مسافربر شیطانی/ قتل پسر دانش آموز به دست شاگرد مکانیکی پیکرتراشی وحشتناک!/ قاتل: نمی‌دانم چرا دوستم را کشتم/ جدال گلوله و کامپیوتر‌های سرقتی!/ پیرزن قلابی سارق سریالی طلافروشی‌ها
درخواست اعدام برای ۲مسافربر شیطانی
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ رازی در آلبوم عکس!/ قصاص پایان نزاع مرگبار خیابانی/ قتل همسر سابق با ۱۷ ضربه چاقو/ قاتل حواس پرت کلاهش را در صحنه جرم جا گذاشت/ قتل عضو یک خانواده به دست داماد سابق/ پلیس در تعقیب خواستگار قلابی/ فیلم برداری سیاه در شکنجه گاه وحشت!/ اعدام برای شیطان بزرگراه‌های پایتخت
اعدام برای شیطان بزرگراه های پایتخت
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد این کشور می توانن تمامی دشمنان خود در نبرد با اوکراین را نابود کند.
ضارب نویسنده مرتد کتاب موهون «آیات شیطانی» نسبت به اتهامات وارده مبنی بر تلاش برای قتل درجه ۲ و ضرب و جرح، اعلام بی‌گناهی کرد.
رسانه های غربی اعلام کردند که نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی امروز به تلاش برای ارتکاب قتل درجه دو متهم شده است.
گزارشی از ماجرای انتشار کتاب موهن «آیات شیطانی» و فتوای ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی (ره) و تأکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر اجرای حکم اعدام وی.
گزارشی از ماجرای انتشار کتاب موهن «آیات شیطانی» و فتوای ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی (ره) و تأکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر اجرای حکم اعدام وی.
در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، محمود نیک دهقان به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این گروه صنعتی منصوب شد.
دشمنان ما در بدنه جامعه ما رخنه کرده‌اند و متاسفانه کسانی‌که سال‌ها از سفره بیت‌المال ارتزاق کرده‌اند امروز به لشکریان شیطان پیوسته و علیه ارزشی‌ترین ارزش دینی که همان حجاب است، اقدام کرده و وقیحانه با موضوع محاربه می‌کنند که در واقع محاربه با حجاب، محاربه با قرآن و امر به معروف و نهی از منکر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ